"Můžu zůstat tady a pohlídat Aidena a Seline," nabídl jsem se, ale Winter hned zakroutila hlavou.
"Mám pocit, že budeš jediný člověk, kterého April bude poslouchat," odpověděla. "Nera se nabídla, že je pohlídá."
"Dobře," přikývl jsem a vydal se za Summer a Mattem, kteří jeli jedním autem. Winter s Kylem jeli druhým.
"Neměla jsem to říkat," povzdychla si Summer, když vyjela z příjezdové cesty. "April to řekla mě a myslela si, že nikomu jinému to neřeknu. "
"Je dobře, že jsi to řekla," uklidnil ji Matt a propletl si s ní prsty. "Bože tvou babičku jsem neviděl věky."
"Bude ráda, že tě vidí," pousmála se Summer. Když zaparkovala před domem jejich prarodičů, všichni jsme vystoupili. Winter a Kyle zastavili pár minut po nás. Vydali jsme se ke dveřím, které se hned otevřeli.
"Tati," vydechla Winter a vklouzla do náruče postaršímu muži.
"Winter," pousmál se a políbil jí do vlasů. Potom se podíval na nás. "Pojďte všichni dál." vešli jsme do domu, který krásně voněl sušenkami. Pan Hill nás dovedl do obyvácího pokoje, kde už čekala April a její babička.
"Srdíčko," Winter k ní hned doběhla. "Proč jsi nám to neřekla?" April bez odpovědi uhnula pohledem a zadívala se na obraz na zdi. Všiml jsem si jak jí po tvíří stéká slza. "April.. Kdyby jsi nám to řekla-"
"Tak co?!" vykřikla a odstrčila matčiny ruce. Rychle se zvedla a od všech odstoupila co nejdál. "Ani jste nevěděli, že někoho mám! To jsem za váma měla dojít a říct, že mě znásilnili?!"
"Ano!" vykřikl její otec. "My bysme s tím něco udělali! Zažalovali bychom toho kluka!"
"A to jsem nechtěla!" vykřikla znovu a z jejích očí už tekl proud slz. Měl jsem chuť k ní přijít a přitáhnout si jí do náruče. Najednou se na mě podívala. "Nemohla jsem-" vzlykla. Došel jsem k ní a objal jí. Myslel jsem, že se odtáhne, ale namísto toho omotala ruce okolo mého pasu a zabořila hlavu do mého trika.
"Huntere-" ozvala se paní Hillová a já se na ní překvapeně podíval. "Odveď April nahoru.. Je toho na ní moc." když jsem přikývl, vzal jsem April do náruče a vydal se s ní nahoru. Neveděl jsem do jakého pokoje vstoupit tak jsem se podíval na April.
"Tyhle," ukázala na dveře vpravo a já otevřel. Vešel jsem dovnitř a zavřel za sebou. Potom jsem April položil na postel.
"Jsi v pořádku, princezno?" zeptal jsme se. April se na mě překvapeně podívala a já začal litovat, že jsem jí řekl. Ztratil jsem na to právo, když jsem jí ublížil. "Promiň-" vyhrkl jsem se. "Vím že to nemáš ráda."
"V pořádku," pousmála se. "Vlastně mi to chybělo.. Huntere? Ráno jsem si všimla tetování.. Na tvém boku.. Co to datum znamená?"
"Den kdy umřela babička," odpověděl jsem se smutným úsměvem.
"Ukážeš mi to ještě jednou?" zeptala se a já přikývl. Přetáhl jsem si triko přes hlavu a April se zvedla. Opatrně se prsty dotkla datumu. "Ty máš ještě jedno.." nebyla to otázka. Přikývl jsem a otočil se k ní zády, aby si mohla prohlédnou tři vlaštovky, které mi šli po páteři. "Co to znamená?"
"Každá za jednu ženu, kterou jsem ztratil," vysvětlil jsem.
"Tři?"
"Ano," přikývl jsem. "Máma, babička a ty- princezno." když April neodpovídala, pomalu jsem se k ní otočil.
"Huntere," vydechla. "Já-"
"Ano?" pousmál jsem se a chytl jí za ruku. Můj pohled sklouzl na její rty a ona si toho všimla. Opatrně položila ruce na mou nahou hruď. Pomalu jsem se k ní nakláněl, abych po tak dlouhé době znovu cítil její rty. Ale najednou se dveře pokoje otevřeli a ona ode mě odskočila.
"Vyrušila jsem vás?" zeptala se Summy a šibalsky se na nás usmívala. "Copak jste to právě chtěli udělat?"
"Nic," zakroutil jsem hlavou a znovu si oblíkl triko. "Ehm-" poškrábal jsem se na hlavě a nervozně se podíval po Summer. "Nechám vás o samotě." rychle jsem kolem ní prošel a vydal se dolů. Vyšel jsem z domu a vydal se trošku projít. Potřeboval jsem si to všechno urovnat. Být zase v její blízkosti, mi dodávalo sílu. Když jsem April poznal, nikdy jsem si nemyslel, že jí budu milovat tak moc.
Každý jsme z jiného světa. Ona má rodinu, která jí miluje. Já mám jen Seline a dostávám se do problémů, abych jí udržel normální život.
Ale když jsem s April.. Cítím se svobodný.
Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat @AlexKlocok která si tuhle kapitolu vyžádala 😂😘