-Summer-

3.1K 265 30
                                    

"Bože Huntere co se stalo?" vyhrkla jsem, když vešel do domu s April v náruči, která vypadala strašně.

"Já nevím," zamumlal. "Mluvili jsme spolu a potom utekla do lesa.. Šel jsem projistotu za ní, a když jsem jí našel vypadala takhle." 

"April," došla jsem k ní a pohladila jí po vlasech. "Jsi v pořádku?"

"Musím ti něco říct," špitla jsem. Všichni na párty se na nás překvapeně podívali. 

"Běžte ke mě do pokoje," nabídl Rick a podal mi klíček. "Druhý patro, třetí dveře." 

"Děkuju," věnovala jsem mu úsměv a s Hunterem jsme se vydali nahoru. Odemkla jsem dveře a společně jsme vešli dovnitř. Hunter položil April na postel a podíval se na mě. 

"Nechám vás o samotě," jen jsem přikývla a počkala než odejde. Potom jsem se posadila k April a chytla jí za ruku. Po tváři jí stále stékaly slzy.

"Když jsem v létě pracovala na promenádě-" hlas jí selhal a ona hlasitě vzlykla. 

"Mě to můžeš říct," zašeptala jsem. April se na mě podívala. "Vždycky tu pro tebe budu jasný? Jsi moje sestra." 

"Dobře," zamumlala. "Na té promenádě jsem potkala kluka.. Neřekla jsem ti o něm- nemohla jsem." 

"Co se stalo?" nasucho jsem polkla a věděla, že se mi pravda nebude líbit.

"Znásilnil mě," vzlykla.

"Cože?" vydechla jsem a zakroutila hlavou. "Ne- to bych poznala.. Proč jsi mi to neřekla, April?" přitáhla jsem si jí do náruče.

"Jak?" zeptala se. "Není to věc se kterou bych se chtěla chlubit." hladila jsem jí po zádech a vyčítala si, že jsem to nepoznala dřív. Co jsem to panebože byla se sestru?

"Omlouvám se. Omlouvám se, že jsem to nepoznala dřív." 


April usnula v Rickově posteli a já se vrátila dolů. Hunter, Matt i Nera seděli spolu a o něčem mluvili. Když mě uviděli, Matt se hned zvednul a já mu zaplula do náruče. "Summer co se děje?" 

"Můžeme jít už domů?" zašeptala jsem. Matt přikývl a já se podívala na Huntera. "April nahoře usnula, tak jestli jí vezmeš-" 

"Jasně," přikývl a vydal se nahoru. My tři jsme se vydali k autu a já vklouzla na místo spolujezdce. Když se Hunter vrátil položil spící April na zadní sedadlo a vklouzl vedle ní. Matt si semnou propletl prsty a rozjel se domů. 

"Summer o co jde?" zeptala se potichu Nera. "Je April v pořádku?" cítila jsem na sobě i Hunterův pohled, dokonce i Matt se na mě v rychlosti podíval.

"Minulý léto jí nějaký kluk znásilnil-" špitla jsem a pořád doufala, že je to jen nějaký zlý sen. "A mezitím co se jí to stalo, já byla na táboře a užívala si to s váma." 

"Panebože," vydechla Nera a podívala se na April.

"Kdo to byl?" zavrčel Hunter a já si ve zpětném zrcátku všimla jak zaťal pěsti. 

"Já nevím Huntere," odpověděla jsem. "To mi neřekla a já se nevyptávala.. Jak jsem si toho nemohla nevšimnout? Mělo mi dojít, že se nezměnila jen kvůli Hunterovi.." 

"Nemůžeš za to," zašeptal Matt a pohladil mě po kolenu. Když zastavil před domem v obyváku se ještě svítilo. 

"Vezmu jí do postele," řekl Hunter a než jsem stihla odpovědět už April vytáhl z auta a vydal se s ní k domu. Šli jsme hned za nimi, takže jsem mohla slyšet jak se máma vyděšeně ptá, co se stalo.

"Summy?" obrátila se ke mě a já se podívala na Matta.

"Budu nahoře," zašeptal a já přikývla. S Nerou odešli nahoru a já si s mámou a s tátou posadila do obyváku.

"Mami, tati musím vám něco říct.. Jde o April.. Vím co se jí stalo minulé léto." 

Když jsem jim řekla všechno, co jsem věděla, mámě už po tváři stékali slzy a tiskla se k tátovi. "Moje holčička," vydechla. "Proč nám to neřekla?"

"Já nevím," zamumlala jsem. "Možná se styděla..? Mami proč jsem to nedokázala poznat?" vzlykla jsem. "Myslela jsem si, že máme nějaké pouto-"

"Máte," odpověděl táta rychle." Jenže sis myslela, že za to může za událost s Hutnerem. Nepředpokládala jsi že jí-" táta se odmlčel a zdálo se, že to slovo nezvládne ani vyslovit. "Běž si lehnout zlatíčko," smutně se pousmál. "Promluvíme si o tom zítra." 

"Dobře," přikývla jsem a zvedla se. Oba jsem políbila na tvář a vydala se nahoru. Když jsem se objevila na chodbě, spatřila jsem Huntera který s peřinou a polštářem přecházel k April. Když mě spatřil, zastavil se.

"Chci jí být na blízku," vysvětlil. "Lehnu si na zem." 

"Jsem ráda, že tě má Huntere," pousmála jsem se. "Dobrou." vešla jsem do pokoje a uviděla Matta, který se už svlékl do boxerek.

"Jsi v pořádku?" zeptal se potichu.

"Ne," zakroutila jsem hlavou a svlékla se do spodního prádla. Potom jsem si přes hlavu vytáhla jedno z jeho triček a až potom si svlékla podprsenku. Došla jsem k posteli a lehla si k němu. "Proč mi to neřekla? Jsem její sestra.. Myslela jsem si, že si důvěřujeme.. Nebo jsem to měla aspoň poznat.. Mohla jsem jí pomoct." 

"Není to tvoje chyba," zašeptal a přitáhl si mě k sobě. "Měla by jsi spát, Summer. Bylo toho na tebe moc." 

"Já vím," přikývla jsem a ještě víc se k němu schoulila. "Matte?" 

"Ano?" políbil mě do vlasů a já se podívala do jeho oříškových očí.

"Miluješ mě?" 

"Víc než cokoliv." zašeptal a jemně mě políbil.


Vážně jste si mysleli, že bych dala Summer a Huntera dohromady? Jasně- byla by to úžasná zápletka, ale prostě-NE! Takže jak se vám dnešní kapitola líbila? 

April & SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat