Perspectiva lui Urs:
Nu am mai vorbit cu Ioana de sambata cand am fost la ea acasa, astazi ar trebui sa ne intalnim iarasi dar m-a evitat toata ziua. Nu inteleg ce se intampla cu ea, toata ziua ea si prietenii ei au fost pe fuga, au plecat imediat ce se suna.
Ultima ora a fost oribila, profesoara de fizica ne-a tinut mai mult decat ar fi trebuit iar eu trebuie sa o iau pe Ana si nici macar daca as alerga nu mi-ar lua mai putin de 15 minute asa ca aleg sa grabesc pasul fara a ma intoarce la prima strigare a numelui meu, dar vocea ei ma opreste si ma intorc automat vazand-o pe Ioana alergand extenuata si facandu-mi cu mana.
-Stai putin!De ce te grabesti asa? imi indrept privirea spre ea cand ajunge in dreptul meu.
-Trebuie sa o iau pe sora mea si deja am intarziat.
Ioana ma priveste putin cu mainile in sold si ochii putin stransi din vina soarelui. Purta aceleasi lentile de contact si genele ce ii incadrau ochii aratau minunat in bataia soarelui, parul ei roz avea o nuanta mai deschisa,probabil din vina decolorarii sau a soarelui.
-Te duc eu! Hai la masina!
-Nu e nevoie, ma descurc!
-Oh, haide! Ia-o ca pe un 'multumesc'!
O urmez spre masina de un rosu aprins care arata perfect, nici un fir de praf nu lua din stralucirea ei. Masina scoate un sunet scurt si Ioana urca rapid la volan aruncandu-si geanta pe bancheta din spate. Deschid portiera si ma arunc pe scaunul din dreapta ei privind-o. Invarte cheia in contact si porneste punandu-si ochelarii de soare la ochi.
-La ce scoala e sora ta si cat de mult ai intarziat?
-La cea de pe strada Amintirii si am intarziat destul de mult,cred.
-Ok, pune-ti centura!
O urmaresc cum apasa pe acceleratie in timp ce imi pun centura. Arata atat de sexi la volan si daca pana acum nu am mai avut in cap filme atat de neortodoxe cu o femeie acum imi fac seriale intregi. Topul ei negru ii lasa la vedere abdomenul si o mica parte din fusta ei roz pal era ridicata lasandu-i la vedere picioarele.
-De ce te uiti asa la picioarele mele? Nu iti place cum m-am imbracat sau ce?
Imi scutur capul alungand toate gandurile ciudate si ma uit in fata. O simt pe Ioana uitandu-se cu coada ochiului la mine de cateva ori. Respir usurat cand scoala surorii mele imi apare in raza vizuala. Cand Ioana opreste ma intorc spre ea si ii zambesc.
-Multumesc ca m-ai adus si sa stii ca imi place la nebunie cum te-ai imbracat azi!
Zambetul ei creste si isi ia telefonul si pachetul de tigari iesind din masina. O urmez ducandu-ma langa ea. Desi trebuia sa iasa de 15 minute nici Ana sau alt coleg de-al ei nu e prin jur.
-Trebuie sa ma revansez cumva.
-Pentru ce sa te revansezi, Ioana?
-Pentru ca ti-ai batut si iti bati capul cu mine atat de mult timp.
-Nu e nevoie sa te revansezi, o fac din placere.
Perspectiva Anei:
Ora de sport ma seaca de energie dar prefer sa alerg decat sa imi ascult colegele care barfesc fara oprire. Prietena mea, singura de altfel, Catalina imi face semn si alerg spre ea asezandu-ma pe scarile din beton de pe teren, la doar cativa metri de 'regina' Bianca si amicele ei. Prind o mica frantura din discutia lor si pare destul de interesanta.
-Deci, sora mea si Ioana sunt cele mai bune prietene, Ioana ma adora, iti zic! Bianca dadea din maini si isi punea mana pe piept continuansu-si povestea.
CITEȘTI
Cine esti cu adevarat? |Urs|
FanfictionEa nu a fost destul de buna atunci cand era mica.Nu era destul de frumoasa,de slaba,de populara.O data ce se muta la Bucuresti viata ei ia o intorsatura brusca.Unul dintre cei mai populari baiti din liceu devine iubitul ei,si daca in generala ea era...