Všechny tři generace stáli v nemocnici a čekali na nejnovější přírůstek.
Mezitím co April rodila a její manžel Hunter tam byl s ní, Summer seděla vedle Matta, který jí objímal okolo ramen.
Winter stála s Kylem u automatu s kávou a nervozně čekali.
Lena s Chrisem stáli opodál a povídali si o tom, co to vlastně bude. Jestli kluk nebo dívka.
Najednou se z pokoje konečně ozval pláč. Summer se podívala na svou matku a otce, kteří se šťastně usmáli.
Dveře pokoje se o pár minut později otevřeli a v nich stál novopečený otec.
"Chtěl bych vám někoho představit." usmál se a odstoupil ze dveří, aby mohli všichni vejít. Potom vešel za nimi a došel za svou ženou, která držela uzlík jejich štěstí. April zvedla hlavu a usmála se. Hunter si pomyslel že i po této události, je stále nádherná.
"Rodino," začala April. "Chtěla bych vám představit Henryho."
"Je to kluk?" zamumlala Summer a April přikývla. Hunter jí políbil do vlasů a podíval se na svého syna.
"Gratuluju sestřičko," zašeptala Summer a podívala se na svého synovce. Byl naprosto dokonalý. Na hlavičce měl drobné vlásky a cucal si ruku.
Kyle přistoupil ke své dceři a políbil jí do vlasů.
Lena s Chrisem se podívali na své pravnouče a potom odstoupili stranou aby se podívali na svou dceru a své vnučky.
"Miluju tě, Christophere."
"Miluju tě Gracie."
Takže jsme u konce ☺☺ Dlouho jsem přemýšlela jak to ukončit a nakonec jsem se rozhodla pro toto. Nakonec jsme se jen vrátili ke Chrisovi a Leně, huh? Doufám, že jste spokojeni a uvidíme se u mých dalších knih ☺☺