Q&A

145 10 24
                                    

Intrebare: Alex, de ce i ai propus Ioanei sa fie iubita ta daca stiai ca nu o sa o iubesti?

Raspuns: Ioana e o fata foarte frumoasa, si atunci cand am intalnit-o era ca un pui de pisica care avea nevoie de un stapan, si asta am facut, am fost stapanul ei. Am transfotamt-o intr-o varianta a ea, feminina si nu pot spune ca imi pare rau.

Intrebare: Andrei, crezi ca Ioana se va schimba pentru tine?

Raspuns: Nu vreau ca Ioana sa se schimbe radical, de fapt nu vreau ca ea sa se schimbe, vreau doar sa fie ea, pentru ca ea, asa cum este este cea mai buna.

Intrebare: Maia, nu ai fost niciodata geloasa pe aproprierea dintre Ioana si Sorin?

Raspuns: Nu, Ioana e cea mai buna prietena a mea si stiu ca nici daca ar fi indragostita de Sorin nu l-ar lua de langa mine. Si Sorin e cel mai bun iubit din lume, nu m-ar insela, si daca ar face-o, nu cu Ioana. La cum o cunosc eu pe fata asta, daca Sorin s-ar da la ea ori ar crede ca glumeste ori l-ar trimite in Afganistan.

Intrebare: Junior, crezi ca Andrei ar fi 'baiatul perfect' pentru sora ta?

Raspuns: Nici un baiat nu ar putea fi "baiatul perfect" pentru fata aia pentru ca este sora mea, dar daca ea il iubeste sau ceva nu ma pot opune. E ceva relatie intre ei si eu nu stiu? Trebuie sa am o discutie serioasa cu virginul ala mic.

Intrebare: Ioana, crezi ca Andrei te-ar accepta asa cum esti sau ai vrea sa te schimbi?

Raspuns: Nu stiu, e greu de spus. Comportamentul lui ma pune pe ganduri, nu stiu daca ma place sau nu pentru ca are momente si momente si ma face al naibii de confuza. Dar probabil ca nu m-ar schimba, neaparat, doar m-ar face mai draguta cu toata lumea, asa cum e el.

Intrebare: Ioana îl iubesti pe Andrei?

Raspuns: Nu o pot numi "iubire", doar imi place foarte mult de el, ceea ce e al naibii de gresit.

Intrebare: De ce nu ies tu cu el?

Raspuns: Nu e chiar  genul meu, nu prea avem chestii in comun, dar i-as da o sansa daca as sti ca ne vom influenta unul pe altul ajungand la lucruri comune. Cine poate sti ce va fi in continuare?


Cine esti cu adevarat? |Urs|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum