Přetáhla jsem si přes hlavu halenku a podívala se z okna. Hunter seděl v altánku na zahradě a něco psal do nějakého deníku. S povzdechem jsem se otočila a vzala si kabelku do které jsem si dala všechny věci. Když jsem sešla dolů nazula jsem si boty.Potom jsem natáhla ruku, abych otevřela vchodové dveře, ale zarazila jsem se. Otočila jsem se a podívala se chodbou k zadním dveřím, které vedli na zahradu. "No dobře," zašeptala jsem se a vydala se opačným směrem. Když jsem vyšla na zahradu, Hunter překvapeně zvedl hlavu.
"April," vydechl. "Děje se něco?"
"Ne," zakroutila jsem hlavou. "Jen jsem ti chtěla říct, že mě mrzí co se stalo tvé babičce. Musí to být pro tebe a Seline moc těžké.."
"Jo to je," přikývl. "Jsem rád, že tu můžu zůstan."
"Jo to nebyl můj nápad," odpověděla jsem a prohrábla si vlasy. "Ale respektuju Summer.. Takže tu můžete zůstat jak dlouho chcete," pokrčila jsem rameny.
"April," začal a zvedl se. Udělal ke mě krok, ale zvedla jsem ruku, abych ho zastavila. "Opravdu mě mtzí co se stalo.."
"Co se stalo, stalo se," řekla jsem mrazivým hlasem. "Zapomněla jsem na to. Promiň Huntere, ale musím běžet," otočila jsem se na patě a vydala se zpět do domu. Ale zarazila jsem se. Pomalu jsem se na Huntera podívala. "Kdyby jsi něco potřeboval-" odkašlala jsem si. "Tak mi můžeš říct."
Když jsem vyšla před dům, Kevin už čekal v autě. Doběhla jsem k němu a nasedla. "Ahoj," rychle jsem ho objala a vtiskla jsem mu pusu na tvář.
"Tak jakej je plán, Slunečnice?" zeptal se.
"Zmrzlina a potom jdeme na párty k jezeru," řekla jsem a Kevin se usmál.
"Naše první setkání?"
"Přesně tak," přikývla jsem s úsměvem.
Flashback
"Nechápu proč sem musím," zabručela jsem na Summer, která zastavila na parkovišti u jezera, kde už stálo spoustu aut.
"Musíš začít od znovu," řekla a podívala se na mě s ustaraným výrazem. "nelíbí se mi, jak už vůbec nechodíš ven."
"Nikdy jsem nechodila ven," odsekla jsem. "Hlavně jsem nechodila na mejdany."
"Ber to, že toto není mejdan.. Jen taková menší sešlost," odpověděla a vystoupila. Povzdechla jsem si a napodobila jí. Slyšela jsem smích a hudbu. "Neboj se, April, neukosnou tě."
"Jasně," řekla jsem a vydala se za ní blíž k jezeru, kde se párty konala. Vlastně jsem ani nevěděla, kdo jí pořádá. Možná to byla tradice.. Rozhlížela jsem se po všech těch tváří, které jsem doteď potkávala jen na chodbách školy. Summer se někam vypařila a já si povzdychla.
Slunce ještě svítilo, takže jsem se vydala dál od všech na velké kameny, kde jsem se usadila a nechala sluneční paprsky, aby mě hřáli na tváři. Zavřela jsem oči a užívala si ten pocit svobody. Do té doby, než mě někdo z mého soukromí vyrušil.
"Vypadáš jako slunečnice," vyděšeně jsem otevřela oči a podívala se na kluka před sebou. Měl bílé triko, na tom kostkovanou košili a hnědé bermudy s teniskama. Vlasy měl rozcuchané do všech stran. Nechápavě jsem svraštila obočí. "Myslím to tak, že se taky otáčíš za sluncem." vysvětlil.
"Jestli se mě snažíš sbalit, tak tě rovnou odmítnu," řekla jsem a slezla z kamene dolů.
"Cože?" vyprskl smíchy. "Promiň nejsi můj typ. On je můj typ," ukázal někam za mě a já se otočila a spatřila kapitána fotbalového týmy, Andyho.
"Oh," vydechla jsem. "Promiň."
"To nic," mávl nad tím rukou. "Jsem Kevin."
"April," představila jsem se.
"Pro mě už navždycky budeš Slunečnice."
Když jsem později dojeli k jezeru, už tu bylo spoustu studentů. Bylo to jiné než minulý rok. Všechny jsem znala lépe a oni znali mě. Pozdravila jsem družstvo fotbalového týmu a nemohla si nevšimnout jak se mi koukají na zadek. Zasmála jsem se a vzala Kevina za ruku. Dovedla jsem ho k sudu s pivem a vytáhla dva kelímky, které jsem napustila.
"Zapomněla jsi, že řídím?" zasmál se a já si povzdychla a vrazila jeden kelímek nějakýmu klukovi, který překvapeně poděkoval. "Tak co Hunter?"
"Nic," řekla jsem a lokla si piva. Opřela jsem se o strom a rozhlídla se. Najednou na parkovišti zastavilo Summeřino auto. Překvapeně jsem se dívala jak vystoupila i z Mattem a Hunterem. "To si snad dělá legraci." řekla jsem otráveně a Kevin se otočil.
"Čau Summer!" zakřičel na ní.
"Nazdar Kevine," usmála se a došla k nám. Matt s Hunterem byli hned za ní.
"Nevěděla jsem, že sem máš namířeno." řekla jsem a snažila se vyhnout očnímu kontaktu s Hunterem.
"No, minulý rok to Matt nestihl, tak mu to chci ukázat dneska," vysvětlila a propletla si s ním prsty.
"My se ještě neznáme," ozval se Kevin a podíval se na Huntera. "Jsem Kevin."
"Hunter," odpověděl mu.
"Vím kdo jsi," přikývl s úsměvem. To se všichni obrátili proti mě? "Pivo?"
"Jasně," přikývl Hunter a Kevin napustil jeden kelímek, který mu podal. Najednou se začali bavit o sportě. Nenápadně jsem se vypařila a vydala se za klukama z týmu.
"Nazdar kluci," sladce jsem se usmála.
"April!" vykřikl Nate. "Dlouho jsem tě neviděl. Co se s tebou stalo?"
"Teď jsem tady ne?" řekla jsem.
"A to je skvělý," přikývl.
"Hele April, kdo je ten týpek?" zeptal se Liam a vydechl z úst kouř. Otočila jsem se a zjistila, že se dívá na Huntera.
"Moje temná minulost."