XC:19

2.8K 245 20
                                    

🎀ေမာင္🎀
🎈ChenXiu🎈

"က်​ေနာ္​တို႔ကြာ႐ွင္​းရ​ေအာင္​"

"ကြာ႐ွင္​းမယ္​.. ဘာလို႔လဲ​ေမာင္​ရယ္​.က်မမွာဘာအျပစ္​​ေတြ႐ွိလို႔ ကြာ႐ွင္​းခ်င္​ရတာလဲ"

"အျပစ္​?အျပစ္​လား သိပ္​႐ွိတာ​ေပါ့ဗ်ာ. ခင္​မ်ားန႔ဲခင္​မ်ားအ​ေဖ​ေပါင္​းၿပီး လိမ္​ညာထားတ့ဲကိစၥက အျပစ္​မဟုတ္​ဘူးလား?"

"​appaနဲ့ေပါင္​းလိမ္​တယ္​.. ​ေမာင္​ ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနတာလဲ က်မဘာမွနားမလည္​ဘူး"

"အခုမွ ႐ိုးသားခ်င္​​ေယာင္​မ​ေဆာင္​ပါန႔ဲ. က်ဳပ္​appaလက္​မွတ္​မဟုတ္​ဘဲ.. လက္​မွတ္​အတုထိုးပီး က်ဳပ္​ကိုလိမ္​တယ္​.. ခင္​မ်ားဘက္​ကျငင္​း​ေပးပါလို႔​ေတာင္​းဆို​ေတာ့ ျငင္​းမရ​ေအာင္​​ေျပာတယ္​.. ခင္​မ်ား​ေၾကာင္​့ က်ဳပ္​ခ်စ္​သူန႔ဲကြဲရတာ.. အခုက်​ေနာ္​့ခ​်စ္​သူန႔ဲလက္​ထပ္​​ေတာ့မယ္​ ကြာ႐ွင္​း​ေပးပါ"

"Miyan​ေမာင္​.. က်မကြာ႐ွင္​းမ​ေပးႏိုင္​ဘူး.
က်မဘ၀မွာ တစ္​ခုလပ္​တစ္​လင္​ကြာဆိုတ့ဲအမဲစက္​ႀကီးစြန္​းထင္​းမခံႏိုင္​ဘူး.. က်မကမိ​ေကာင္​းဖခင္​သားသမီးပါ.. က်မသိကၡာက်မခံႏိုင္​ဘူး"

Xiuအျပတ္​​ေျပာကာ အခန္​းထဲကထြက္​ပီး ​ေဆးရံု​ေခါင္​းမိုးထပ္​သြားကာ ငို​ေတာ့သည္​။

တကယ္​​ေတာ့ ​ေမာင္​့ကို​ေျပာခ့ဲတာ စိတ္​ရင္​းအမွန္​​ေတြမဟုတ္​.. သူမခ်စ္​လြန္​းလို႔ကြာ႐ွင္​းမ​ေပးႏိုင္​တာပါ..

"Min lay.. နင္​မင္​းသမီးလုပ္​စားပါလား.နင္​မ်က္​ရည္​​ေတြအရမ္​း​ေပါတာဘဲ"

"Fan Fan.. "

"နင္​့ကိုစ​ေတြ႕တ့ဲ​ေန႔ကထဲက အခုခ်ိန္​ထိ နင္​စိတ္​ခ်မ္​းသာတာငါမျမင္​ဖူး​ေသးဘူး.. "

"Fan Fan ငါ"

"မ​ေျပာန႔ဲMin lay.. Jongdaeကိုနင္​အ့ဲ​ေလာက္​ခ်စ္​တာလား?နင္​့ကိုတစ္​စက္​က​ေလးမွ ​ေကာင္​းက်ဳိးမ​ေပးတ့ဲ​ေကာင္​ကို နင္​စိတ္​မနာဘူးလား?နင္​့ကိုအျမဲငို​ေအာင္​လုပ္​​ေနတ့ဲ​ေကာင္​ကို နင္​ဘယ္​အခ်ိန္​ထိတြယ္​တ​ာ​ေနဦးမွာလဲ ဟမ္​.Min lay"

Yifanပံုက ​ေဒါသ​အရမ္​းထြက္​​ေနသည္​့ပံု.. Xiuပုခံုး၂ဖက္​ကို ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းဆုပ္​ကိုင္​ကာ Xiuကိုအားမရသလို​ေမး​ေနသည္​။

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now