XC:15

2.5K 219 28
                                    

🎈ေမာင္🎈
💕ChenXiu💕

"Jue"

"ကို"

အ​ေ၀းက​ေျပးလာတ့ဲJueကိုရပ္​ၾကည္​့​ေနလိုက္​သည္​။ရင္​ခြင္​ထဲထိ​ေျပး၀င္​လာတ့ဲJueကို တင္​းက်ပ္​စြာျပန္​ဖက္​ထားလိုက္​မိသည္​။

"ကို႔ကို အရမ္​းလြမ္​း​ေနခ့ဲတာ"

"ကိုလဲJueကိုအခ်ိန္​တိုင္​းလြမ္​း​ေနတာ"

​အလြမ္​းသယ္​ပီး ​ေဘးနားကခံု​ေလးမွာ၀င္​ထိုင္​ရင္​း..

"Jue.. ဘယ္​တုန္​းကျပန္​​ေရာက္​တာလဲ.. ကို႔ကို​ေတာ့ႀကိဳမ​ေျပာဘူး.. လာႀကိဳမွာ​ေပါ့"

"Jueရဲ႕​ေက်ာင္​းပီး​တ့ဲရက္​ကိုappaကသိ​ေနတယ္​.. အ့ဲ​ေန႔ကappaန႔ဲommaလာႀကိဳလို႔ ကို႔ကိုမ​ေခၚလိုက္​တာ.. surprise​ေလ. Jueျပန္​​ေရာက္​တာ၃ရက္​႐ွိပီ"

Jueက​ေျပာရင္​း Daeရဲ႕ပုခံုး​ေပၚမီွထားသည္​။Daeကလဲျပန္​ဖက္​ထားရင္​း.

"ဒါန႔ဲ ကို႔အိမ္​ကို​ေရာက္​​ေသးတယ္​.အိမ္​​ေရာင္​းလိုက္​တယ္​ဆို"

"ဟုတ္​တယ္​Jue.. ကိုအိမ္​​ေျပာင္​းလိုက္​တာ. ငယ္​မအတြက္​လဲ ​ေက်ာင္​းတက္​ရအဆင္​​ေျပ​ေအာင္​​ေလ. ၿပီး​ေတာ့ ကိုကအခု​ေကာ္​ဖီဆိုင္​မွာမလုပ္​​ေတာ့ဘူး.. ကုမၸဏီတစ္​ခုမွာအလုပ္​ရ​ေနပီ"

"Woow.. မိုက္​လိုက္​တာ. ကို"

"အင္​း"

"Jueတို႔လက္​ထပ္​က်​ရ​ေအာင္​"

"ဟင္​"

"Jue appaတို႔စိတ္​တိုင္​းက်လုပ္​​ေပးခ့ဲတာ.ကိုန႔ဲလက္​ထပ္​ပြဲကိုသ​ေဘာတူဖို႔.. Jueတို႔ႀကိဳးစားရ​ေအာင္​​ေလ appaလက္​ခံလာ​ေအာင္​. "

"Jue.. ဟို ကိုက"

"အင္​း"

သူJueအ​ေပၚသစၥာ​ေဖာက္​ပီး လက္​ထပ္​ခ့ဲပီဆိုတ့ဲအ​ေၾကာင္​းကို​ေျပာျပမလို႔​ေပမ့ဲ Jueကိုၾကည္​့ပီး​ေျပာမထြက္​​ေတာ့.. ​​ေတြ႕​ေတြ႕ခ်င္​း​​​ေျပာလိုက္​ရင္​ Jueခံစားသြားရမည္​။Jueခံစားရမွာကိုမၾကည္​့ရက္​..

"​ေျပာ​ေလ ကို"

"​ေအာ္​ ကိုJueကိုလက္​ထပ္​ဖို႔.. Jue ​appaလက္​ခံလာ​ေအာင္​ထိ ကိုႀကိဳးစားခ်င္​​ေသးလို႔.. ကို႔ကိုအခ်ိန္​နည္​းနည္​း​ေပးပါလား?"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now