Only Look At Me(Part-16) Z+U

1.6K 147 32
                                    


#zawgyi

Yoona ႏွင္​းဆီပန္​းစည္​းနဲ႔ Sica အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​​ေစာင္​့​ေနတယ္​..... Sicaဆီ ဖုန္​း​ေခၚ​ေသာ္​လည္​း Sicaက မကုိင္​ဘဲ ခ်ခ်ပစ္​သည္​..... ထုိ႔​ေၾကာင္​့ လူ​ေခၚ bellကုိ ႏွိပ္​လုိက္​သည္​.......

Jung Appaနဲ႔ Jung Omarမွာ အသိတစ္​​ေယာက္​ကို ​ေဆး႐ုံသြား​ေမးမယ္​ဆုိၿပီး ထြက္​သြား​ေသာ​ေၾကာင္​့ အိမ္​တြင္​ အိမ္​အကူအ​ေဒၚႀကီးနဲ႔ Jung sistersတုိ႔သာ က်န္​ခဲ့သည္​......

ညီမႏွစ္​​ေယာက္​ ကုတင္​​ေပၚတြင္​ လွဲအိပ္​ၿပီး Fashion Magazine စာအုပ္​​ေတြ ဖ​တ္​​ေနၾကရင္​း Bellသံၾကား​တာ​ေၾကာင္​့ Krystal Magazine စာအုပ္​ကုိ ပိတ္​လုိက္​သည္​.....
"Ummm  အ​ေဒၚႀကီး ဘယ္​​ေရာက္​​ေနလည္​းမသိဘူး bell ခဏခဏ တီး​ေနတာကုိ သြားၾကည္​့အုံးမွ......."

Sica Magazine ဖတ္​​ေနရင္​း
"Yoonaဆုိ ဖြင္​့မ​ေပးနဲ႔......"

Krystal မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္လုိက္​ၿပီး
"Wae...... ဘာျဖစ္​လို႔လဲ.. ... Unnieတုိ႔ ရန္​ျဖစ္​ ထားတာလား........"
"ငါ သူ႔ကုိ စိတ္​​ေကာက္​​ေနတာ......"
"ဘာလုိ႔......"
"သြားၾကည္​့မွာသာ ၾကည္​့စမ္​းပါ ​ေမးခြန္​း​ေတြ ထုတ္​မ​ေနနဲ႔...... Yoonaဆုိ ဖြင္​့မ​ေပးနဲ႔​ေနာ္​ ဖြင္​့​ေပးလုိ႔က​ေတာ့ ငါနဲ႔ ​ေတြ႕မယ္​....."

Krystalလည္​း သူ႔အမကုိ ​ေခါင္​းညိတ္​ျပၿပီး တံခါးဘက္​ကုိ လာၾကည္​့​ေတာ့ Yoona ျဖစ္​​ေနတယ္​......

သူ႔အမ ​ေဒါသအုိးကုိ ​ေၾကာက္​တာနဲ႔ တံခါးမဖြင္​့​ေပးဘဲ အခန္​းထဲကုိ ျပန္​၀င္​လာသည္​.......

"Yoona မဟုတ္​လား......"
Krysatl အခန္​းတံခါး ပိတ္​လုိက္​ၿပီး သူ႔အမ ​ေမးခြန္​းကုိ ျပန္​​ေျဖလုိက္​သည္​
"Omm...... ႐ွင္​းျပအုံး ဘာလုိ႔ စိတ္​​ေကာက္​​ေနတယ္​ဆုိတာ......."

Sicaလည္​း Shopping Mallက အ​ေၾကာင္​း​ေတြကုိ ႐ွင္​းျပလုိက္​​ေတာ့.....
"Aww...... သူ႔မွာ အ​ေရးႀကီးကိစၥ႐ွိလုိ႔​ေနမွာပါ......"

သူ႔ညီမ စကား​ေၾကာင္​့ Sica ဖတ္​လက္​စ Magazineကုိ ပစ္​ခ်လုိက္​ၿပီး
"အဲ့​ေကာင္​မ​ေလးက ငါ့ထက္​ အ​ေရးႀကီးလား......."
"အဲ့တာ​ေတာ့ chawမသိဘူး​ေလ...... Unnieသိခ်င္​ရင္​ သူ႐ွင္​းျပတာ လက္​ခံလုိက္​​ေလ........ သူ ႐ွင္​းျပတာ နားမ​ေထာင္​ဘဲ တစ္​ဖက္​သတ္​ ​ေတြး​ေနလုိ႔မွ မျဖစ္​တာ........"

Only Look At MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora