Matt si šel na noc lehnou k Hunterovi a Seline do pokoje. Kvůli tomu jsem neusnula a tak jsem si šla sednout do altánku na zahradu. Měla jsem na sobě jen pyžamové kraťase a tílko, takže jsem se klepala zimou.
"Na," ozvalo se vedle mě a já se otočila. Hunter tam stál s nataženou rukou ve které měl svojí mikinu. "Obleč si to."
"Děkuju," zamumlala jsem a přetáhla si mikinu přes hlavu. Potom jsem se posadila, abych udělala Hunterovi místo. "Jak to že nespíš?"
"Nemůžu," pokrčil rameny. "Co se stalo mezi tebou a Mattem?" zeptal se a já si povzdychla.
"Nechci tě s tím zatěžovat. Máš dost svých problémů,"
"Hej," Hunter mě vzal za ruku a já se na něho překvapeně podívala. "Ty tu pro mě taky jsi. Takže tu pro tebe jsem i já, rozumíš?"
"Rozumím," přikývla jsem. "Mattovi se nelíbí jak ho poslední dobou zanedbávám," vysvětlila jsem a Hunter mě rychle pustil.
"Můžu za to já, že?" zvedl se a já si povzdychla. Tohle jsem nechtěla. Rychle jsem se zvedla a chytla ho za rameno. Donutila jsem ho se na mě otočit.
"Ty za to nemůžeš," zakroutila jsem hlavou. "A i kdyby.. Bylo to moje rozhodnutí, Huntere." Sundala jsem jeho ruku z ramene a pousmála se. "Asi už půjdu zase dovnitř,"
"Dobře," přikvýl. Podívala jsem se dolů na jeho mikinu. "Klidně si jí zatím nech," navrhl, ale zakroutila jsem hlavou. "Matt."
"Jo," zamumlala jsem a přetáhla si jí přes hlavu. Potom jsem mu jí podala. "Dobrou Huntere." natáhla jsem se na špičky a políbila ho na tvář.
Když jsem se ráno probudila, uslyšela jsem ze zahrady smích. Překvapeně jsem přešla k oknu a podívala se ven. Hunter zrovna honil Seline po zahradě a máma je s Aidenem na klíně pobaveně sledovala. Obrátila jsem se a došla ke skříni. Oblíkla jsem si obyčejné džíny a triko. Potom jsem si obula tenisky a rozčesala si vlasy.
Když jsem vyšla z pokoje málem jsem se srazila s Mattem.
"Ahoj," zamumlal a rychle pokračoval dolů. Povzdychla jsem si a vydala se za ním. Zatímco Matt šel do kuchyně já zamířila ven.
"Dobré ráno," usmála jsem se a políbila Aidena na líčko.
"Nech mě, Hunny!" zapištěla Seline a běžela se schovat za mě.
"Už tě mám!" řekl Hunter a pomalu se k nám přibližovam.
"Zadržím ho," zašeptala jsem Seline. "Ty utíkej," Seline nanápadně přikývla a rozběhla se. Hunter chtěl běžet za ní, ale vzala jsem vodní pistolku, která byla položena na stole a začala na něho stříkat. Hunter se na mě překvapeně podíval a já se nevinně usmála. Ale ta voda někdy dojít musela a když se to stalo byla jsem bezmocná. "Sakra," zamumlala jsem a odhodila pistolku do trávníku. "Hele," začala jsem a zvedla ruce na obranu. "Dřív než uděláš něco šílený-" Najednou si mě Hunter přehodil přes rameno a já překvapeně vykřikla.
"Myslím že potřebuješ koupel," řekl pobaveně a vydal se k bazénu.
"Ne," zakroutila jsem hlavou. "Huntere zrovna jsem se převlékla- Prosím-"
"No dobře," ušklíbl se a postavil mě na zem. "Ale uděláš mi limonádu s ledem."
"Rozkaz," zasmála jsem se a vydala se do kuchyně. Matt se opíral o kuchyňskou linku a díval se okýnkem na zahradu.
"Co se děje mezi tebou a Hunterem?" zeptal se potichu.
"Nic," odpověděla jsem a vytáhla sklenici. "Co by se mělo mezi mnou a Hunterem dít?"
"Jste si nějak moc blízko-" povzdychla jsem jsem si a podívala se na něho.
"Tak promiň že se bavím s jediným člověkem, který na mě není naštvaný!" prudce jsem sklenici položila na pult, až se roztříštila.Střepy byli všude. "Sakra," zasyčela jsem, když jsem ve dlani ucítila palčivou bolest.
"Je všechno v pořádku?" Hunter se objevil v kuchyni a Matt se zamračil.
"Jo," zašeptala jsem a pousmála se. Sklonila jsem se, abych posbírala střepy, ale Hunter ke mě rychle došel.
"Já to udělám," nabídl se. "Běž si ošetřit tu ruku," zvedl mě a já se na něho podívala. Tvářil se rozpačitě. "Matte měl by si jít s ní."
"Jasně že půjdu, je to moje přítelkyně," Matt mě vzal za zdravou ruku a odvedl do koupelny. Posadila jsem se na vanu a on vytáhl lékarničku. Potom opatrně rozevřel mou dlaň a podíval se na tu ránu. "Musím ti tam dát dezinfekci." přikývla jsem. "Nezůstalo ti tam sklo?"
"Ne," zakroutila jsem hlavou. Matt vytáhl dezinfekci a nastříkal mi jí na ruku.Sykla jsem a zavřela oči. Slyšela jsem jak Matt rozdělal obvaz a začal mi ho omotávat okolo ruky.
"Hotovo," zašeptal a já otevřela oči. Chvilku se mi do nich díval, ale potom se zvedl a schoval lékarničku na své místo.
"Matte-"
"Jdu si zaběhat," oznámil. "Do oběda snad budu doma."