-Hunter-

3K 284 13
                                    

Další den jsem se probudil konečně ve svém pokoji. Opravdu mi to tady chybělo. Ale věděl jsem, že tento dům budu muset prodat a porozhlédnout se po něčem menším a levnějším. Podíval jsem se na hodiny a zjistil, že je teprve půl šesté. Bylo mi jasné, že Seline bude ještě dlouho spát, tak jsem vylezl z postele a oblékla si jen tepláky. Z police jsem si vzal sluchátka a mobil strčil do kapsy. Sešel jsem dolů a nazul si tenisky. Odemkl jsem dveře a vyklouzl ven. Strčil jsem si sluchátka do uší a zapnul hudbu. 

Rozběhl jsem se po ulici směrem k parku. Zatím to vypadalo, že dnes bude nádherné počasí. Ikdyž mě to bylo celkem jedno. Neměl jsem náladu na nic.

"Shepperte!" uslyšel jsem přes sluchátka a spatřil na lavičce sedět Jaxonovu partu. Povzdychl jsem si a vytáhl sluchátka z uší. "Dlouho jsme tě tady neviděli. Dáš si?" natáhl ke mě ruku s jointem a já zakroutil hlavou.

"Ty víš, že už to svinstvo nehulím," řekl jsem a Jaxon se zasmál. Obrátil se na svý kamarády.

"Slyšíteho? Malej Hunter nám vyrostl!" všichni se zasmáli. "Máme i nějakej chlast, jestli chceš." 

"Ne díky," odsekl jsem. "Měl bych jít." 

"Ale notak Huntere," Jaxon se zvedl a přešel vrávoravým krokem ke mě. "Myslel jsem, že jsme kámoši." 

"Nikdy jsme nebyli kámoši," zavrčel jsem. "A doteď lituju, že jsem se dostal do té tvé party. Mějte se." otočil jsem se a rozběhl se zpět k domu. Hudbu jsem ještě víc zesílil a dal do toho všechno. Když jsem doběhl domů, rovnou jsem zamířil do kuchyně, abych připravil Seline snídani. Najednou se ale ozval zvonek a já se zmateně zamračil. Jestli to bude Jaxon tak ho opravdu zmlátím. 

Došel jsem do haly a prudce otevřel. Ale na prahu rozhodně nestal Jaxon.

"Ahoj," špitla trochu vystrašeně April a já si uvědomil, že jsem jí musel vystrašit já. 

"April," vydechl jsem. "Co tady děláš?" 

"Já-" začala, ale její pohled sjel na mou nahou hruď. "Já- ehm-" 

"Pojď dál," ještě víc jsem otevřel, aby mohla vejít. "Sedni si do obyváku, jen si skočím pro triko." 

"Dobře," přikývla a já zamířil do prádelny, kde jsem si ke všem trikům čichnul a vybral si to nejčistější. Přetáhl jsem si ho přes hlavu a vrátil se k April, která zrovna chodila po obyváku a prohlížela si fotky. Odkašlal jsem si a April se ke mě otočila. "Máte to tu pěkné." 

"Dík," kývl jsem. "Takže- proč jsi tady a jak jsi mě vlastně našla?" 

"Matt mi dal tvou adresu," vysvětlila. "Huntere-"

"Huntere já mám hlad-" Seline seběhla dolů a když spatřila April zarazila se. "April? Co tu děláš?" vyjekla nadšeně a rozběhla se k ní. April se usmála a objala jí. 

"Hunter si u nás něco zapomněl a já jsem mu to chtěla vrátit," řekla a střelila po mě pohledem. "Víš ty co? Udělám vám něco k snídani." navrhla a Seline jí už táhla do kuchyně. Vydal jsem se za nimi a sledoval jak April zkoumá obsah kuchyně. "No tak vypadá to na vajíčka." 

Opřel jsem se o kuchyňskou linku a sledoval jak se dali do přípravy. Když se ke mě April přiblížila aby se natáhla pro sůl ucítil jsem její nádhernou vůni. 

Když byla snídaně hotová v tichosti jsme jí snědli. Seline potom odběhla nahoru k sobě do pokoje a já s April začal uklízet. Ale potřeboval jsem vědět, co tu dělá doopravdy. Proto jsem jí jemně chytl za zápěstí a uvěznil jí mezi linkou a mým tělem.

"Co tu děláš doopravdy? Protože jsem si jistý, že jsem si u tebe nic nezapomněl.." zašeptal jsem a April si skousla ret. Vypadala tak nádherně a nevinně. 

"Potřebovala jsem ti říct, že tě miluju. Vždycky jsem milovala a chci být jen s tebou. Chtěla jsem na tebe zapomenout.. snažila jsem se, ale vždycky jsem se vrátila k tobě. Chtěla jsem ti to říct včera.. Kevin mě co nejrychleji vzal na letiště, ale bylo pozdě.. Proto jsem tady a-" nenechal jsem jí domluvit a políbil jí. Miloval jsem chuť jejích rtů.. Miloval jsem jí celou. "Omlouvám se." špitla.

"To já se omlouvám," opřel jsem si čelo o to její a zadíval se jí do očí. "Nikdy jsem s tebou neměl hrát tu pitomou hru. Věděl jsem už od začátku, že jsi jiná než ostatní holky.. Okouzlila jsi mě, princezno." 

"Ta přezdívka mi chyběla," usmála se a pohladila mě po tváři. "Už mi říkej jen takhle," 

"Rozkaz," ušklíbl jsem se a vysadil jí na linku a postavil se mezi její nohy. "Princezno." 

"A neubliž mi." 

"Už nikdy.." slíbil jsem a znovu jí políbil.



Trvalo to trochu déle, ale snad se nezlobíte Měla jsem toho opravdu moc 😳

April & SummerKde žijí příběhy. Začni objevovat