XC:9

1.8K 183 10
                                    

🍉ေမာင္🍉
💕ChenXiu💕

Jueလဲျပန္သြားၿပီမို႔ အရာရာအရင္တိုင္းျပန္လည္လည္ပတ္ေနပီ..

Jongdaeအခုတေလာ သတိထားမိေနသည္။သူ႔ဆိုင္အျမဲလာထိုင္သူ မေရႊေခ်ာမလာ.. ဆိုင္ကေကာင္ေလးေတြ ဒါေၾကာင့္ၿငိမ္ခ်က္သားေကာင္းေနတာ.. Taoန႔ဲTaeyongန႔ဲေတာင္ အေတာ္ေလးခင္ေနတ့ဲသူမ..

မမဖုန္းဆက္၍ Luျခံအျပင္ကထြက္ေစာင့္ေနတာ.. Luလဲစာေမးပြဲေျဖပီး ေက်ာင္းပိတ္ပီမို႔ အိမ္မာတင္ရိွသည္။ေက်ာင္းပိတ္ရက္ သူတို႔တဖြဲ႕လံုးspeakingတက္ဖို႔ေတာ့ ေတြးထားေပမ့ဲ.. Luကေတာ့ ကိုကို႔ကို ဒုကၡမေပးခ်င္ပါ.. သူ႔ေက်ာင္းစရိတ္န႔ဲတင္လြန္လွပီမလား?

"ေဟာ မမလာပီ"

"Lu"

"မမ မ်က္ႏွာလဲမေကာင္းပါလား?ဘာေတၤျဖစ္ေနတာလဲ luကိုရင္ဖြင့္ေလ.."

"Lu"

"Naeမမ"

"မမေျပာျပစရာ႐ွိတယ္"

"ဟုတ္ေျပာပါမမ"

ျခံထဲက ခုံေလးမွာထဲရင္းစကားေျပာျဖစ္က်သည္။

"Luမသိေသးတ့ဲအေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို မမေျပာျပမယ္.. မမဒိလိုမွမေျပာရရင္ မမမြန္းက်ပ္လို႔႐ူးႏိုင္တယ္"

"ေျပာပါမမ. Luနားေထာင္ပါ့မယ္"

Xiuသူန႔ဲJongdaeန႔ဲေတြ႔ျဖစ္က်တ့ဲ ဟိုအရင္အတိတ္ကအေၾကာင္းေတြကို အစအဆံုးေျပာျပလိုက္သည္။

"ဟင္ ဒါဆို မမန႔ဲကိုကိုကငယ္ငယ္ကထဲက သေဘာတူထားတာေပါ့"

"အင္း"

"၀ါး ေပ်ာ္လိုက္တာ..luဆႏၵတကယ္ျဖစ္လာၿပီ.. မမန႔ဲကိုကို႔ကို luဘယ္ေလာက္သေဘာတူလဲမမသိလား?"

"ဟို Luက. တကယ္သေဘာတူတာလား?Jueကေရာ"

"Jue unnieန႔ဲလဲသေဘာတူခ့ဲတယ္.. ဒါေပမ့ဲ မမကိုျမင္ေတာ့ ကိုကိုန႔ဲမမန႔ဲကမွ ပိုလိုက္ဖက္တာလို႔ျမင္လာတယ္.. ၿပီးေတာ့ မမမိဘေတြက လိုလိုလားလားသေဘာတူတာေလ.. Jue unnieမိဘေတြက ကိုကိုန႔ဲသေဘာတူမွာမဟုတ္ဘူးluသိတယ္. ပီးေတာ့ Jue unnieထက္ မမကိုပိုခ်စ္တယ္ေလ. အာ ဒါန႔ဲ အပ်ဳိႀကီး မွန္မွန္ညာေျပာေနာ္.. ကိုကို႔ကိုခ်စ္ေနခ့ဲတယ္မလား?"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ