Perspectiva Ioanei:
Sambata,in sfarsit!Imi ridic capul care ma durea al naibii de tare dar il las rapid inapoi pe perna moale.Am baut putin cam mult,cred.
Aud maraitul enervat al lui Alex si imi intorc privirea spre el.
-Neata si tie!
Isi ridica perna de pe cap si ma priveste confuz.Apoi zambeste si continua sa ma scruteze cu privirea.
-Ce e?
-Nimic,esti frumoasa.
-Aha,stiu.
Ma ridic din pat si imi caut hainele.Sutienul imi era aruncat pe usa de la baie,si boxerii lui Alex erau pe pervazul geamului.Ce naiba am facut aseara?
-Restul hainelor sunt la parter.
Imi iau un tricou de-al lui Alex pe mine si cobor.Pozele de pe masa erau pe jos,la fel si o vaza de pe un dulapior.Ma duc in bucatarie pentru ca am nevoie neaparat de o cafea.Pun lichidul maroniu in doua cani si aleg sa nu imi mai pun zahar pentru ca mi se va face cu adevarat rau.Ce naiba oi fi facut?Deci,am plecat cu Maia de acolo si apoi ne-am dus acasa la Sorin.Flashback
Baietii erau asezati pe o canapea ai radeau.Sorin zambeste larg cand o vede pe Maia,sunt atat de draguti impreuna!
Ma asez pe piciorul lui Alex si asta doar pentru ca nu am unde altundeva.
-Mergem in club in seara asta?
-Da,mergem!
Nu mi-am expus punctul de vedere pentru ca nu avea rost,oricum daca merge Alex trebuie sa merg si eu.
E 23:10,eu si Maia suntem gata spre deosebire de Sorin care inca isi face parul.
-Sorin,am plecat acum o ora si erai tot acolo.
Vocea amuzata a fratelui meu rasuna in camera.Ma duc spre el si il imbratisez.Maia face acelasi lucru.Sorin mai da o data cu fixativ si auzim cuvantul asteptat:
-Gata!
Maia il felicita sarutandu-l iar eu ma multumesc sa imi dau ochii peste cap,facandu-l sa rada.
Ajunsi in club, baietii ne-au dus pana la masa noastra.La masa erau asezati vreo trei tipi si doua pitipoance.Oi fi eu cum oi fi dar fustele alora erau extrem de scurte,extensiile lor cantareau probabil 3 kg,genele false le faceau ochii sa arate pe jumatate inchisi si luciul de buze lipicios pe care nu am putut sa il suport niciodata le acoperea in excez buzele parca umflate cu pompa.Bine-nteles ca de la aceste 'bombe' atomice,as putea spune, nu lipseau silicoanele.Habar n-am cum iti poti face singura una ca asta dar prefer sa nu le intreb.
O caut pe Maia cu privirea si ii pot observa greata uitandu-se la ele.Isi intoarce privirea spre mine si radem.
De cand am ajuns am stat la masa.Barbatii ciudati ce erau insotiti de tipele-plastic ars vorbeau cu Alex dar discutia lor nu ma interesa nici pe jumatate.Maia imi explica despre o chestie pe care a vazut-o pe AnimalPlanet,era beata.
CITEȘTI
Cine esti cu adevarat? |Urs|
FanfictionEa nu a fost destul de buna atunci cand era mica.Nu era destul de frumoasa,de slaba,de populara.O data ce se muta la Bucuresti viata ei ia o intorsatura brusca.Unul dintre cei mai populari baiti din liceu devine iubitul ei,si daca in generala ea era...