XC:26

3.9K 236 28
                                    

💗ေမာင္💗
🍆ChenXiu🍆

ညစာစားပီး​ေတာ့ Xiuက​ေတာ့ စာရင္​း​ေတြလုပ္​​ေန​ေသးသည္​။

Daeတ​ေယာက္​က​ေတာ့ ဂနာမၿငိမ္​ ​​ငွက္​​ေပ်ာသီးရန႔ဲ​ေမ်ာက္​လို.. ဟိုဘက္​​ေလ်ွာက္​လိုက္​ Xiuကိုၾကည္​့လိုက္​ ဒီဘက္​ျပန္​​ေလ်ွာက္​လိုက္​Xiuကိုၾကည္​့လိုက္​န႔ဲ..Xiuက​ေတာ့မသိ..

"မ"

"႐ွင္​.. ဘာ​ေျပာမလို႔လဲ​ေမာင္​"

"မအိပ္​​ေသးဘူးလား?"

"မအိပ္​​ေသးပါဘူး​ေမာင္​ရယ္​.. ဒီမွာ​ေလ.. Xiuလုပ္​ရမ့ဲအလုပ္​အ​ေႂကြး​ေတြက်န္​​ေနလို႔.. "

"​ေမာင္​အိပ္​ခ်င္​ပီ"

"​ေဟာ​ေတာ္​ ​ေမာင္​အိပ္​ခ်င္​တာဘဲ အိပ္​ပါလား?​ေမာင္​့မ်က္​လံုးန႔ဲ​ေမာင္​အိပ္​တာကို.. "

"​ေမာင္​တ​ေယာက္​ထဲအိပ္​မ​ေပ်ာ္​လို႔"

"​ေမာင္​ အရင္​ကXiuန႔ဲမအိပ္​ခ်င္​ဖူးဆိုပီး စာၾကည္​့ခန္​းထဲသြားအိပ္​တုန္​းက ​ေမာင္​ဘယ္​လိုအိပ္​လဲ... ​"

"အ့ဲတုန္​းကန႔ဲအခုကမတူဘူး​ေလ.. ​ေဘးနားမွာ"မ"မ႐ွိရင္​အိပ္​မ​ေပ်ာ္​​ေတာ့ဘူး"

"Xiuန႔ဲမွအိပ္​​ေပ်ာ္​ရ​ေအာင္​ .. Xiuက ​ေမာင္​့ကို သားသားရယ္ အိပ္ပါ​​ေတာ့ကြယ္​ဆိုပီး ဖင္​​ေလးပုတ္​ အို​ေအ့​ေအ့အိုန႔ဲ​ေခ်ာ့သိပ္​​ေနလို႔လား?"

"​ေမာင္​့ဖင္​​ေလးပုတ္​ပီး သိပ္​ခ်င္​လဲရတယ္​​ေနာ္​.. ​ေမာင္​က ကပ္​စီးမနည္​းဘူး"

"Luကိုကိုလို႔မ​ေျပာရဘူး.. အစအ​ေနာက္​စကား​ေလးမပါရင္​မပီးဘူး.. Xiuအလုပ္​ဆက္​လုပ္​လိုက္​ဦးမယ္​.. မိုးအရမ္​းခ်ဳပ္​သြားမွာစိုးလို႔ပါ​ေနာ္​"

Xiuစာရင္​း​ေတဘဲဆက္​လုပ္​​ေနသည္​။ခုတင္​​ေပၚက​ေန မအိပ္​ဘဲထိုင္​ၾကည္​့​ေနသည္​့Daeကို​ေတာ့ သတိမထားမိ​ေတာ့..

"အ​ေမ့"

Xiuလက္​ထဲ​ေဘာပင္​​ေလးျပဳတ္​က်သြားသည္​။လူတစ္​ကိုယ္​လံုးက​ေတာ့ ထိုင္​​ေနရာမွ ​ေျမာက္​တက္​သြားသည္​။

တရားခံKim Jongdaeမွ ​ေပြ႕ခ်ီလိုက္​ျခင္​း..

"​ေမာင္​ Xiuအလုပ္​​ေတမပီး​ေသးဘူး​ေလ"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant