Alarm sesi beynime baskı yaparken gözlerimi araladım. Okuldan nefret etmemin bir sebebi daha durmadan çalan alarmlardı. Sakin adımlarla kalkıp alarmı kapattım. Daha sonra yeniden sıcacık yatağıma yattım.
Hadi ama eminim hepiniz bir kez de olsa yapmışsınızdır.
Dün gece biraz geç yattığımdan dolayı çok uykum vardı. Jungkookla sarıldıktan sonra numaralarımızı filan almıştık. Ardından eve gelmiştim. Ve tabiki uyuyamamıştım. Heyecandan,sevinçten ve daha adını bile koyamadığım bir sürü duygudan dolayı. Artık eski sevgilimi ve eski yakın arkadaşımı unutmayı deneyebilirdim. Aynı Min Suk'un dediği gibi ikisine de onları umursamadığımı kanıtlayacaktım. En azından Jungkook için bunu yapacaktım.
********
Şu son bir yılda ilk kez gülümseyerek giriyordum okula. Min Suk beni gördüğünde şaşkınca yanıma yaklaştı."Haru s-sen iyi misin? Yani ilk defa seni bu kadar mutlu görüyorum"
"Evet Min Min hemde oldukça iyiyim"
Öğle yemeğinde her zaman ki gibi yerime oturmuş olan iki pisliğin önünden gayet gülümseyerek geçtim ve başka bir masaya oturup yemeğimi yemeye başladım. Onların yüzlerinde ki şaşkınlığı görerek yemek yemek daha da bi keyifliydi. İkiside aval aval beni izliyorlardı. Gizemli sesi bulmak beni o kadar mutlu etmişti ki. Hele de o gizemli ses Jungkook ise double mutluluk yaşıyordum. Ve bu mutluluğun kısa sürmemesini diliyordum.
Okul çıkışı Jungkook'un yanına uğrasam mı diye düşünüyordum. Gayet iyi fikir gibi gelmişti. Hem bir şeyler yemiş olurdum. Min Suk'u beklemeden çıkış kapısına yöneldim. Havalar gerçekten soğumuştu. Bunu iliklerime kadar hissedebiliyordum. Elimden geldiğince hızlı olmaya çalıştım ve Ramenciye geldim. İçeriye girdiğim an Jungkook yanımda bitti.
"Hey gelmişsin! Hoşgeldin geç otur"dedi tavşan dişlerini göstererek. Gösterdiği masaya oturdum.
"Ne yersin? Üşümüşsündür sıcak ramenlerden birini ister misin?"
Bana kırılgan bir eşyaymışım gibi davranması hem garibime hemde hoşuma gitmişti. Aynen dediği gibi yapıp sıcak bir ramen söyledim. Bizzat ben hazırlatacağım dedi ve yeni pişmiş bir ramenden bile sıcak olan gülümsemesiyle masadan ayrıldı. Benim içimde artık kelebekler ters takla atarak uçuyorlardı. Bu mutlu anın tadını çıkarmak adına etrafı izlemeye koyuldum. Ramenin gelmesini beklerken dükkanın kapısı açıldı ve içeriye güzel mi güzel, benim yaşımda birisine göre unni denilecek bir kız girdi. Nereden baksan 25 yaşında vardı. Boş masaları tek tek es geçip bir müşteriyle ilgilenen Jungkook'a doğru ilerlemeye başladı. Ben ise pür dikkat onu izliyordum. Jungkook onu gördüğü an şaşkınlıktan elindeki tepsiyi düşürdü ve kız Jungkook'un boynuna sarıldı. Daha sonrasında kızın ağzından dökülen kelimeler gerçekten de mutluluğumun sandığım kadar uzun sürmeyeceğini kanıtlamış oldu...
Heeeey cingular tekrardan merhaba👋🏽 Yeni bir bölümle karşınızdayım. Eğer beğendiyseniz votelamayı unutmayınn💋 Hikaye hakkında fikir belirtmek isterseniz de yorum yapmayı unutmayın hepiniz çok optuuumm Sizi çok çok Saraaaang🙈❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karaoke-J.Jungkookie
FanfictionKadife sesli gizemli biri. Hayata kendini kapatmış bir kız. Ve iki insanın eşsiz kaderi.... Hayran Kurgu içinde #174 Hayran Kurgu içinde #63 ❤️❤️(06/10/17)