Only Look At Me (Part-13) Z+"U

1.7K 138 11
                                    


#zawgyi

Sica အိမ္​​ေပၚတက္​သြားၿပီး အခန္​းထဲမွာ အ၀တ္​လဲကာ ​ေရခ်ိဴ းလိုက္​တယ္​...... ​ေရခ်ိဳးၿပီး ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲက ထြက္​လာ​ေတာ့ Yoona ကုိ မ​ေတြ႔တာနဲ႔
"Aww..... ငါ ​ေျပာလိုက္​လို႔ သူ ျပန္​သြားၿပီ ထင္​တယ္​..... "ဆိုၿပီး ​ေတြး​ေနတယ္​......
အိမ္​​ေပၚက​ေန ဆင္​းလာ​ေတာ့ ဧည္​့ခန္​းထဲ Yoonaမ႐ွိ....... Jung Appa Jung Omarကုိသာ ​ေတြ႔ရၿပီး Krystal ကုိ မ​ေတြ႔တာနဲ႔ Sica​ ​ေမးလိုက္​သည္​
"Omar...... Krystal ​ေလး​ေရာ ....."
"Yoonaနဲ႔ အတူ အခန္​းထဲ ၀င္​သြားတယ္​....."
Jung Omarရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Sica မ်က္​လုံးျပဴ းသြားၿပီး
"Thae........ Yoonaနဲ႔ သူ႔အခန္​းထဲမွာ ဟုတ္​လား သူတုိ႔က ဘာလုပ္​​ေနၾကတာလည္​း.. ..."
"အဲ့တာ​ေတာ့ Omarလည္​း မသိဘူး​ေလ....."
Sica ​ေဒါသထြက္​ထြက္​နဲ႔ Krystal အခန္​း႐ွိရာကုိ သြားတယ္​...... အခန္​းတံခါးလည္​း ဖြင္​့လုိက္​​ေရာ......
"ဒါ ဘာလုပ္​​ေနၾကတာလည္​း......."
Yoonaလည္​း Krystal ​ေဘးနား အိပ္​​ေနရာမွ ထလာၿပီး
"မ်က္​ႏွာ​ေပါင္​းတင္​​ေနတာ​ေလ Sica unnie အသားအ​ေရ လွတယ္​ဆိုလို႔ ...... Unnieလည္​း ​ေပါင္​းတင္​အုံးမွာလား....."
"မတင္​ဘူး ​ေပါင္​းတင္​တာက ဒီလို ​ေဘးခ်င္​းကပ္​ရက္​ အိပ္​စရာလား......"
"Krystal​ေလးက မလႈပ္​​္​ရဘူး ​ေျပာလို႔ အိပ္​​ေနတာ....."
Yoonsicတို႔ အသံ​ေၾကာင္​့ Krystal အိပ္​​ေနရာမွ ထလာၿပီး
"Unnieတို႔ကလည္​း ဆူညံ​ေနတာဘဲ ​ေကာင္​း​ေကာင္​း အနားယူလို႔ကုိ မရဘူး.. ... Unnieက ဘာလို႔ Yoonaကုိ ​ေျပာ​​ေနတာလည္​း သ၀န္​တို​ေနတာလား.. ...."
"သ၀န္​တိုစရာလား...... Yoongie ၾကားတယ္​​ေနာ္​ Krystalက ​ေကာင္​း​ေကာင္​း အနားယူလို႔ မရဘူးတဲ့ အဲ့တာ​ေၾကာင္​့ အိမ္​ျပန္​​ေတာ့...."
"ငင္​့ စာမက်က္​......"
" Im Yoona......."
Sica ​ေလသံ မာလာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ Yoona အ​ေလ်ာ့​ေပးလိုက္​ၿပီး
"Nae..... chaw ျပန္​ပါ​ေတာ့မယ္​ ​ေကာင္​း​ေကာင္​း အနားယူၾကပါ Jung sisters......."
"ငါ ျပန္​လိုက္​ပုိ႔​ေပးမယ္​......"
"မလိုပါဘူး႐ွင္​....... ကုိယ္​့ညီမနဲ႔ ​ေအး​ေဆး အလြမ္​းသယ္​ၾကပါ မ​ေတြ႔ရတာ ၾကာၿပီ မဟုတ္​လား..... ျပန္​ပါအုံးမယ္​......
Jung Sisters ကုိ ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီး Yoona တစ္​​ေယာက္​ Krystalရဲ႕ အခန္​းထဲက ထြက္​လာတယ္​...... Yoonaရဲ႕ အ​ေနာက္​ Sica လိုက္​သြားမယ္​ ဟန္​ျပင္​​ေတာ့ Sicaရဲ႕ လက္​ကုိ Krystal လွမ္​းဆြဲလိုက္​ၿပီး
"Unnie ​ေနအံုး...... chaw ​ေမးစရာ ႐ွိတယ္​....."
"​ေမးစရာ ႐ွိရင္​လည္​း ​ေနာက္​မွ​ေမး..... Unnie လုပ္​စရာ ႐ွိ​ေသးတယ္​ .. ...."
"Unnie..... Yoona Unnieနဲ႔ Unnieက ခ်စ္​သူ​ေတြ မဟုတ္​လား......"
"ဟင္​ နင္​ ဘယ္​လိုသိတာလည္​း  Yoongie ​ေျပာျပတာလား "
"ဟင္​့အင္​း Yoona unnie ​ေျပာျပတာ မဟုတ္​ဘူး Unnieက ​ေျပာတာ...."
"ငါက ​ေျပာတာ ? ငါ ဘယ္​တံုးကမ်ား ​ေျပာလို႔လည္​း....."
"Unnie ႏႈတ္​က မ​ေျပာ​ေပမယ္​့ Unnieရဲ႕ အမူအရာ​ေတြ အျပဳအမူ​ေတြက ​ေတာ္​​ေတာ္​ သိတာတယ္​..... Yoona unnieနဲ႔ chawကုိ သ၀န္​တို​ေနတာ မဟုတ္​လား...."
" ငါ့ အမူအရာ​ေတြက အဲ့​ေလာက္​ထိ သိသာ​ေနတာလား....."
Sica ကုတင္​​ေပၚ ထိုင္​လိုက္​ၿပီး ​ေမးလိုက္​သည္​.....
"သိသာတာမွ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး သိသာတာ Yoona Unnie ကုိ chawရဲ႕ အနားမွာ မ႐ွိ​ေစခ်င္​တာနဲ႔ ဇြတ္​ၾကီးပဲ ျပန္​ခိုင္​း​ေနတာ​ေလ......"
"ဟုတ္​တယ္​​ ငါ ဘာလို႔မွန္​း မသိ သ၀န္​မိ​ေနတာ......."
Sicaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Krystal အားရပါးရ ရယ္​လိုက္တယ္​
"Yoona Unnieနဲ႔ chawက idol နဲ႔ Fan girl ဆက္​ဆံ​ေရးပါ..... Fan girl တိုင္​း သူတို႔ idol နဲ႔​ေတြ႔ရင္​ Yoona Unnie လို ျဖစ္​ၾကမွာဘဲ​ေလ..... သူကမွ ​ေတာ္​​ေသးတယ္​ သိပ္​မကဲလို႔ အခ်ိဳ႕ Fan ​ေတြ ​ေတာ္​​ေတာ္​ ကဲၾကတာ....."
"ကဲရဲကဲၾကည္​့ပါ့လား ငါ့ လက္​စာ မိသြားမယ္​ "
"​ေအးပါကြာ Unnieက​ေတာ့....."
Krystalနဲ႔ စကား​ေျပာရင္​း Sica ခဏ ၿငိမ္​သြား​ေတာ့
"Unnie ဘာျဖစ္​လုိ႔လည္​း......"
" ငါ ျပန္​ေ​တြး​ေနတာ Krystal "
"ဘာကုိ ​ေတြး​ေနတာလည္​း Unnie......."
"ခုန ငါ​ ​ေအာ္​လုိက္​လုိ႔ သူ စိတ္​ဆုိးသြားတာလား မသိဘူး "
" သူ စိတ္​ဆုိးသြားလား မဆုိးဘူးလား​ေတာ့ မသိ​ေပမယ္​့ သူ မ်က္​ႏွာ​ေလး ညွိဳးႏြမ္​းသြားတာ​ေတာ့ chaw ​ေတြ႔တယ္​......"
"ဟူး..... နင္​လည္း schedule ​ေတြနဲ႔ ပင္​ပန္​း​ေနမွာ​ေပါ့ နားခြင္​့ရတုန္​း​ေလး ​ေအး​ေဆး အနားယူလုိက္​အုံး unnieလည္​း အိမ္​စာ လုပ္​လုိက္​အုံးမယ္​ "
"Nae Unnie......."
Sicaလည္​း Krystalကို ႏႈတ္​ဆက္​ၿပီး သူ႔အခန္​းထဲ ၀င္​သြားလုိက္​တယ္​.......
~~~~~~~~
Sica ​ေက်ာင္​းကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့ Yoona မ​ေရာက္​​ေသး........
"ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး အလုပ္​မၿပီး​ေသးလုိ႔လား မသိဘူး ​​ေက်ာင္း​​​ေနာက္​က်​ေနတယ္​....."
ခဏၾကာ​ေတာ့ Yoona အတန္​းထဲ ၀င္​လာ​ေတာ့မွ Sica စိုးရိမ္​​ေနတဲ့ စိတ္​​ေတြ ​ေလ်ာ့သြားၿပီး စာဖတ္​ခ်င္​ ဟန္​​ေဆာင္​လုိက္​တယ္​.......
Yoona သူ႔​ေနရာမွာ ထုိင္​လုိက္​​ေပမယ္​့ Sicaကို မႏႈတ္​ဆက္​​ေပ...... ခါတုိင္​းဆုိ Sica ကုိ အျမဲႏႈတ္​ဆက္​တဲ့ Yoona အခု​ေတာ့ မႏႈတ္​ဆက္​ဘဲ ​ေက်ာပုိးအိတ္​ထဲက စာ​အုပ္​​ေတြသာ ထုတ္​​ေနသည္​။
"Yoongie ငါ ​ေအာ္​လုိက္​လုိ႔ စိတ္​ဆုိး​ေနတာမ်ားလား ?  💭💭"
Sica ​ေခ်ာင္​းတစ္​ခ်က္​ ဟန္​႔လုိက္​တယ္​...... ဒါ​ေပမယ္​့ Yoona ဆီက တုံ႔ျပန္​မႈ မရ​ေပ......
"အဟမ္​း....... ​ေရာက္​ၿပီလား Yoongie......"
"Nae ......."
"ဒီ​ေန႔ ​ေနာက္​က်တယ္​​ေနာ္​ ......."
"Nae......"
"မနက္​စာ စားၿပီးၿပီလား......"
"Nae......."
"အိမ္​စာ​ေတြ​ေရာ လုပ္​ၿပီးၿပီလား......."
"Nae....."
Sica ​ေမးသမ်ွ ​ေမးခြန္​းတုိင္​း Yoona 'Nae'တစ္​လုံးတည္​းသာ ျပန္​​ေျဖလုိ႔ Sica ​ေဒါသထြက္​​​လာတယ္​.....
"Yoongie......"
"Nae......."
"Yoona......"
"Nae......"
"Im Yoona......."
Sica ​ေအာ္​လုိက္​​ေပမယ္​့ Yoona တည္​ၿငိမ္​တဲ့ ​ေလသံျဖင္​့
"Nae......"
"နင္​ ဘာျဖစ္​​ေနတာလည္​း......"
ထုိအခ်ိန္​ ဆရာ ​ေရာက္​လာတာနဲ႔ Yoonaတုိ႔ စကားျပတ္​သြားတယ္​.....
Soosunတုိ႔က​ေတာ့ Yoonsicတုိ႔ တစ္​ခုခုုျဖစ္​​ေနၾကၿပီဆုိၿပီး ​ေတြး​ေနၾကတယ္​...... ထမင္​းစားခ်ိန္​တြင္​ Yoonaက​ေတာ့ ​ေအး​ေဆး ထမင္​းစား​ေန​ေပမယ္​့ မစားႏုိင္​သူက​ေတာ့ Sica........ Yoonaကိုဘဲ တစ္​ခ်ိန္​လုံး ၾကည္​့​ေနတယ္​.....
"Yoongie....... ထမင္​းစားၿပီးရင္​ ငါတုိ႔ စကား​ေျပာရ​ေအာင္​ ​ေခါင္​မုိးထပ္​ကုိ လာခဲ့......"
"Nae......"
Sicaလည္​း ဆက္​မစား​ေတာ့ဘဲ ​ေခါင္​မိုးထပ္​ကုိ ထြက္​သြားတယ္​
"ဟဲ့ နင္​တုိ႔ ဘာျဖစ္​​ေနၾကတာလည္​း....."
"ဒီလုိပါဘဲ........"
Sooyoung​ေမးတာကုိ ​မ​ေျဖဘဲ Yoona ထမင္​း ဆက္​စား​ေနတယ္​..... ထမင္​းစားၿပီး​ေတာ့ ​ေခါင္​းမုိးထပ္​ဆီ Yoona သြားတယ္​...... လက္​ပုိက္​ၿပီး   သူမကုိ ရပ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ Sicaဆီကုိ ​ေလ်ွာက္​သြားတယ္​........
"​ေရာက္​လာၿပီလား Yoona......"
"Nae....."
Yoonaရဲ႕ ပခုံးကုိ Sica ​ေဆာင္​့ကုိင္​လိုက္​ၿပီး
"နင္​ ဘာျဖစ္​​ေနတာလည္​း Yoongie ငါ့ကုိ ရြဲ႔​ေနတာလား......."
"Chaw ဘာျဖစ္​​ေနလုိ႔လည္​း......"
"Nae Nae Nae ​ေမးသမ်ွကို Nae ဘဲ ​ေျပာ​ေနတာ​ေလ ဘာလည္​း နင္​က ငါနဲ႔ စကားမ​ေျပာခ်င္​တာလား............ ​ေအး​ေပါ့ Wendy ဆုိတဲ့ ​ေကာင္​မ​ေလး႐ွိ​ေတာ့ ........."
"Wendyနဲ႔ မဆုိင္​ပါဘူး သူမကုိ ​ဆြဲမထည္​့ပါနဲ႔.........."
"ဒါဆုိ ဘာျဖစ္​​ေနတာလည္​း ငါ့ကုိ စိတ္​ဆုိး​ေနတာလား......."
"......"
"ငါသိပါတယ္​ မ​ေန႔ညက ငါ​ ​ေအာ္​လုိက္​လုိ႔ Yoongie စိတ္​​ေကာက္​​ေနတယ္​ဆုိတာ......."
"စိတ္​​ေကာက္​​ေနတာ မဟုတ္​ဘူး ၀မ္​းနည္​း​ေနတာ....... "
"Yoongieကို ၀မ္​းနည္​း​ေစခဲ့လုိ႔ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​....... ​ေအာ္​မိတယ္​ဆုိတာက သ၀န္​တုိ​ေနလုိ႔ပါ...... "
"Chaw က Krystalကို idolလုိ သတ္​မွတ္​ထားတာပါ......."
"Onn Unnie သိပါတယ္​..... ည​ေနက Wendyနဲ႔ ကိစၥ​ေရာပါ​ေတာ့ Unnie သ၀န္​အရမ္​းတုိမိၿပီး ​ေအာ္​မိတာ...... ၀မ္​းမနည္​းနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​......"
Yoonaကို Sica ဖက္​လုိက္​တယ္​......
"Yoongie ....... ကတိတစ္​ခု​ေပး......"
"?"
"ငါ Yoongieကို စိတ္​​ေကာက္​ခ်င္​ စိတ္​​​ေကာက္​မယ္​ ပစ္​ထားခ်င္​ ပစ္​ထားမယ္​...... ဒါ​ေပမယ္​့ Yoongie က ငါ့ကုိ စိတ္​​ေကာက္​ၿပီး ပစ္​မထားပါဘူးလု႔ိ....."
"ငင္​့ တရားတာ Jessica Jungရယ္​...."
Yoonsicတုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ ရယ္​​ေမာၿပီး အတန္​းထဲ ၀င္​လာ​ေတာ့
"Soo..... ၾကည္​့ရတာ သူတုိ႔ အဆင္​​ေျပသြားၿပီ ထင္​တယ္​......"
"အဆင္​​ေျပမွဘဲ တမနက္​လုံး ​sicaမ ျဖစ္​ပ်က္​​ေနတာ ျမင္​မ​ေကာင္​းဘူး "
Sooyoungတုိ႔ အတင္​းတုပ္​​ေနတာ Sica ၾကား​ေတာ့ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးၿပီး လက္​သီး ​ေထာင္​ျပလုိက္​တယ္​...

Only Look At MeWhere stories live. Discover now