6. luku

2.3K 213 49
                                    

Blake
___

"...ei vittu JA MÄ KUN AATTELIN ETTÄ NÄYTÄN VAAN MUN ISKÄLTÄ"

Astun ulos terassille ja katson Reeseä joka repii hiuksiaan päästään tällä hetkellä kävellessään edestakaisin niiden talon edessä.

"Vittu Blake mä aattelin, että en näytä yhtään äitiltä tai mummolta tai papalta koska näytän mun isältä, jota en vittu oo koskaan sattumalta ees nähny. KOSKA ARVAA MITÄ? SITÄ EI OO EES OLEMASSA" Reese karjuu mulle.

"Mulla ei vittu oo perhettä, mun "äiti" just kerto kuinka mun biologinen äiti raiskattiin, ja se tuli sen seurauksena raskaaks ja anto mut sitte adoptoitavaks. Eli oikeestaan mun biologisesta isästä ei oo mitään muuta tietoo, KU ETTÄ SE ON VITTU RAISKAAJA"

Reese lysähtää polvilleen maahan ja painaa kätensä kasvoilleen. Menen sen luokse ja nostan sen seisomaan kylmältä maalta, ja halaan sitä.

"Jos haluut ni voit käydä sanoo tytöille moikka, lähetää takas meille" mumisen pojan olkapäätä vasten.

"Okei" se sanoo, ja näyttää siltä että se haluisi itkeä mutta sitä ei edes enää itketä. Se näyttää ihan vitun väsyneeltä.

Tytöt ovat ilmestyneet aukinaiselle ulko-ovelle, ja Reese kävelee niiden luo.

"Mä meen Blaken kaa, olkaa te nätisti muksut" kuulen sen sanovan, ja nään että se koittaa hymyillä.

"Miksei me voija tulla?" Neela kysyy.

"No ku... Meillä on vähä isompie poikien juttuja" se vastaa ja kyykistyy tyttöjen eteen. Vai isompien poikien juttuja.

"Mulla tulee ikävä sua" jompikumpi sanoo ja halaa Reeseä.

"Mulla tulee vielä isompi ikävä kun Neelalla" toinen tytöistä sanoo ja halaa myös Reeseä.

"Rakastan teitä molempia. Menkääs nyt sisää tai tuutte vielä kipeeks" Reese sanoo, ja tytöt juoksevat sisälle.

"Mennää pois täältä" poika sanoo kävellessään mun ohitse.

___
Reese
___

"Hei venaa, voidaanks pysähtyy täs" sanon Blakelle.

"Öh voidaa tottakai"

Hyppään pyörän tarakalta alas, ja juoksen talon etuovelle. Painan ovikelloa ja venaan että Miksu avaisi oven.

"Reese, mitäs tää on" Miksu sanoo avatessaan oven, ja halaa mua nauraen.

Hymyilen takaisin halatessani poikaa.

"Sua ei oo näkyny viime päivinä koulus, miks... Wait mitä sun naamalle on käyny??"

"Öh kävi pieni... Onnettomuus?" en tiiä millä kutsuisin sitä mitä tapahtui. Samu teki kuitenkin sen mitä se teki ihan tahallaan...

"No mut ooks iha kunnos nyt? Tai siis muuten ku et sun naama on iha ruvella"

"Kai mä oon. Blake on helpannu mua siks paljon" hymyilen Miksulle jonka hymy vuorostaan häviää minun mainittuani Blaken.

"Blakella tarkotat niinku Blake Richhardsonii?"

"Minäpä minä"

Käännyn katsomaan Blakea joka seisoo mun takana kädet taskuissaan.

"Mut sä kuulut Nicon jengiin ja tyhmäki tajuu et jos ne kiusaa Reesee ni sillon säki..."

"En todellakaa enää kuulu" Blake sanoo nopeassti.

Miksu katsoo Blakea siristäen silmiään.

"En usko sua."

Mun suu loksahtaa auki ja mua alkaa naurattaa mutta päätän pitää turpani kiinni.

"Mitennii et usko? Mitä luulet kuka on huolehtinu täst jätkäst viimepäivinä? Ei sillee et mua haittais..." Blake sanoo lopuksi hiljempaa ja raapii niskaansa vaivaantuneesti.

Miksu ei kiinnitä enää Blakeen huomiota.

"Reese mihi sä nyt oot menossa"

"Oltii Blaken kaa menos.."

"Pliis jää meille"

"Häh" ihmettelen, ja katson Miksua ja Blakea vuorotellen.

"Jää meille? Ei olla hengattu varmaa viikkoo, ootko hylkäämässä mut" Miksu periaatteessa anelee.

"Kai sä tajuut että oon tässä Blaken kaa, eiks sust ois vähä perseestä vaa jättää se tähän?" sanon Miksulle.

"Hei se on iha okei, en haluu et teijän kaverisuhde kärsii siitä et meist tuli kavereita" Blake sanoo.

"Sitäpaitsi huomen on perjantai. Jos tuut kouluu ni nähää siellä joka tapaukses" se lisää.

"Ootko varma et tää on okei?" varmistan.

"Tottakai" Blake nauraa ja vetää mut halaukseen, ja halaan sitä takaisin vähintääkin yhtä paljon rutistaen. Mahaan sattuu kokoajan mutta en jaksa enää välittää.

"Huomiseen" se kuiskaa mun korvaan, päästää musta irti, kävelee pyörälleen ja ajaa pois.

"Ala selittää" kuulen Miksun äänen mun takaa, ja käännyn katsomaan virnistävää poikaa.

Katson terassin lattiaa ja vaihdan painoa jalalta toiselle kuin hermostunut pikkulapsi.

"Must tuntuu et tykkään siitä enemmän ku kaverina" mumisen Miksulle samalla kun kävelen sen ohitse sisälle niiden taloon.

_____

A/N Hyvää viikonloppua!❤️

Oothan tässä vielä huomennaWhere stories live. Discover now