( Multi : BARAN AVCI ❤ )
En son ne zaman bir kadını sevdin? Ama öyle öptün, sarıldın, uyudun felan değil; en son ne zaman bir kadını gerçekten sevdin?
Kaybetmekten korkarak, yanındayken bile özleyerek, deli gibi kıskanarak, koruyup kollayarak..
Delikanlı adam Korkmaz diye bir şey yok.
Korkacaksın!Sevdiğin kadını kaybetmekten korkacaksın, kıskanacaksın da.. Sokakta elinden tutacaksın, tanıdığın herkesle onu tanıştıracaksın. "İşte benim hayatım bu" der gibi tanıştıracaksın.
Güzel bir kadın sevmek istiyorsan onu gülümseteceksin. Çünkü dünyanın en güzel kadını mutlu bir kadındır.
Bu yüzden kirpiklerini sev bir kadının, avuç içlerini, makyajsız yüzünü, uyku sersemliğini...
Saçlarını kesen bir kadının çektiği acıyı anlayabilecek kadar sev bir kadını.!
🍁🍁
Uyandığımda gözlerimi açmadan kulağıma dolan bir ritim beni şaşırtsa da sonra onların bir kalp atışı olduğunu anladım. Gözlerimi yavaşça araladığım da Baran'ın göğsünde yattığımı fark edip hızla kalkıp oturdum.
Önce yüzünü buruşturdu sonra gözlerini açtı. Başım çatlayacak derecede ağrırken midem alt üst olmuştu."Sanada Günaydın çakma----"
Lafını tamamlayamadı. Çünkü artık biliyordu ki çakma rapunzel Ölmüştü.
Bir anda ağzıma gelen acı suyla elimi ağzıma kapatıp hızla lavoboya koştum. Baran peşimden gelince diğer elimle durmasını işaret etmiştim. Kapıyı hızla kapatıp Midemdekileri çıkarırken aklıma nalet olası anılarım geldi....
***
"Sanırım midem bulanıyor."Üstüne kusmak istemezdim. Çok fazla içmemiştim ama midem iyi değildi. Kolumdan tutup beni pistten indirdi. Kızlar tuvaletinden içeri girdiğimizde şaşkınlıkla ona bakarken midem daha fazla dayanmıyordu. Kapılardan birini açıp klozetin önünde eğildim. Midemdekileri çıkarırken Azat kapıyı açmaya çalışmıştı. Bir elimle kapıyı tutmaya çalışıp istifar ederken onun beni bu halde görmesini istemiyordum.
"Aç kapıyı Gece!" diye bağırdı.
Kapıyı daha çok itmeye başlayınca elim daha fazla dayanmamıştı. Hemen yanıma gelip eğildi ve saçlarımı tuttu. Sonunda bitmişti. Öksürerek sifona bastım. Kapağı kapatıp üzerine oturduğumda önümde durup yüzümü avcunun arasına aldı.
"İyimisin?"
Tedirgindi. Ve benim berbat göründüğüm kesindi.
"Ben.. Şey.. İyiyim." diyerek sesimin düzgün çıkmasını sağlamaya çalıştım.
Elleriyle yüzümü okşayıp
"Çok mu içtin?" diye sordu.Başımı hayır anlamında salladım.
"Hadi yüzünü yıkayalım. Sonrada eve bırakayım seni. Tamam mı?" diyerek koluma girdi.
Musluğu açıp yüzümü yıkadı. Peçeteyle yüzümü silip akan kirpiklerimi sildiğinde gülümsedi.
"Güzelliğini boyalarla örtmüşsün."
***
...
Hıçkırıklarımı tutamayarak yere diz çöktüm. Neden bunu bize yapmıştı ki?..
Baran kapıyı tıklattığında ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Romance+18 mevcuttur! Hayat kısa.. Kolay affet. Yavaşça öp. Kalpten sev ve; Yüzünü güldürmeyi başaran hiçbir şeye sırtını dönme... ...Sınıf listesini almak için onlara doğru yürüdüm. Hemen fark edip bana doğru döndüler. Masanın üstündeki listeyi alacaktım...