Sevgili okurlarım daha önce yazmaktan vazgeçmiştim fakat bazı okurlarım bunu istemedi ve bana destek verdiler. Bu yüzden yeni bir bölümle tekrar geldim. Size duyurmak için attığım diğer bölüm -"Önemli !"- bu bölümden önce duruyor. Buna dikkat vermeyiniz.Yazmaya devam ediyorum :))
Gözlerimde bir sevinç ışığıyla gözlerine baktım.
"Gerçekten mi ?" dedim.
Gülümseyerk dudağıma bir öpücük kondurdu. "Gerçekten."
Hava iyice soğumaya başlamıştı. Ve ben neredeyse çıplak olduğum için üşüyordum. "Ben battaniye getireceğim."
Tom'un üstünden kalkarak tavan arasına girdim. Önümde duran ipi çekerek lambayı yaktım. Üst üste duran eşyaları karıştırmaya başlayınca birden bir fare çıktı. Ayağımın üstüne basarak geçince avazım çıktığı kadar bağırdım.
Tabi Tom benim sesimi duyunca koşarak geldi. Hemen arkasına geçtim. Elimle işaret ederek bağırdım.
"Orada,oarda !" Tom ne olduğunu anlamadı.
"Ne var orada ?" Fare bir yerden çıkıp Tom'un ayağının dibine geldi. Tom fareyi görünce kahkaha attı. Fareyi eline aldı. O eline alınca ben geriledim.
"Bundan mi korkuyordun ?" Fareye baktı. Fare iki ayağının üstünde kalkıp Tom'a baktı. "Nasılsın küçük dostum ?"
Sanki fareyle arkadaş gibilerdi. Fare Tom'un suratına kokladı. Ama hiçbir şey yapmıyordu. Bende yavaşça yanına yaklaştım. Tom farenin başını okşuyordu. Bende elimi başına götürüyordum ki elimi ısırdı.
"Pis sürtük !" diye bağırdım fareye.
Tom halimle eğleniyordu. "Sanırım seni benden kıskandı."
"Yani dişi fare ?" dedim elime bakarak. Isırdığı yer kanıyordu. Fareyi kuyruğundan tutup yere bıraktım.
"Kendine başka erkek bul. Bu benim." dedim baş parmağımla Tom'u işaret ederek. Geri dönüp ayak parmağımıda ısırdı. Bende ayağımın tersiyle itekledim.
Tekrar dönüp battaniye çıkardım. Tom gelip belimden sarıldı."Ben senin erkeğinim yani." dedi sırıtarak. Dönüp kollarımı boynuna doladım. "Öylesin tabi."
Battaniyeyi çektikten sonra birden Tom beni kucağına aldım. Minik bir çığlık attım. Daha sonra güldüm. Beni sandığın üstüne bıraktı. Battaniyeyi üstüme örtüp yanıma yattı.
"Baksana." dedim elimle yıldızları işaret ederek.
"Artemis takım yıldızı." diyerek sözümü tamamladı.
"Bakıyorum yıldızlar hakkında bir şeyler biliyorsun."
"Bu kadar uzun zamandır yaşıyor olsaydın sen de bilirdin."
Gülerek ona doğru döndüm. O da bana döndü.Kolyem hafifçe parlayarak aramızı aydınlatıyordu. Aşağıdan ise hala müzik sesleri geliyordu. Tom belimden sarılıp kendine yanaştırdı ve göğsüne çekti.
"Yarın okul var. Hadi uyu." dedi.
Gülerek cevap verdim. "Peki, baba."
O da güldü. O kadar huzurlu bir yerdeydim uyumam için çok müsaitti. Bende yaşadıklarımı düşünürken uykuya daldım.
*****
"Evet Jess aynen böyle oldu. Çok mükemmeldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Eyes (Siyah Gözler)
ChickLitBana o kadar yaklaşmıştı ki kalbim duracak gibi hissediyordum. Muhteşem öpülesi dudakları ,dudaklarımın çok yakınındaydı. O aşık olduğum siyah gözlerini gözlerime dikmişti.Parfümünün kokusu bile beni etkiliyordu.Dudaklarını hafifçe ıslattığında onu...