XC:21

3K 228 12
                                    

🥑ေမာင္🥑
🎂ChenXiu🎂

"ဟုတ္​ပီ ျဖည္​းျဖည္​း​ေလ်ွာက္​.. ရဲရဲသာသြားၾကည္​့ hyung​ေဘးက႐ွိတယ္​"

ျခံထဲမွာဆင္​းပီး Daeအားကူတြဲကာ ​ေလ့က်င္​့​ေပး​ေနတ့ဲYifan.. ခ်ဳိင္​း​ေထာက္​အကူအညီန႔ဲDaeအား ​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​​​ေပး​ေနသည္​့Yifanပံုကိုၾကည္​့ပီး ခံု​ေလးမွာထိုင္​ပီးၾကည္​့​ေနတ့ဲLuန႔ဲXiu..

"မမ.. အခုလိုမ်ဳိးျမင္​ရတာ မမ​ေတာ့မသိဘူး.Luမ်က္​လံုးထဲမွာ​ေလ ကိုကိုန႔ဲYifan oppaကအရမ္​းလိုက္​တယ္​.. ​ကိုကို႔ကိုဂ႐ုစိုက္​​ေပး​ေနတာမ်ား သူ႔ခ်စ္​သူက်​ေနတာဘဲ"

Luအသံက်ယ္​ႀကီးန႔ဲ​ေျပာပီးစလိုက္​သည္​။Xiuကလဲျပံဳးကာ

"ညီမ​ေလး​ေျပာမွ​ေတြးမိတယ္​.. ဟုတ္​သားဘဲ ​ေမာင္​န႔ဲFan Fanကအရမ္​းလိုက္​တယ္​.. မမ​ေတာင္​အားငယ္​မိတယ္​"

"Yarr.. က​ေလးမ၂​ေယာက္​ မဟုတ္​မဟပ္​​ေတ​ေျပာမ​ေနန႔ဲ.. သူ​တို႔​ေျပာ​ေနတာန႔ဲ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​​ေတာင္​မလံု​ေတာ့ဘူး"

Daeက​ေတာ့ သူ႔ညီမဗီဇကိုသိ​ေတာ့ ရယ္​​ေနသည္​သာ.Yifanသာမ်က္​ႏွာႀကီးရဲပီး႐ွက္​​ေနတာ.

"Jongdae မင္​းကပါရယ္​မ​ေနန႔ဲ​ေလကြာ"

"Hyungကလဲ.  ကိုယ္​့ဘာသာရယ္​တာကို.ရယ္​တာ​ေတာင္​လိုက္​ပိတ္​​ေနတယ္​"

"ကိုကိုအျပံဳးကိုျမင္​ပီး Yifan oppa​ေႂကြက်သြားမွာစိုးလို႔.. ႐ွက္​ရမ္​းရမ္​းတာ"

"ဟာ ဒုကၡဘဲ. ဒီ​က​ေလးန႔ဲ​ေတာ့ခက္​ပီ."

"ခ္​ခ္​"

"ရယ္​မ​ေနန႔ဲMin layနင္​ကပါအလိုတူ အလိုပါလာစ​ေနတာ.နင္​့​ေယာက်ာ္​းကိုမတြဲဘဲလႊတ္​ခ်လိုက္​ရ"

"အမ​ေလး အ့ဲလို​ေတာ့မလုပ္​ပါန႔ဲ.. ​ေမာင္​တစ္​ခုခုျဖစ္ရင္​ ငါရင္​က်ဳိးမွာ"

နင္​့​ေၾကာင္​့ ရင္​ကြဲ​ေနတ့ဲငါ့ကို​ေတာ့နင္​မျမင္​ဘူးMin lay.. နင္​Jongdaeကိုခ်စ္​သလို ငါလဲနင္​့ကိုအရမ္​းခ်စ္​တာပါMin layရယ္​..

"ကဲ oppaနားလိုက္​​ေတာ့.. luဘဲ ကိုကို႔ကိုဆက္​ပီးတြဲ​ေပးလိုက္​မယ္​.. oppaကအ​ေအး​ေသာက္​ရင္​းနားလိုက္​"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now