Sabahın en erken saatlerinde koşuya çıkmak için evden ayrıldım. Bu bahaneyle Jungkook'un dükkanı açmasına da yardım edecektim. Bugün büyük gündü. Tüm hasretin biteceği gündü. Ve bu süre zarfında biricik sevgilimin yanında olacaktım. Böyle bir gün için okulu asmak gayette -benim açımdan- kabul edilebilir bir şeydi.
Spor taytımı ve onun üzerine eşofmanımı giyindikten sonra uzun bir şişme mont giydim ve evden çıktım. Dükkanın önüne geldiğimde yanaklarım koşmaktan kıpkırmızı olmuştu. Ne ara geldiğini bile bilmediğim Jungkook çoktan dükkanı açmış içeride ısınmaya çalışıyordu. Dükkandan içeri girince sürpriz bir konuğumuzda vardı. Jimin.
Anlaşılan kardeşini yeni bulduğu için kıçından ayrılmayacak gibi duruyordu. Haklıydı da. İkisinin oturduğu masaya oturdum. Yeni açtığımız için bizden başka kimse yoktu. Etrafı ilk kez böyle görmek garip hissettirmişti açıkcası.
"Eee ne yapıyoruz bakalım bugün?"diye sordu heyecanla Jungkook.
"Bugün babamızla görüşüceğiz ve sonrasında serbestsiniz çifte kumrular aranızdan sadece bir süre ayrılacağım ona göre"diye yanıtladı Jimin. Hep beraber gülmeye başladık.
"Yardımcı eleman gelince dükkanı ona bırakacağım o zaman hep beraber çıkarız." dedi ve parmaklarıyla yanağımı okşadı. Bende kafamla onayladım.
Eleman geldiğinde hep beraber Jimin'in arabasına bindik. Jungkook ile arka koltukta beraber oturuyorduk. O kadar heyecanlıydı ki elleri titriyordu. Ellerimle ellerini örttüm. Ve kafamı omzuna yasladım. Her saniyemi ona güven vererek geçirmek istiyordum. Araba park ettikten sonra durdu ve hızlı adımlarla aşağı indik. Ellerimi onun ellerine kenetledim ve Jimin'in bize gelmemizi söylediği yöne doğru yürümeye başladık. Aslında mantıken Jungkook babasını ilk kez görmeyecekti. Mafya ile olaylarımız olduğunda da sık sık birlikteydiler. Ama şimdi ilk kez ona baba gözüyle bakacaktı. Babasının mekanına geldiğimizde Jimin de en az Jungkook kadar heyecanlıydı. Bir odaya geçince babasının odasının olduğunu anladık.
Kapıyı çalıp açtık ve artık içerideydik.Jungkook'u gören adamın gözleri ıslaktı. Adam zaten oldukça yaşlıydı. Hasta olduğu su götürmez bir gerçekti. Halinden bile anlaşılıyordu. Yine olaylardan uzak durmak amaçlı odanın en ücra köşesine sindim.
Jimin ortamdaki sessizlikten rahatsız olmuş olacak ki hemen söze atıldı.
"Ona her şeyi anlattım baba. Özet geçmene bile gerek yok. Ben sadece senin de bunu hak ettiğini düşünüyorum. Oğlunu görmeni ve şu lanet özlemi artık bitirmeni. İşte oğlun işte oğulların."diyerek kollarını açtı. Jungkook ise kollarını babasına doladı. Babası ağlayarak onun omzunu ıslattı. Ah hayır iki gündür bu sahneler hayatımdan çıkmıyordu. Ağlamamalıydım. Jungkook babasının omzuna koyduğu başıyla kısık sesli "babacığım"diye söylendi.
"Keşke annende burada olsaydı. Belki bir kez daha aile olabilirdik. Hayatımızın bu denli korkunç bir hal alacağını inan bende bilemezdim evlat. Her şeye rağmen seni hep istedim. Seni büyütemesemde kalbimin karanlık bir köşesinde yaşattım seni. Ama artık karanlık kalmadı kalbimde abinde sende ve annende kalbimin her bir zerresini ışıldatıyorsunuz. Ben oldukça hastayım ve belkide ölümüm yakın. Sizden tek isteğim abinle asla ayrılmamanız. Hep birbirinize destek olun ve özellikle değer verdiğiniz insanlarla mutlu olun." Dedi son cümlesine vurgu yapıp bana bakması beni çok mutlu etmişti.Benim için değerli demiş oldu. Gülümseyerek karşımda ki tabloya baktım. İşte gerçek aile buydu.
^*****^
Karaoke odasında şarkı söylüyordum. Bu sefer gizemli ses yan odada değil yanı başımdaydı. Beraber şarkı söyledik bağıra bağıra. Burası bizim kader mekanımızdı. Eskiden içimizdeki nefreti,üzüntüyü,hayal kırıklığını kusarken şimdi ise mutluluğumuzu kusuyorduk. Şarkıyı benim gözlerimin içine bakarak söylemesi kalbimin hızlanmasına neden olmuştu. Mikrofonu bırakıp şarkının sesini açtı. Ellerini belime koyup beni kendi bedenine çekti.
"Hayatımdan hiç çıkmaman dileğiyle benim gizemli sesim"dedi ve dudaklarıma ihtişamlı bir öpücük kondurdu.
"Her daim hayatında olacağıma söz veriyorum benim gizemli sesim"dedim ve onun yaptığı gibi dudaklarına duygularımızı bile aktarabilecek bir öpücük kondurdum.
Allahiiiiiimmmm bitti! Yanlışlarım varsa şimdiden özür diliyorum. Sizler hala okumaya devam ediyorsunuz ve anlaşılan edeceksiniz. Ya sizler ne tatlı varlıklarsınız. Hepinizi çok öpüyorum ve bir Veda etmek zorunda olduğumu söylüyorum merak etmeyin Yeni hikayelerle karşınızda olacağım. Benim biricik Karaoke'ci okuyucularım. Mutlaka vote ve yorum yapın. Bana mesaj bile atabilirsiniz. Bu arada beni takip eden her okuyucumu takip etmeye çalışıyorum. Takibiniz geri kalkmaz merak etmeyinizzzzzzZzzzz kddjjddnndd HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM SARANGHAEEEEEEEW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karaoke-J.Jungkookie
FanficKadife sesli gizemli biri. Hayata kendini kapatmış bir kız. Ve iki insanın eşsiz kaderi.... Hayran Kurgu içinde #174 Hayran Kurgu içinde #63 ❤️❤️(06/10/17)