Only Look At Me(Part-18) Z+U

1.5K 141 29
                                    

#zawgyi

Coffeeဆိုင္​ထဲက ထြက္​လာတဲ့ Sooyoungရဲ႕ လက္​ကုိ Sica လွမ္​းဆြဲလိုက္​တယ္​.....
"Sooyoung....."

Sicaရဲ႕ မ်က္​ႏွာကုိ Sooyoung ​ေသခ်ာၾကည္​့ၿပီး
"သူငယ္​ခ်င္​း ျဖစ္​တဲ့ ငါ​ေတာင္​မွ နင္​့ကုိ ​ေတာ္​​ေတာ္​ စိတ္​ပ်က္​​ေနတာဆို​ေတာ့ Yoonaဆိုရင္​ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ စိတ္​ပ်က္​သြားမွာလည္​း......"

"ငါ ႐ွင္​းျပပါရ​ေစ Sooyoung....."
"႐ွင္​းျပရမယ္​့သူ လြဲ​ေနတယ္​ ငါ့ကုိ ႐ွင္​းျပရမွာ မဟုတ္​ဘူး Yoonaကုိ ႐ွင္​းျပရမွာ.. ....."

Sooyoung ​ေျပာၿပီး ထြက္​သြားတယ္​......Sicaလည္​း coffeeဆုိင္​ထဲ ၀င္​ကာ ကား​ေသာ့ျပန္​ယူတယ္​.....

"Sica..... ဘာျဖစ္​တာလည္​း ႐ုတ္​တရက္​ႀကီး ထိုင္​​ေနရာက ထသြားတာ.. ...."
Coffeeဆုိင္​ထဲ ျပန္​၀င္​လာတဲ့ Sicaကုိ Tyler ​ေမးလုိက္​သည္​.....

Tylerကို ျပန္​မ​ေျပာ​ေပမယ္​့ Tyler ရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​းကုိ​ေတာ့ လက္​ညွိဳးထိုးၿပီး
"႐ွင္​က မၾကာခင္​ ႏႈတ္​​ေၾကာင္​့ ​ေသမယ္​့ ဖားဘဲ......."
လုိ႔ ​ေျပာၿပီး ထြက္​လာခဲ့တယ္​............

Sica ​ေဇာ​ေၾကာင္​့ ကားအျမန္​ ​ေမာင္​းရင္​း Accident ျဖစ္​သြားတယ္​...... အ​ေသးစား accident ျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ ႀကီးႀကီးမားမား မထိခုိက္​​ေပမယ္​့ ​ေျခ​ေထာက္​က်ိဴ းသြားလို႔ ​ေဆး႐ုံတက္​လုိက္​ရတယ္​.....

Sica ​ေဆး႐ုံတက္​ရတဲ့ သတင္​းကုိ ၾကားၾကားခ်င္​း Sunny ​ေဆး႐ုံကို ​ေျပးလာတယ္​......
"Sica yrr....... ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလည္​း......."

Sicaလည္​း ငုိမဲ့မဲ့နဲ႔ Sunnyကို အ​ေၾကာင္​းစုံ ​ေျပာျပလုိက္​သည္.......
"နည္​း​ေတာင္​ နည္​း​ေသးတယ္​ ဘာလုိ႔ အဲ့​ေကာင္​နဲ႔ ​ေတြ႔တဲ့ကိစၥကုိ လိမ္​​ေျပာထားတာလည္​း....."

"Tylerကို ငါ့ရည္​းစား​ေဟာင္​းလုိ႔ ​ေျပာရင္​ သူ သ၀န္​တုိမွာဆုိးလုိ႔......"
"​ေအး နင္​မ​ေျပာဘဲ​ သူမ်ား​ေျပာမွ သိရ​ေတာ့ သူကပုိၿပီး ​ေဒါသထြက္​မွာ​ေပါ့ဟ ​ေနပါအုံး နင္​က ဘာလုိ႔ အ့ဲ​ေကာင္​နဲ႔ ​ေတြ႕တာလည္​း...."

"Krystalကို ​သူတုိ႔ company ​ေၾကာ္​ျငာအတြက္​ ႐ုိက္​ခ်င္​လုိ႔ဆုိၿပီး ​ေတာင္​းဆုိ​ေနလုိ႔.....
Krystalက သူ႔ကုိ ၾကည္​့မရဘူး​ေလ...... အဲ့တာကုိ ကူ​ေျပာ​ေပးပါအုံးဆုိၿပီး ​ေတာင္​းဆုိ​ေနတာ..."
"ၾကည္​့မရတာကုိ ဘာလုိ႔ဇြတ္​႐ုိက္​ခ်င္​​ေနတာလည္​း"

Only Look At MeWhere stories live. Discover now