"Επιτέλους φτάσαμε, είσαι έτοιμη για μία από τις καλύτερες νύχτες όλης σου της ζωής; Για να σε προετοιμάσω θα ξετρελαθείς" είπε χαμογελώντας και εγώ έγνεψα, νομίζω πως θα τα καταφέρω ότι κι αν είναι. Αρχίσαμε να προχωράμε προς την πόρτα του μαγαζιού και όταν πλησιάσαμε παρατήρησα ότι έλεγε 'karaoke night'. Όντως είμαι ενθουσιασμένη. "Κάτσε μην στέκεσαι όρθια" είπε και μου έκανε νόημα να καθίσω δίπλα του. "Πως αισθάνεσαι;"
"Ενθουσιασμένη αλλά κανένας δεν τραγουδάει και η ώρα είναι 7:45" είπα και κοίταξα γύρω μας. Υπήρχε αρκετός κόσμος και οι περισσότεροι ήταν ή τουλάχιστον έμοιαζαν να είναι στην ηλικία μας.
"Θα το φροντίσω εγώ αυτό, περίμενε εδώ και αν έρθει κανένας για να παραγγείλεις διάλαξε εσύ και για τους δύο μας" είπε και σηκώθηκε όρθιος. Κατευθύνθηκε προς την σκηνή και πλησίασε λίγο τον ανθρωπο που έβαζε τα τραγούδια, του ψιθύρισε κάτι και ύστερα από λίγο στάθηκε στην μέση της σκηνής περιμένοντας την μουσική να αρχίσει.
Προς έκπληξη μου η μουσική δεν ήταν κανενός τραγουδιού που είχε γράψει ή τραγουδήσει εκείνος προσωπικά, το τραγούδι που άρχισε να τραγουδάει είναι το Say you won't let go του James Arthur. Ήταν το τελευταίο τραγούδι που θα φανταζόμουν τον Luke να τραγουδάει, αλλά πρέπει να παραδεχτώ πως είναι γλυκός και όπως έχω πει 100 φορές προσπαθεί.
Με κοιτούσε και μόνο με το βλέμμα του καταλάβαινα οτι αυτά που ένιωθε ηταν αληθινά. Μπορεί τώρα να ξέρω πως έχει μετανιώσει αλλά ακόμα δεν μπορώ να ξανακάνω κάτι μαζί του, νιώθω κάπως ανασφαλής.
"I knew i loved you then but you'd never know cause I played it cool when I was scared of letting go..."ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει απίστευτα γρήγορα και δεν ήξερα αν γι αυτό ευθυνόταν ο τρόπος που με κοίταζε ή το γεγονός ότι τραγούδαγε ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια.
Όλοι είχαν σηκωθεί και και χειροκροτούσαν αλλά εγώ είχα αφαιρεθεί και δεν κατάλαβα καν πως τελείωσε το τραγούδι και ερχόταν προς το μέρος μου. Τότε κατάλαβα πως είμαι ερωτευμένη μαζί του και δεν είναι κάτι απλό.
"Πως σου φάνηκε;" με ρώτησε και κάθισε δίπλα μου αποσπώντας με από τις σκέψεις μου
"Ήταν υπέροχο" απάντησα χαμογελώντας και τον κοίταξα στα μάτια
"Χαίρομαι που σου άρεσε επειδή τώρα είναι σειρά σου να τραγουδήσεις, άντε πήγαινε είναι η μέρα σου" είπε και με σκούντηξε. Ύστερα από δέκα λεπτά σηκωθηκα και κατευθύνθηκα προς την σκηνή.
BINABASA MO ANG
The Boy With The Blue Eyes {Luke Hemmings}
Fanfiction"Και μόνο που σε βλέπω μου χαλάει η όρεξη, οπότε δεν χρειάζεται να ρωτάς. Και να μην σου θυμίσω για το χθεσινό χαστούκι" είπε χαμογελώντας με το πιο ψευτικό χαμόγελο που θα μπορούσε κάποιος να έχει. "Χθες δεν ευθυνόμουν εγώ που ουσιαστικά με έβρισες...