Va fi un sentiment fara sens

148 13 13
                                    

Perspectiva autoarei:

  Într-o zi te vei îndrăgosti de cineva atât de adânc, încât chiar şi tu vei fi surprins. Te vei îndrăgosti de el, îl vei adora fără ca el să-ţi ceara să faci asta. Brusc, felul în care vorbeşte, felul în care vocea lui sună, felul în care ochii lui strălucesc în timp ce el râde vor deveni o necesitate. Manierele sale, acţiunile sale, înfăţişarea lui va provoca o afecţiune, iar tu nu vei fi disponibilă să te opui.În afară de asta, va fi un sentiment fără sens. Nu vei fi niciodată în stare să-l atingi şi niciodată nu vei putea să-l iubeşti, dar afecţiunea va dura pentru totdeauna. În visele tale cele mai adânci şi cele mai ciudate, îţi vei imagina mereu că e cu tine.
Înainte sa il cunoasca pe el, Ioana ar fi ras doar auzind cum se simte dragoste. Și acum, cand o simte atat de profund ar vrea sa rada de ea, ar vrea sa planga pentru ea si ar vrea sa iubeasca si mai mult pentru el.

Urs a strans-o in brate pana cand ea s-a indepartat usor de el pentru a-l putea privi.
Dupa clipe lungi in care s-a gandit la ce-ar fi daca ar gresi si l-ar saruta, a facut-o. Desi nu a gasit raspunsuri pozitive, desi dupa tot ce se intamplase era cel mai gresit lucru pe care il putea face, a facut-o. S-a ridicat pe varfuri si si-a presat buzele de ale lui.
Si atunci, cand ea l-a sarutat, cand l-a lasat sa o stranga in brate si sa o aiba a simtit ce inseamna cu adevarat dragostea.
O simtea pentru prima data, asa cum nu a mai simtit pe nimeni. In timp ce mainile sale alunecau pe pielea ei fina putea sa o vada fara sa o priveasca. Putea sa ii simta mirosul fara sa respire si putea sa o iubeasca fara ca ea sa o faca. Dupa ce toate se vor termina ea va pleca. Sau va ramane.
Toate lucrurile se invarteau in capul lui ametindu-l. Dar niciun gand nu putea sa il ameteasca mai tare decat mainile ei mici ce se plimbau pe spatele lui lasand mici urme rosii in urma. Respiratia ei fierbinde se lovea de pielea lui si toatea pareau atat de ireale. In orice moment ar fi putut sa se trezeasca si ea sa nu fie. Sa nu fi fost vreo data.
Dar a fost. I-a privit parul imprastiat pe perna. I-a simtit degetele ciudat de reci pe abdomenul lui si i-a ascultat bataile inimii.
Ce ar putea fi mai real decat bataile unei inimi? O inima pe care el a facut-o sa bata asa. Inima ei aproape ca ii parasea pieptul. El a facut-o. Ce putea sa faca mai mult de atat? Cum putea sa o convinga de iubirea lui cand inimile lor bateau antrenate de fiecare atingere, fiecare respiratie? Mai era nevoie sa o convinga?

Soarele exagerat de stralucitor, cel putin pentru inceputul lunii decembrie lumineaza dormitorul facand-o pe Ioana sa se foiasca enervata.
-Ridica-te si trage draperiile! Vocea somnoroasa si enervata a Ioanei il face sa chicoteasca. Nu mai rade de mine!
-Nu rad de tine prostuto! Dar rasul lui spune cu totul altceva enervand-o la culme pe Ioana.
-Tragi draperia aia?
-Intoarce-te cu spatele la geam si gata.
Enervata de rasetele persistente, Ioana isi trege patura in cap dar o da jos imediat ce isi da seama. E goala.
-La naiba! Oh Doamne. Dumnezeule!
-Ce ai?
-Ce am? Tu vezi? Spune aratand spre corpul ei acoperit de materialul alb. Sunte dezbracata.
-Acum ti-ai dat seama?
-Nu e de ras! La naiba cu tine!
Ioana se ridica imediat infasurandu-si patura in jurul corpului si ignorand rasetele baiatului din patul ei. De fapt, baiatului pe care il iubea din patul ei.
Mai ofteaza o data sin intra in baie.
Imediat ce este din nou imbracata se intoarce in dormitor asteptandu-se la acelasi lucru din partea lui, insa tot ce gaseste e un Urs adormit in boxeri si cu o perna pe cap. Rade usor la imaginea din fata ei dar imediat ce isi aduce aminte ca nu ar trebui sa fie fericita, ci furioasa, se enerveaza. Se enerveaza pe ea pentru ca nu poate fi nervoasa pe el. Cine ar putea sa fie? Unul dintre colturile pernei se ridica scotand la lumina un zambet stralucitor.
-Iti place sa te uiti la mine?
Imediat ce aude cuvintele Ioana se incrunta alungandu-si zambetul.
-Nu! Eu ma duc in bucatarie.
-Nu vrei sa te duci in bucatarie. Vrei sa vii aici si sa stai langa mine.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!
-Bine, bine, da! Dar e gresit!
-Nu vorbi de parca nu ai mai facut lucruri gresite.
Ioana era deja in bratele lui. Prea slaba.
-Dar inainte nu-mi pasa de ceilalti.
-De cine-ti pasa atat de tare? De Aless, de Raisa?
-De tine, tantalaule!
Imediat ce asimileaza ceea ce a spus Ioana isi da seama. Ea il iubeste. Asa cum el o iubeste pe ea.
-Nu zambi! Nu e de bine!
-Ce ar putea sa fie de rau?
-As putea sa-ti fac rau, fii serios!
-Si ce o sa faci? O sa imi rupi mainile in timp ce dorm sau ce?
-Eu vorbesc serios! Sunt o influenta proasta asupra ta. Ieri ai baut.
-Am mai baut si inainte.
-Poti pur si simplu sa intelegi ca nu vreau sa te schimb?
-Poti doar sa intelegi ca nu ai cum sa imi faci rau? Imi faci mai mult rau comportandu-te asa. Te iubesc. Si nu ai cum sa schimbi asta. Niciodata, orice ai face. Poti sa pleci sau poti sa ma iubesti si tu dar nimic nu mi-ar putea schimba sentimentele.
-Stiu. Si o sa sune cam stupid dar...E atat de greu de spus, habar n-am cum o faci. Uite m-am gandit la asta aseara si nu credeam ca o sa ti-o spun. Daca e prea penibil ma opresti, bine? Urs aproba nerabdator din cap asteptand, ceea ce crede el, e o declaratie de dragoste. Umm...ok. Sa nu razi, bine?
-Doar zi! Nu o sa rad. Si daca rad e pentru ca esti draguta nu penibila,okay?
-Okay. Te iubesc. Nu vreau să spun că te iubesc aşa cum îmi place cafeaua cu două cuburi de zahăr sau cum îmi plac încă 10 de minute de somn sau cum îmi place supa într-o zi rece. Te iubesc într-un fel în care n-am mai iubit pe nimeni până acum. Te iubesc într-un fel care mă consumă. La naiba, suna mai dragut in capul meu!
-E foarte dragut! Si eu te iubesc!
-Aww! Si ca sa stii n-o sa mai fac asta niciodata pentru ca mi-a luat toata noaptea sa ma gandesc la asta.
-Bine, bine!

^^^^^^^^
Gataaaa, trebuia sa postez asta inca de la revelion but am fost ocupata si nu am avut cand sa il termin. O sa fac capitole mai lungi dar am zis sa nu va mai las sa asteptati. Love u all bebeees 🖤

Cine esti cu adevarat? |Urs|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum