11

2.2K 249 11
                                    

"Am i dreaming right now? Or am i going crazy? Or am i hallucinating? "

Shawn tersenyum, "you're prettier than i thought"

Athena mengabaikannya (padahal mukanya merah dan jantungnya memompa darah lebih cepat) dan menyentuh pipi Shawn, "are you real?"

Shawn memegang tangan Athena di pipinya, "yeah, I'm for real."

Athena melepaskan tangannya, "and by the way how'd–" dia menelan ludahnya sendiri, grogi. "How'd you know my name?"

Sebelum Shawn sempat menjawab tiba-tiba Athena teringat sesuatu, "YOU'RE THE ONE THAT I PRANK, RIGHT?"

Shawn panik dan menutup mulut Athena, "sshhh calm down,"

Mata Athena membulat, "oh my god, can i hug you?"

"Sure, c'mere" Shawn yang memeluk Athena duluan.

Athena merinding di dalam pelukan Shawn, "oh my god is this real?"

Shawn mengelus rambut Athena, "yep, gladly this is real."

"Anyway Ath," Shawn melepas pelukannya, "I'm the one who gave you the ticket"

Athena menaikkan satu alisnya, "what? How?"

"Remember when i ask your friend's contact?" Athena mengangguk, "well, me and Andri met at HI circle, and i gave it to him to give it to you," Shawn mengangkat bahunya, "I don't know it's complicated"

"Andri knew about this? But thank you! Arigatou! Makasi, makasi!" Athena membungkuk hormat berkali-kali "you're welcome, sweetheart" Shawn mengelus pipi Athena.

"Can i just die right now?"

"Uh, why?"

"I mean, look at you! Shawn Peter Raul Mendes is in front of me! What an i dreaming last night?" Athena menahan napas dan berkacak pinggang,

Shawn tertawa, "you are really cute. And also really know my long name. It's cool," "but i gotta go, butterscotch. Preparing for the meet and greet! See ya!" Lanjutnya lagi, mencium puncak kepala Athena dan melesat pergi.

Pipi Athena memanas "b-butterscotch?"

Ya gitu deh Peter suda terungkap

Apasi

Prank call • mendes ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang