XC:5

2.2K 180 8
                                    

🌿ေမာင္🌿
🔮ChenXiu🔮

"ကဲ ေရာက္ၿပီ"

"Gomowowမမ.."

"ေျပာစရာလိုလို႔လား.. ညီအမေတဘဲကို..ဒါန႔ဲ luကိုကိုကေတာ့ မမကိုစိတ္ဆိုးေနေတာ့မာဘဲ.."

"ဘာလို႔လဲမမရဲ႕"

"Luကမမကားန႔ဲလိုက္ခ့ဲေတာ့ luကိုကိုမ်က္ႏွာပ်က္သြားတယ္.. စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္ထင္တယ္.. "

"ဘာမွစိတ္မပူနဲ႔မမ.. အိမ္ေရာက္လို႔ ကိုကို႔ကိုပါးေလးတစ္ခ်က္ေလာက္နမ္းပီးခြၽဲလိုက္လို႔ရတယ္..luကကိုကိုပင္ပန္းမာစိုးလို႔ တစ္ခါတေလကိုကိုသက္သာေအာင္ပါ..ကိုကိုက luကိုေက်ာင္းထိလိုက္ပို႔..ပီးရင္ အလုပ္ျပန္သြားန႔ဲ လမ္းလဲမသင့္ဘူး..luကိုတကူးတကလိုက္ပို႔ေနရတာေလ.. အာ့ေၾကာင့္မို႔ပါ"

"Luကိုကိုအလုပ္ကဘယ္မာလဲ"

Xiuသိခ်င္စိတ္ျဖင့္ မရဲတရဲေလးေမးလိုက္သည္။

"YGလမ္းက Blackpink coffee shopမာေလ"

"ဟယ္ luေက်ာင္းန႔ဲဆို တလမ္းစီဘဲ.. အေ၀းႀကီးျပန္သြားရမာေပါ့"

"အင္းေပါ့ အ့ဲဒါေျပာတာ"

"Lu"

Xiuန႔ဲLuစကားေျပာေနတုန္း luကိုေခၚလိုက္တ့ဲအသံေၾကာင့္လွမ္းၾကည့္ေတာ့ luသူငယ္ခ်င္းေတ..

"မမluသြားပီေနာ္ တာတာ"

"ေအး..ဂ႐ုစိုက္သြား"

Luသူ႔သူငယ္ခ်င္းေတဆီ ေျပးထြက္သြားသည္။Xiuလဲ comသြားရဦးမာမို႔ အိမ္ျပန္ပီး ေရခ်ဳိးအ၀တ္လဲလုပ္ရသည္။

"Luခုနက unnineကဘယ္သူလဲ"

"ငါ့ေယာင္းမေလ"

"ဟယ္ Dae oppaက Jue unnineန႔ဲမဟုတ္ဘူးလား..ေနာက္တေယာက္လား..ငါေတာ့အသည္းေတထပ္ကြဲပါၿပီ အဟင့္"

"ေတာ္စမ္းပါSuရယ္.. ဘ႐ုတ္သုတ္ခေတေလ်ွာက္ေျပာမလာန႔ဲ နင့္လူရဲ႕နဂါးမ်က္ေစာင္းေတြလႊင့္လာမယ္.. ၾကားထဲကငါ့ကိုကိုကအမုန္းခံေနရမယ္"

Suစကားေၾကာင့္ Luေဘးကေနမ်က္ႏွာႀကီးသုန္မႈန္ေနတ့ဲ Xingကိုၾကည့္ပီးေျပာလိုက္သည္။luေျပာပံုေလးကို ခ်စ္မ၀စြာၾကည့္ေနသူကHun.. Luတို႔အဖြဲ႕ကသူငယ္ခ်င္း၆ေယာက္.. ေယာက်ာ္းေလးသံုးေယာက္..မိန္းကေလးသံုးေယာက္..Lu.Hun.Xing.Kai.Soo.Su.. Kaiန႔ဲSooကတစ္တြဲ..Suန႔ဲXingကတစ္တြဲ..

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now