"Δηλαδή δεν θα μου πεις γιατί η Ανδριάνα μου έχει θυμώσει; Calum δεν έχω κάνει απολύτως τίποτα, ειδικά τον τελευταίο καιρό ήμασταν πολύ καλά μαζι! Είχαμε κανονίσει και ραντεβού στο οποίο εκείνη δεν εμφανίστηκε με την δικαιολογία ότι το ξέχασε" απάντησε ο Luke και κατευθύνθηκε προς την πόρτα της κουζίνας όπου στάθηκε όρθιος
"Έκανες κάτι τόσο κακό που εγώ ειλικρινά δεν θα σε συγχωρούσα αν ήμουν στην θέση της. Σε αγαπάει Luke και οι δύο μας το ξέρουμε αυτό πολύ καλά. Δεν το εννοούσε αυτό που σου είπε όταν χωρίσατε" απάντησα και τον κοίταξα στα μάτια. Μα πως γίνεται να μην ξέρει τι τρέχει; Έχω και τις φωτογραφίες από εκείνη τη μέρα.
"Πες μου τι έκανα και δεν με αγαπάει Cal μου το είπε η ίδια. Έπρεπε να την ακούσεις, πρώτη φορά στην ζωή μου ενιωσα τόσο πληγωμένος" είπε, ο πόνος ξεκάθαρος στην φωνή του. Πρέπει να του το πω; Θα μου θυμώσει η Ανδριάνα και δεν θέλω να τσακωθούμε...
"Δεν μπορώ να σου πω, αλλά θα σου δώσω μία συμβουλή: Δείξε της πως όντως δεν ξέρεις τι έχει γίνει, κάνε κίνηση και μίλησε της, μην την αφήνεις να νομίζει πως όλα τελείωσαν τόσο εύκολα για εσένα. Πίστεψε με κάνε αυτά που σου είπα και δεν θα χάσεις" είπα και σηκώθηκα από την καρέκλα. Έφυγα από το δωμάτιο χωρίς να πω τίποτα άλλο και πήγα να δω τους άλλους δύο που καθόντουσαν στο σαλόνι.
Ανδριάνας POV
"Πολύ εύκολα δεν τον συγχώρεσες που σε πίεσε με τέτοιον τρόπο;" ρώτησε η Μαργαρίτα και κάθισε στο κρεβάτι της. Έχω και εγώ μερίδιο ευθύνης, έπρεπε να του το χω πει εξ' αρχης ότι δεν ήμουν σίγουρη (πριν καν γινει ολο αυτό)
"Γιατί να μην τον συγχωρέσω κορίτσια; Θα θύμωνα άμα δεν είχε σταματήσει όχι τωρα. Πάντως όλες ξέρετε ποιον δεν θα συγχωρέσω" απάντησα κοιτώντας το πάτωμα. Τον σκέφτομαι όλη την ώρα, μπορεί να με πλήγωσε αλλά μόλις μου είπαν τα κορίτσια οτι όταν του είπα πως δεν ισχυεί ότι τον αγαπάω στεναχωρήθηκα.
"Ικανή σε έχω να τον συγχωρέσεις Ανδριάνα, μην κάνεις κανένα αστείο πάλι και τρέχουμε" απάντησε η Αρτ και με κοίταξε στα μάτια
"Αλλά ρε κάθε φορά που λείπω γίνονται τα καλύτερα, την επόμενη φορά θα φροντίσω να είμαι εκεί οταν θα συμβεί κάτι τέτοιο" απάντησε η Άφρο και όλες γελάσαμε. Με κάνουν να νιώθω τοσο όμορφα ακόμα και όταν νιώθω πως όλα πάνε στραβά.
"Τέλος πάντων, τώρα σοβαρα αν σου ζητήσει συγγνώμη θα το σκεφτείς καθόλου ή απλά θα τους πεις ότι δεν τον συγχωρείς;" ρώτησε η Ελένη και με κοίταξε με το σοβαρο της βλέμμα. Δεν θέλω να τους πω ψέματα, δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω αλλά δεν νομίζω να παραδεχτει το λάθος του έτσι κι αλλιώς.
YOU ARE READING
The Boy With The Blue Eyes {Luke Hemmings}
Fanfiction"Και μόνο που σε βλέπω μου χαλάει η όρεξη, οπότε δεν χρειάζεται να ρωτάς. Και να μην σου θυμίσω για το χθεσινό χαστούκι" είπε χαμογελώντας με το πιο ψευτικό χαμόγελο που θα μπορούσε κάποιος να έχει. "Χθες δεν ευθυνόμουν εγώ που ουσιαστικά με έβρισες...