Only Look At Me (Part-12) Z+U

1.7K 137 24
                                    

#Zawgyi

Yoonaနဲ႔ Sicaတုိ႔ ခ်စ္​သူ ျဖစ္​တာ တစ္​ပတ္​႐ိွသြားၿပီ ျဖစ္​သည္​....Sicaမွာ Yoonaကို အရမ္​းခ်စ္​ၿပီး စိတ္​မခ်​ေတာ့ ဘယ္​သြားသြား အ​ေနာက္​က လုိက္​သည္​...... အိမ္​သာသြားရင္​​ေတာင္​ အိမ္​သာ​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​​ေစာင္​့​ေနသည္​...... Sooyoungတုိ႔မွာ ၾကည္​့ရင္​း မ်က္​စိ စပါး​ေမႊး စူးလာပုံ ရပါတယ္​
"Yoonaရယ္​ Sicaက နင္​့ခ်စ္​သူလား နင္​့အ​ေမလား ဟယ္​..... နင္​ ဘယ္​သြားသြား ဘာလုပ္​လုပ္​ အျမဲတမ္​း အ​ေနာက္​က​ေန......... Sicaရယ္​ Yoonaက က​ေလးမဟုတ္​​ေတာ့ပါဘူး လူႀကီးျဖစ္​​ေနပါၿပီ......."
"ဟဲ့ မိန္​းက​ေလး တစ္​​ေယာက္​က အရမ္​း ခ်စ္​တတ္​သြားရင္​ အ​ေမျဖစ္​သြားတယ္​ဆုိတဲ့ စကားကုိ မၾကားဖူးဘူးလား......"
"မၾကားဖူး​ေပါင္​ ဘယ္​သူ​ေျပာတာလည္​း"
"သိပု Onlineမွာ တင္​ထားတာကုိ ဖတ္​ဖူးတာ......."
"Apk......"
"
" Yoonaကို ၾကည္​့ၿပီး ငါ ခ်စ္​သူ ထားခ်င္​စိတ္​​ေတာင္​ မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး ငါက လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​​ေနခ်င္​တာဟ......."
"ထားလုိ႔လည္​း မရဘူး​ေလ ႀကိဳက္​မယ္​့ သူမွ မ႐ွိတာ "
"Yrr Sica..... ​ေပါလြန္​းလုိ႔ ခါ​ေတာင္​ ခ်ယူရတယ္​......"
"ဘာလည္​း ဖုန္​​ေတြလား "
Sooyoungလည္​း Sicaကို ဘာမွ မဆက္​မ​ေျပာ​ေတာ့ဘဲ အ​ေ႐ွ႕ကုိ လွည္​့သြားတယ္​.......
Yoonaက​ေတာ့ Sica သူမကုိ ဂ႐ုစိုက္​​ေပးလို႔ ​ေက်နပ္​ပီတိျဖစ္​​ေနတယ္​
​ေက်ာင္​းဆင္​း​ေတာ့ Yoonaတို႔ Mini marketထဲ သြားၿပီး ​ေစ်း၀ယ္​ထြက္​ၾကတယ္​...... အ​ေၾကာင္​းအရင္​းမွာ Yoona လုပ္​​ေကြၽးဖူးတဲ့ ထမင္​းလိပ္​ကုိ Sica စားခ်င္​လို႔ ပူဆာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ျဖစ္​သည္​.....
"Yoongie.... ကင္​မ္​ခ်ီ​ေတြ ၀ယ္​ရ​ေအာင္​....."
"ဘာလုပ္​ဖို႔လည္​း....."
"Yoongieကုိ ကင္​မ္​ခ်ီ ထမင္​း​ေၾကာ္​ လုပ္​​ေကြၽးမလို႔......"
"Woooo Sica Unnie က ကင္​မ္​ခ်ီထမင္​း​ေၾကာ္​ လုပ္​တတ္​တယ္​​ေပါ့....."
"လုပ္​တတ္​တာ​ေပါ့ ကင္​မ္​ခ်ီ ထမင္​း​ေၾကာ္​က unnie အကြၽမ္​းက်င္​ဆံုးဘဲ​ေလ "
"ဟုတ္​ပါၿပီ ဟုတ္​ပါၿပီ Unnie သ​ေဘာပါ ၀ယ္​လိုက္​......"
"Yah....."
"Sica unnie......"
"Wae......"
" သခြားသီး​ေရာ ၀ယ္​အံုးမလား "
"Yrr Im Yoona နင္​ ​ေသခ်င္​တာလား"
"Unnieမ်ား သခြားသီး​ ထမင္​း​ေၾကာ္​ စားမလားလို႔ပါ "
"နင္​့ဘာသာနင္​ ​ေၾကာ္​စား....."
"Chaw မ​ေၾကာ္​တတ္​လို႔"
Yoonaကုိ Sica ​ေရခဲမ်က္​​ေစာင္​း ထိုးလိုက္​တယ္​...... ထမင္​းလိပ္​အတြက္​ လိုအပ္​တာ​ေတြ အျပင္​ တျခား စားစ႐ာ​ေတြ ၀ယ္​ၿပီး ​ေငြ႐ွင္​း​ေကာင္​တာကုိ YoonSicတို႔ လာၾက​ေတာ့
"Yoona unnie........"
​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​ Yoonaကုိ အ​ေနာက္က​ေန ခါးကုိ သိုင္​းဖက္​လိုက္​တယ္​......
"Omo ဘယ္​သူလည္​းဟ....."
Yoona လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့
"Wendy yrrr......"
"Unnie သတိရ​ေနတာ "
"Unnieလည္​း Wendyကုိ သတိရ​ေနတာ ၾကည္​့စမ္​း ငါတို႔ Wendy ​ေလး ​ေတာ္​​ေတာ္​ ထြားလာတာဘဲ......"
Yoonaနဲ႔ Wendyကုိ Sica မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ကာ စုိက္​ၾကည္​့​ေန​ေပမယ့္ Yoonaက​ေတာ့ သတိမထားမိဘဲ Wendy နဲ႔ စကား​ေျပာ​ေနတယ္​
"ၾကည္​့စမ္​း Wendyဆိုတဲ့ တစ္​​ေယာက္​နဲ႔ စကား​ေျပာ​ေနလို႔ ငါ့ကုိ​​ေတာင္​​ ​ေမ့​ေနတယ္​ ဟုိတစ္​​ေယာက္​ကလည္​း ခါးကုိ ဖက္​လို႔ Yoona ကလည္​း အခြက္​ကုိ ၿဖီးၿပီး ငါတို႔ Wendy ​ေလး ငါတို႔ Wendy​ေလးနဲ႔💭💭💭💭💭"
Yoonaကုိ​ြ္​့မရ​ေတာ့တာနဲ႔
"Im Yoona shiii ​ေအး​ေဆး အလြမ္​းသယ္​လိုက္​အုံး​ေနာ္​ ကြၽန္​မက​ေတာ့ ျပန္​ၿပီ......"
Sica ပစၥည္​း​ေတြ ယူၿပီး ထြက္​သြား​ေတာ့ Yoona မွာ Wendyကုိ​ေတာင္​ ဘာမွ မ​ေျပာဘဲ ထားခဲ့ၿပီး Sicaရဲ႕ အ​ေနာက္​ကုိ ​ေျပးလိုက္​သြားတယ္​..... Sicaက​ေတာ့ ကား​ေပၚ​ေရာက္​​ေနၿပီး ကားမွန္​ပိတ္​ကာ ကားတံခါးကုိ ​lockခ်ထားတယ္​...... Yoona အျပင္​က​ေန ကားမွန္​ကို ထုၿပီး
"Sica unnie....... Sica unnie......"
Yoonaကုိ Min market ​ေ႐ွ႕မွာ ထားခဲ့ၿပီး Sica ကား​ေမာင္​းထြက္​သြားတယ္​....... Yoona က​ေတာ့ ​ေခါင္​း​ေလး ငုံ႔ၿပီး စိတ္​ညစ္​စြာနဲ႔ Mini market ​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​​ေနမိတယ္​...... ထိုစဥ္​ Wendy ထြက္​လာၿပီး
"Unnie ဘာမွမ​ေျပာဘဲ ဘယ္​ထြက္​သြားတာလည္​း ခုနက တစ္​​ေယာက္​က ဘယ္​သူလဲ.. ...."
"Unnieရဲ႕ ခ်စ္​သူ​ေလ  Wendyကုိ ျမင္​ၿပီး ​ေပ်ာ္​လို႔ စကား​ေတြ​ ​ေျပာ​ေနတာ သူ႔ကုိ ​ေမ့သြားတယ္​ သူ စိတ္​ဆိုးသြားၿပီ ထင္​တယ္​....."
"ဟင္​ Unnieရဲ႕ ခ်စ္​သူ....."
"ဟုတ္​တယ္​​ေလ ဘာလို႔လည္​း မိန္​းက​ေလးခ်င္​း ခ်စ္​တာ ထူးဆန္​း​ေနလို႔လား...."
"မထူးဆန္​းပါဘူး Unnie ကုိ မိန္​းက​ေလးခ်င္​း သ​ေဘာက်မယ္​လို႔ မထင္​ခဲ့လို႔....."
"Unnieလည္​း အစက မိန္​းက​ေလးခ်င္​း သ​ေဘာမက်ဘူး..... သူနဲ႔ ​ေတြ႔မွ ဘယ္​လို​ေတြ ျဖစ္​သြားလည္​း မသိပါဘူး......"
Sica စိတ္​တိုၿပီး Yoona ကုိ ထားခဲ့ၿပီး ထြက္​လာခဲ့​ေပမယ့္​
"ငါ သူ႔ကုိ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ထားခဲ့တာ..... အိမ္​ကုိ သူ ဘယ္​လို ျပန္​မလည္​း...... မျဖစ္​​ေသးပါဘူး.. ....."
Sica ကားျပန္​လွည္​့လိုက္​တယ္​......
Wendy နဲ႔ market ​ေ႐ွ႕ Yoona စကားရပ္​​ေျပာ​ေနတုံး
"Im Yoona............"
Jessica အသံ​ေၾကာင္​့ Yoona ​ေပ်ာ္​သြားတယ္​.. ...သူမကုိ Sicaက ထားခဲ့ၿပီလုိ႔ ထင္​​ေနတာ​ေလ......
"Sica unnie "
"ကား​ေပၚတက္​......"
"Nae..... Wendy..... unnie ​ေနာက္​က်မ​ွ ဖုန္​းဆက္​လုိက္​မယ္​...... အိမ္​လာလည္​အုံး​ေနာ္​ သိလား......."
"Nae unnie bye......"
ကား​ေပၚက​ေန Wendyကို တာ့တာ ျပ​ေနတဲ့ Yoonaကို Sica မ်က္​ေစာင္​းထုိးၿပီး
"သိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာ​ေပါ့ ဟုတ္​လား ခုထိ တာ့တာျပလုိ႔လည္​း မၿပီးဘူး ခ်စ္​သူ​ေတာင္​ ​ေဘးထားၿပီး ငါတုိ႔ Wendy​ေလး ငါတုိ႔ Wendy​ေလးနဲ႔ ​ေျပာလုိ႔ကို မၿပီးႏုိုင္​ဘူး........"
"Sica unnieကလည္​း Chaw ႐ွင္​းျပပါမယ္​ Wendyဆုိတဲ့ ​​ေကာင္​မ​ေလးက အရင္​က Chawတုိ႔ အိမ္​​ေဘးမွာ ​ေနတာ​ေလ အဲ့ဒီက​ေန Busan ကုိ ​ေျပာင္​းသြားတာ Chawနဲ႔ ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက ရင္​းႏွီးတဲ့ ညီ​မ​ေလးပါ......."
Sica ဘာမွမ​ေျပာဘဲ ကားဆက္​​ေမာင္​း​ေနတယ္​.......
"​ေရညိွထမင္​းလိပ္​........"
"ဘာမွ လုပ္​မစားဘူး......"
"ဒါဆုိ ကင္​မ္​ခ်ီထမင္​း​ေၾကာ္​​ေရာ......"
"ကုိယ္​့ဘာသာကိုယ္​ လုပ္​စား......."
"အခု ဘယ္​သြား......"
"ငါ့ အိမ္​ျပန္​မလုိ႔......."
"Chaw......"
"နင္​က ငါ့ကုိ စာသင္​​ေပးရအုံးမွာ​ေလ ဘာလည္​း မသင္​ခ်င္​ဘူးလား Wendyနဲ႔ ခ်ိန္​းထားလုိ႔လား...... အဲ့တာဆုိ ကားရပ္​​ေပးမယ္​ ဆင္​း....."
"အဲ့လုိ မဟုတ္​ပါဘူး "
"အဲ့တာဆုိ ပါးစပ္​ပိတ္​လုိက္​ခဲ့ နားၿငီးတယ္​ စိတ္​က ၾကည္​​ေနတာ မဟုတ္​ဘူး"
Sicaရဲ႕ အိမ္​ကုိ ​ေရာက္​ၿပီး အိမ္​ထဲကုိ ၀င္​​ေတာ့ တံခါး၀မွာ ဆီးႀကိဳ​ေနသူက......
"Unnie......."
"Omo Krystal yrrrrrrrrrr "
Krystal နာမည္​ကုိ အက်ယ္​ႀကီး ​ေအာ္​လုိက္​သူက တျခားသူမဟုတ္​ Im Yoona ပင္​ ျဖစ္​သည္​....... Krystal​ေတာင္​ Yoonaရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့ တုန္​သြား​ေလသည္​။ Jessicaက Yoonaကို မ်က္​​ေစာင္​း​ထုိးလုိက္​မွ Yoona ပါးစပ္​ပိတ္​သြား​ေလသည္​။
Sicaလည္​း Krystalကို ဖက္​ၿပီး
"Aigooo Wuri ညီမ​ေလး အရမ္​း သတိရ​ေနတာ.. ....."
"Chawလည္​း Unnieကို အရမ္​း သတိရ​ေနတာ...... Schedule ​ေတြ ၿပီးလုိ႔ဆုိၿပီး Bossက ခဏျပန္​လႊတ္​တာ......."
" ငါ့ညီမ​ေလး မ်က္​ႏွာကုိ ​ေခ်ာင္​က်သြားတာဘဲ......."
"ဟုတ္​ပါ့ Krystal​ေလး မ်က္​ႏွာ​ေခ်ာင္​က်သြားတယ္​ ပိန္​သြားတယ္​......"
သူတုိ႔ ညီမၾကားထဲ ျဖတ္​​ေျပာတဲ့ Yoonaကုိ Sica လွည္​့ၾကည္​့လုိက္​သည္​။
"ဟီး "
Yoona တစ္​​ေယာက္​ Sicaကို ရယ္​ျပလုိက္​သည္​။
"Unnie သူက ဘယ္​သူလည္​း......"
Krystal တစ္​​ေယာက္​ သူ႔ unnie အ​ေနာက္​မွာ ရပ္​​ေနတဲ့ Yoonaကို လက္​ညိဳးထုိးၿပီး ​ေမးလုိက္​သည္​....
"Aww သူလား......"
Sicaရဲ႕ စကား​ေတာင္​ မဆုံး​ေသး Yoona လက္​ကမ္​းလုိက္​ၿပီး
"Hi ငါ့နာမည္​က Im Yoonaပါ ငါက နင္​့ရဲ႕ Fan girl အႀကီးစားပါ 😍😍😍😍 အျပင္​မွာ အခုလို ​ေတြ႕ရမယ္​လုိ႔ လုံး၀မထင္​ထားခဲ့ဘူး အျပင္​မွာ ပုိ​ေခ်ာတယ္​​ေနာ္​......"
Krystalနဲ႔ လက္​ဆြဲႏႈတ္​ဆက္​လုိက္​တယ္​....... Sicaက​ေတာ့ Yoonaကုိ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးၿပီး (ခဏခဏ မ်က္​​ေစာင္​းထုိးခံ​ေနရတာ Sicaသာ နဂါးဆုိ ဒင္​းျပာက်​ေနၿပ😂😂)
"Yoona..... ဒီ​ေန႔ ငါ့ညီမ လာတာဆုိ​ေတာ့
ငါ စာမသင္​​ေတာ့ဘူး အိမ္​ျပန္​​ေတာ့ ....."
"ခဏ​ေလး Unnie...... Chaw သူနဲ႔ ပုံတစ္​ပုံ​ေလာက္​ ႐ုိက္​လုိက္​အုံးမယ္​ ႐ုိက္​လုိ႔ရတယ္​ မဟုတ္​လား Krystal.. ... ငါ ဘယ္​ လူမႈကြန္​ရက္​မွာမွ မတင္​ပါဘူး ဒီအတုိင္​း သိမ္​းထားမွာပါ......"
Krystalလည္​း ​ေခါင္​းညိတ္​ျပလုိက္​​ေရာ Yoona​ ​ေပ်ာ္​လုိ႔ ခုန္​​ေပါက္​​ေနတယ္​ Sicaက​ေတာ့ ​ေျခ​ေဆာင္​့ၿပီး အိမ္​​ေပၚတက္​သြားတယ္​.....

Only Look At MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin