Answer

2.9K 161 22
                                    

monicka_69

April

„Miluješ Huntera?"

„Byl to můj kluk.. samozřejmě že ho pořád miluju."

Summer

Kdyby April nechtěla chodit s Hunterem, vyměnila by si Matta za Huntera?"

„Ne.. To bych nikdy neudělala. Miluju Matta a to se nikdy nezmění."

Hunter

„Máš rád Summer?"

„Jistě že mám. Byla tu pro mě, když jsem jí potřeboval."

Matt

„Myslíš že by tě Summer podvedla s Hunterem?"

„No doufám že ne.. Ale kdo ví."

Kevin

„Jsi vážně gay?"

(smích) „Ano opravdu jsem."

Autorka

„Plánuješ nějakou zápletku mezi Summer a Hunterem? Díky moc za odpovědi."

„Ahoj, děkuju za tvoje otázky. A ano lhala bych kdybych řekla, že mě nenapadla zápletka mezi Hunterem a Summer."

Anca_Samark

April

„Jsi schopná odpustit Hunterovi?"

„Já nevím.. Pořád se nedokážu zbavit té bolesti co mi způsobil."

Hunter

„Budeš za April bojovat?"

„Nikdy jsem nepřestal."

Summer

„Je pro tebe přednější April nebo Matt?"

„Oba jsou pro mě moc důležití."

Kevin

„Úplně tě miluju. Nechceš ještě jednu nejlepší kamarádku?"

„Ooh taky tě miluju, zlato. Samozřejmě, že bych chtěl ještě jednu kamarádku. Tak jdeme do toho?"

Matt

„Zlatko, nebuď na Summy naštvaný, ona to jen myslí dobře. Vy dva jste spolu dokonalí. Musíš jí odpustit, ji?"

„Vím že to myslí dobře. Ale taky nemůže zapomenout že tu jsem já. A děkujeme."

Autorka

„Ztotožňuješ se s někým z příběhu? Jestli ano, s kým? Mají tvé postavy reálnou předlohu? Jinak jsi nejlepší."

„To je dobrá otázka. Už od začátku celé téhle série vkládám kousek sebe do každé hrdinky- Lena, Winter, April a Summer. V každé je kousek mě. A ne postavy reálnou předlohu nemají. To ty jsi nejlepší!"

MLmagiclife

April

April & SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat