Reese
____Istun aulassa sohvilla pelaten jotain peliä puhelimella, ja venaan Blakea. Sen tunnin pitäisi loppua... nyt.
Luokkien ovet aukeavat käytäville, ja ihmisiä virtaa kohti ulko-ovia. Spottaan Blaken kävelemässä mua kohti hymyillen.
"Moi blondi" se sanoo virnistäen, ja pörröttää mun hiuksia.
"Älä viitti, ne oli hyvin" valitan ja vedän hupun päähäni. Blake istuu mun viereen siihen kovalle sohvalle, ja vetää mun jalat sen syliin.
"Sori" se sanoo hymyillen ja suutelee mua. Hymyilen pusujen välissä. Tykkään tästä. Kaikesta.
Mulla ei ole koskaan ennen ollut poika- eikä tyttöystävää, joten en oikein tiedä mitä odottaisin, tai mitä Blake multa odottaa. Toivon vaan että teen kaiken oikein enkä munaa mitään.
Poika mun vieressä nousee seisomaan ja ojentaa kätensä mulle.
"Tuuppas nyt, lähetää himaa"
_____
Blake avaa kotiovensa ja heittää kengät eteisen nurkkaan. Teen samoin, jätän takin naulakkoon ja menen yläkertaan johon Blake jo katosi.
Lösähdän siihen Blaken sängylle selälleen, eikä mene kauaakaan kun poika tulee mun viereen makaamaan, ja kääntyy kyljelleen mua katsellen.
Se laittaa sen käden mun poskelle ja lähtee kuljettamaan sormia mun kapeita kasvoja pitkin hitaasti kaulalle päin. Kaulalta se menee niskaan ja jättää kätensä sinne aiheuttaen mulle kylmiä väreitä. Se nostaa mun päätä niskasta ja pussaa huulille.
Hymy nousee mun huulille ja Blakenkin suupielet nousevat vähän.
"Oot vitun söpö ku hymyilet" se sanoo yhtäkkiä, ja tunnen kuinka punastun. Mumisen jotain epämääräistä vaivaantuneesti nousten samalla istumaan, ja Blake alkaa nauraa.
Katselen sen naurua, ja mun on jostain syystä pakko koskea sen poskea. Se siirtää ruskeet silmänsä mun omiin, ja katotaan toisiimme hetken silmiin ennekuin Blake nousee istumaan ja pussaa mua.
Laitan mun kädet varovasti pojan vyötärölle, ja koitan pysyä Blaken tahdissa. Se laittaa kätensä ekana mun niskalle ja siitä hiuksiin, ja alan pikkuhiljaa käymään aika kuumana. Kiipeän istumaan pojan syliin hajareisin ja laitan mun omatkin kädet sen hiuksiin vetäen niitä vähän.
En voi sille mitään että Blake on mun mielestä ihan vitun seksikäs, vähemmästäkin kiihottuu.
Haukon henkeä kun se siirtyy mun leukaluun kautta kaulalle, ja siitä takas huulille. Painan mun kättä sen farkkujen etumukselle ja Blake henkäisee selkeästi yllättyneenä. Se vetää mun hupparin ja t-paidan helvettiin ja mä autan sitä saamaan sen paidan pois. Blake vetää mun vartaloa lähemmäksi sen omaa, jos se vaan enää on edes mahollista.
"Onks- onks okei jos mä-" Se sanoo henkäysten välistä vieden sen kädet mun kollareiden vyötärölle. Nyökkään nopeasti ja autan sitä saamaan mun housut ja samalla bokserit pois. Blake kellauttaa mut makaamaan sen sängylle, ja tulee puoliksi mun päälle painaen samalla sen huulet takasin mun huulille. Varovasti se laittaa kätensä mun ympärille. Vedän henkeä terävästi suudelmien välissä kun tunnen kuinka Blake alkaa liikuttaa kättään.
"Vittu sä olet ihana" henkäisen sen kaulaa vasten.
____
Blake
____Maataan äskeisen jälkeen ihan hiljaa mun sängyllä peiton alla. Piirtelen varovasti Reesen haavan ympärille jotain epämääräsiä kuvioita, ja katson sen sinisiä silmiä jotka katsoo suoraan mun omia. Reese hymyilee taas tosi söpösti mulle, ja en voi muuta kuin hymyillä itsekkin.
YOU ARE READING
Oothan tässä vielä huomenna
RomancePimeän tultua mä puristan sun kättäs, oothan tässä vielä huomenna / Reese & Blake