third

174 7 0
                                    




-Elnézést a nevem Jack, Jack Gilinsky.-Küldött egy mosolyt közbe nyújtotta felénk elképesztően izmos kezét.

-Én Kitty Irwin vagyok, ő pedig az unoka tesóm Fannie Irwin.-Ráztuk meg a kezét.

-Ide fogtok járni ti is?

-Igen eléggé úgy tűnik.-közölte vele Fannie félvállról, ugyanis más bámult ez idő alatt. Egy Jackel egy magas srácot úgyszintén barna hajú.

-És Kitty mikor kezdtek?-szegezte nekem a kérdését, ekkor vettem le a tekintetemet az uncsitesómról.

-Valószínűleg holnap be íratkozás után már maradnunk is kell. Szóval holnap már itt leszünk.-Mosolyogtam a kijelentésem után.

-Szuper!..és merre laktok?

-Pár saroknyira innen, a west sreet-en.

-El kísérhetünk? arra fele lakuk mi is.

-Többe számba?- Néztem kikerekedett szemmel, de mikor oldalra pillantottam megláttam Fanniet azzal a sráccal beszélni.

-Igen, ő itt Shawn.-Mutatott végig a srácon, mert az közben mellénk ért.

-Örülök, én Kitty vagyok. És igen persze haza kísérhettek.-Nevettem el a mondatot miközbe Shawn 3 puszival köszöntött.

Elindultunk négyen haza fele. Nem kellett max 15 perc hazáig. Beszélgettünk és meg ismertük egymást. Meg tudtuk ők 18 évesek, egy évvel idősebbek mint mi. De nagyon jó fejek. Megbeszéltük, hogy holnap a be íratkozás után meg keressük őket.

A házunk elé érve öleléssel elköszöntünk és mentünk is befele. Apa még nem volt itthon úgyhogy nyugodtan le ültünk beszélgetni.

-Fannie, neked tetszik Shawn?

-Jaj dehogy is. Csak igazán feltűnő személyiség. -Mondta és közben a körmeivel szórakozott.

-Hát jó.-egyeztem bele majd a telefono rezegni kezdett.

Rá pillantottam és meglepett a dolog.

Ismeretlen szám: Sziaa, jó volt ez a kis idő. Remélem több ilyen lesz még.;) pussz.:G

egyből tudtam ki az..

Me: Helló:) persze. a suliba rendszeresen is :P puszi.

Sms feladója Átnevezve: Gilinskyyy

Mire felnéztem Fannie kitalálta ki az, és csak nevetéssel jelezte, hogy érti semmi komoly dolog.

Beszélgetettünk még úgy egy órát az itteni dolgokról, mikor apa belépett. Elmeséltük a találkozót és hogy minden jól alakult, tetszik a környék. Örült neki és ő is elmesélte nekünk a napját. Jó boldognak látni, szereti amit csinál.

Egy fél óra múlva el zavart minket fürdeni és össze pakolni a cuccunkat a holnapi sulira. Kikészítettük a ruháinkat. És mikor mind a ketten kész voltunk le feküdtünk aludni.

-Jó éjt Fancs.

-Neked is.


*Másnap*

Kivételesn időbe keltünk fel és így nyugodtan tudtunk készülni. Fel tettem egy kis szempillaspirált és fel fogtam egy laza kontyba a szőke hajam. A ruhám egy fehér vans egy fekete rövidnadrágból és egy fehér trikóból állt.

Fannie befonta a barna haját és feketébe öltözött fehér kiegészítőkkel. Szeretünk színekbe össze öltözni. Pár perc múlva már a táskáinkal szaladtunk ki a kocsihoz amiben már apa várt ránk. Az út csendesen telt mivel még mindenki kómás a reggel miatt.

-Megjöttünk.-jelentette be apa a nyilvánvalót. De csak bólogattunk.

Az irányt az igazgatói iroda felé vettük, ahol egy magas kissé nagyobb darab ember fogadott minket.

-Jöjjenek csak, biztos maguk az Irwin család.-Mondta hozzá illő mély hangon.-Én Mr.Coleman vagyok. A papírok már el vannak intézve, szóval már csak a könyveket kell átadnom és az óra rendjüket, aztán mehetnek is az óráikra. Ám nagy valószínűséggel a legtöbb órályuk közös lesz, néhány kivételével ami a: matek, fizika, tesi és biológia. Minden más helyre sikerült mind a kettőlyüknek be férnie. Remélem jól érzik majd magukat.-mondta el az információkat az igazgató miközbe alá írtuk a papírjainkat és fel álltunk.

-Akkor viszontlátásra, ha lenne valami jöjjenek bátran.

-Viszontlátásra!-köszöntünk el szinkronban mind a hárman.

Apától el köszöntünk majd Fannieval boldogan beszélgetve kezdtük keresni az aktuális termünket.

Na vajon milyen lesz az első napunk-gondoltam magamba.

ComplexWhere stories live. Discover now