"Summer uklidni se, určitě je v pořádku," snažila se mě uklidnit April, když jsme dojeli do nemocnice. Spěchala jsem dovnitř a ona se snažila udržet se mnou krok. Zastavila jsem se na recepci.
"Hledám Matta Kevinskeho." vyhrkla jsem a sestřička se na mě otráveně podívala. Bože proč tu musí být takový lidi.
"A vy jste..? Mám dovoleno pouštět jen rodinu-"
"Jsem jeho snoubenka," zavrčela jsem.
"Můžete to nějak dokázat?" nadzvedla jedno obočí a já se zamračila.
"Chcete snad donést složku s přípravami na svatbu?" zeptala jsem se ironicky a sestřička si mě prohlídla.
"No dobře," povzdychla si. "Pokoj 320. Můžete jít."
"Děkuji," odsekla jsem a spěchala k výtahu. Přivolala jsem ho a nastoupila dovnitř. Počkala jsem než ke mě přispěchala April a potom vyjela do třetího patra. Rychle jsem vystoupila a začala se rozhlížet, až jsem konečně uviděla ty dveře. Rozběhla jsem se k nim a zarazila se. Podívala jsem se okýnkem dovnitř a spatřila Mattyho, který byl napojený na přístrojených.
"Summy," April mi položila ruku na rameno.
"Summer!" na chodbě se objevila Lissa- Mattyho máma.
"Lisso," vydechla jsem a nechala se obejmout. "Co se stalo? Jak mu je?"
"Neměj strach," zašeptala a pohladila mě po tváři. "Měla jsem ti zavolat sama- neměla jsem to nechat na těch sestřičkách. Matt je v pořádku.. Jen dostal nějakou nemoc a na letišti zkolaboval."
"Takže-" zamrkala jsem abych zahnala slzy. "Bude v pořádku?"
"Ano," usmála se Lissa. "Nevím co ti řekli, do telefonu, ale nic to není. Jen ho mají na přístrojích, abych kontrolovali jeho funkce.. Můžeš jít za ním."
"Dobře," přikývla jsem a podívala se na April. "Nevadí ti-"
"Jen běž," usmála se a pohladila si břicho. "Počkám tady na tebe." opatrně jsem otevřela a vešla dovnitř. Matt otevřel oči a zamrkal.
"Summer?" vydechl a já si oddychla. Byl tady- a byl v pořádku.
"Matte," špitla jsem a došla k posteli. Vzala jsem ho za ruku a prohlídla si ho. "Ani nevíš jak jsi mě vyděsil."
"Omlouvám se-" uchechtl se. "Ale aspoň jsme měli zajímavé setkání po dlouhé době."
"Kdyby ti nebylo blbě, tak tě praštím," zasyčela jsem. Matt se přestal smát a podíval se na mě. "Je to tady- zůstáváš."
"Ano," přikývl a přejel palcem po mém zápěstí. "Teď už budeme jen spolu, lásko. Doufám, že už máš vybrané šaty, protože za dva měsíce máme svatbu."
"Mám," zasmála jsme se. "Doufám že se ti budou líbit."
"Je mi jedno, co na sobě budeš mít, Summer-" zašeptal. "Klidně bych si tě vzal i v teplákovce. Hlavní je, že budeš mít stejné příjmení jako já."
Když konečně uběhli dva měsíce, konala se svatba. Stála jsem v uličce, která vedla k oltáři. Vedle mě stál táta a já ucítila nervozitu. Rozhlídla jsem se a vyhledala April. Seděla vedle Huntera a hladila si bříško. Už byla nazačátku devátého měsíce, ale stále se jen usmívala.
"Připravená?" ozval se vedle mě táta.
"Ano," přikývla jsem a společně jsme se vydali k oltáři. Matt se na mě celou cestu díval a já si všimla jak se mu třesou ruce. Když jsme došli konečně až k němu, podala jsem květinu April. Táta mě políbil na obě tváře a odešel si sednou k mámě. Matt mě chytl za ruku a usmál se.
"Vítejte!" začal kněz. "Chtěl bych vás přivítat na svatbě dvou mladých lidí. Summer Leny Hundersonové a Matta Kevinského. Tyto dvě duše se rozhodli svázat svou lásku na celý život. Teď prosím řekněte sliby-" pobídl nás a Matt začal.
"Já Matt Kevinský, beru si tě Summer Leno Hundersonová za svou manželku. Budu tě milovat v bohatství i chudobě, ve zdraví i nemoci dokud nás smrt nerozdělí." Matt se otočil a vzal z polštářku prstýnek, který mi navlékl na prst.
"Teď vy-" usmál se kněz a já se zhluboka nadechla.
"Já Summer Lena Hundersonová beru si tě Matte Kevinsky za manžela. Budu tě milovat v bohatství i v chudobě, ve zdraví i nemoci dokud nás smrt nerozděli." natáhla jsem se po prstýnky a navlékla ho Mattovi.
"Ptám se vás Summer Leno Hundersonová, berete si zde přítomného Matta Kevinského?"
"Ano."
"A vy Matte Kevinsky, berete si zde přítomnou Summer Lenu Hundersonovou?"
"Ano," usmál se Matt.
"Tímto vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu." slyšela jsem jak všichni začali tleskat, ale jediné co jsem vnímala, byl Matt který mě objal okolo pasu a políbil. Všechno ostatní mi bylo ukradené. Byla jsem tu jen já a on. Když jsme se od sebe potom odtáhli, všichni nám přišli gratulovat.
"Gratuluju sestřičko!" usmála se April a objala mě. "Jsem ráda že jsi šťasná."
"Děkuju April," usmála jsem se a ještě jednou jí objala.
Večer se konala párty a já si předěla svatební šaty, na krátké krajkované, které se víc hodili na oslavu. Zrovna jsem tančila s tátou, když se ozval výkřik. Hned jsem ho poznala.
"April!" vykřikla jsem a běžela k ní. Táta mi byl v patách. "Co se děje?" April se na mě podívala a v očích měla šok.
"Právě mi praskla voda."