Only Look At Me (Part-14) Z+U

2.2K 120 26
                                    


#zawgyi

အဟမ္​း 😁😁 +​ေလး နည္​းနည္​းပါမယ္​ အသက္​မျပည္​့သူ​ေတြ ​ေက်ာ္​သြားၾကပါ 😁😁😁

Yoonaတို႔ ဘာျဖစ္​ခဲ့တယ္​ဆိုတာ Sooyoungတို႔ သိခ်င္​တာနဲ႔ စပ္​စုလိုက္​တယ္​.......

"နင္​တို႔က ဘာျဖစ္ၾကတာလည္​း......"
Yoonaလည္​း အ​ေၾကာင္​းစုံ ႐ွင္​းျပလုိက္​တယ္​.....

"ဒီလုိဟာ Sica unnieက ငါ့ကုိ သူ႔ညီမနဲ႔ သ၀န္​တုိုၿပီး ​ေအာ္​လုိက္​တာ ငါကလည္​း ငါ့ကို ​ေအာ္​ရလားဆုိုၿပီး ၀မ္​းနည္​းၿပီး စိတ္​​ေကာက္​​ေနတာ "
Yoonaရဲ႕ စကားကုိ နား​ေထာင္​ၿပီး Sooyoung ရယ္​လုိက္​တယ္​.......
"ျဖစ္​ရမယ္​ နင္​တုိ႔က​ေတာ့......"
"Sicaရဲ႕ ညီမက ဘယ္​သူလည္​း......"
Sunny သိခ်င္​လုိ႔ စပ္​စုလုိက္​တယ္​......
"Krystal​ေလ........"
Sicaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Soosun အ့ံျသၿပီး
"f(x)ထဲက Krystalကုိ ​ေျပာတာလား "ဆုိၿပီး ၿပိဳင္​တူ ​ေမးလုိက္​ၾကတယ္​.....
"အင္​း ဟုတ္​တယ္​​........"
"OMG........ Krystalက နင္​့ညီမဆုိတာကို ငါတုိ႔မသိဘူး သူ႔မွာ အမ႐ွိတာ​ေတာ့သိတယ္​ နင္​မွန္​းမသိဘူး........."
"apk...."
"Krystalနဲ႔ ဘယ္​နဲ႔​ေၾကာင္​့ သ၀န္​တုိရတာလည္​း တစ္​ခါမွလည္​း ​ေတြ႔ဘူးတာ မဟုတ္​ဘဲ......."
"မ​ေန႔ညက သူ အိမ္​ကုိျပန္​လာတယ္​ဟ Sooyoung......"
" Krystalကလား ......Yoona"
"Onn ဟုတ္​တယ္​ သူနဲ႔ငါနဲ႔ စကား​ေတြ အမ်ားႀကီး ​ေျပာျဖစ္​ၾက​ေသးတယ္​........ Krystal က မာနႀကီးတယ္​ထင္​ရ​ေပမယ္​့ အ​ေခ်႐ုပ္​နဲ႔ဆုိ​ေပမယ္​့ တကယ္​တမ္​း သူမ အရမ္​း သ​ေဘာ​ေကာင္​းတယ္​......."

Yoona အားရပါးရ Krystalကို အမႊမ္​းတင္​​ေနစဥ္​ Sica တစ္​​ေယာက္​ ​ေရခဲမ်က္​​ေစာင္​း​ေတြနဲ႔ Yoonaကို ၾကည္​့​ေန​ေလသည္​......

Sicaကို ၾကည္​့ၿပီး
"Yoona​ အမႊန္​းတင္​တာ ရပ္​​ေတာ့ နင္​့ unnie ​ေရခဲမ်က္​​ေစာင္​း​ေတြ ​ေကြၽး​ေနၿပီ..........."

"ဟင္​းဟင္​း Im Yoona...... ငါထပ္​ၿပီး ​ေအာ္​လုိက္​ရ "
~~~~~~~~~~~~~~
​ေက်ာင္​းဆင္​း​ေတာ့ Sica တစ္​​ေယာက္​ စိတ္​ၾကည္​​ေနတာနဲ႔ Yoonaနဲ႔ အတူ shopping ထပ္​ထြက္​ၿပီး စား​ေသာက္​စရာ​ေတြ ၀ယ္​ၾကတယ္​.....
"ဒီတခါ Wendyကုိ ​ေတြ႔ၿပီး ငါ့ကုိ ​ေမ့ရင္​ နင္​နဲ႔ငါနဲ႔ ​ေတြ႔မယ္​​ေနာ္​ Yoongie......."
" Nae မ​ေမ့ပါဘူး Sica Unnie......."
" ဟင္​းဟင္​း "

Only Look At MeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant