Reese
___Selaan mun uutta puhelinta Blaken sängyllä. Kävin ostamassa sen eilen, kun vanha meni silloin rikki siinä rytäkässä. Laittelen Miksulle snäppejä Blakesta joka yrittää vältellä kameraa hammasharja suussa ja tahnaa poskillaan.
"Lopetaaa näytän iha kauheelta" se mumisee nauraen ja sen suusta lentää hammastahnaa lattialle.
"Älä liiku!!" Nauran ja koitan saada siitä edes yhtä heilahtamatonta kuvaa.
Se häviää sen vessaan ja tulee takaisin huoneeseen ilman niitä hammastahnoja sen poskilla.
Blake nappaa puhelimen mun kädestä, pörröttää mun hiuksia, ja ottaa kuvan silleen että se pussaa mun otsaa siinä.
Tunnen kuinka mun posket punertuu, ja otan puhelimen sen kädestä. Tallennan kuvan nopeasti ennenkuin sille tapahtuu mitään, enkä lopulta lähetä sitä kellekkään. Vaihdan kuitenkin sen mun lukitusnäyttöön.
"Ooo pääsin sun taustakuvaks" Blake sanoo hymyillen.
Hymähdän ja nousen sängystä. Kävelen Blaken kylppäriin missä odottaa mun hammasharja, jonka Blake vaatimalla vaati saada ostaa pari päivää sitten kun tulin yöksi.
Samalla kun harjaan hampaita mietin kuinka kiva Blake on ollu mulle kun on antanut olla mun täällä koko viikonlopun sen... Mun kohtauksen jälkeen.
En oo kuullut tytöistä mitään nyt näinä parina päivänä, mut en myöskään haluaisi ottaa äitiin mitää yhteyttä kysyäkseni. En oikeen tiedä mitä tehdä.
Palaan takaisin Blaken huoneeseen ja astelen suoraan peilin eteen pelkät bokserit jalassa (yllätys yllätys, ne on Blaken)
Katson haavaa mun mahassa, joka on parantunut jo yllättävän hyvin. Kuljetan mun sormea sen päällä varovasti, ja huomaan peilistä kuinka Blake tulee seisomaan mun taakse.
Se laittaa kätensä mun kyljelle jossa on komeita mustelmia "Sattuuko tähä?"
"Ei" vastaan nopeasti. Toivottavasti se ei ottais sen kättä pois heti. Mun onneksi se laittaa toisenkin kätensä mun toiselle kyljelle, ja vetää mut ihan sen mahaan kiinni.
Katsellaan peilistä toisiamme silmiin, ja Blakea alkaa yhtäkkiä hymyilyttää, ja se painaa päänsä mun paljaalle olkapäälle.
Saan siitä kylmät väreet, käännyn Blaken kaa vastakkain. Samassa toteen "Vittu en mä pysty enää olla sun kaa tekemättä näin"
Otan sen niskasta kiinni ja painan sen päätä alemmas niin että yletyn suutelemaan sitä.
Se yllättyy selvästikkin, mutta suutelee mua kuitenkin takaisin hymyillen, ja muakin alkaa hymyilyttää.
___
Blake
___Seisotaan parhaillaan Reesen kanssa kaupan pakastimien edessä käsikädessä, ja yritän vakuutella että meidän pitäisi ehdottomasti ostaa pepperoni pizza.
"Ostetaan toi" sanon osoittaen jotain missä on pepperonia.
"Eikäää mä haluun edelleenkin ananasta" Reese sanoo ja laittaa sen huulet silleen söpösti etten voi olla pussaamatta niitä.
Kun pusun jälkeen katon Reeseä, sen suulla on virne ja se sanoo "ok otetaan vaa joku pizza nopee"
Nappaan sen pepperonin ja mennään nopeesti kassalle. Reese maksaa ja sen täytyy irrottaa sen käsi mun omasta, mutta heti ku se saa rahat takas se hakee mun kättä ja nappaa sen omaansa. Mua hymyilyttää ihan kauheasti.
YOU ARE READING
Oothan tässä vielä huomenna
RomancePimeän tultua mä puristan sun kättäs, oothan tässä vielä huomenna / Reese & Blake