XC:12

2.1K 192 18
                                    

💮ေမာင္💮
🍃ChenXiu🍃

honeymoon၂ရက္​မွာ သတို႔သားကဆိုဖာမွာအိပ္​ပီး သတို႔သမီးကခုတင္​​ေပၚမွာ မ်က္​ရည္​​ေတြန႔ဲအိပ္​ခ့ဲရတ့ဲအျဖစ္​က က်မတ​ေယာက္​ဘဲ႐ွိမယ္​ထင္​တယ္​.

​ဒါ​ေပမ့ဲ က်မစိတ္​မဆိုးမိပါဘူး.က်မက ​ေမာင္​့ကို႐ူး​ေအာင္​ခ်စ္​မိတာ​ေလ. ​နဂိုထဲက ​ေမာင္​က က်မကိုမခ်စ္​ဘူး.က်မက ​ေမာင္​့ကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​.ဆန္​႔က်င္​ဘက္​ ခံစားခ်က္​၂ခုန႔ဲက်မတို႔​ေပါင္​းဖက္​ခ့ဲရတာဘဲမလား?ဘာဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ ​ေမာင္​က က်မအပိုင္​ျဖစ္​​ေနပီ​ေလ..

"ကီြၽ"

အခန္​းတံခါးဖြင္​့ပီး၀င္​လာတ့ဲ​ေမာင္​.အိပ္​ယာႏိုးလာပီထက္​ပါရဲ႕.. ဟုတ္​တယ္ ​ေမာင္​ကက်မန႔ဲတခန္​းထဲအတူမအိပ္​ဘူး စာၾကည္​့ခန္​းထဲမာသြားအိပ္​တယ္​​ေလ.

မနက္​ဆိုထလာပီး က်မတို႔၂​ေယာက္​​အခန္​းထဲ၀င္​လာပီး ​ေရ၀င္​ခ်ဳိးမယ္​.ပီးရင္​ က်မထုတ္​​ေပးထားတ့ဲအ၀တ္​စားန႔ဲဆန္​႔က်င္​ဘက္​အ​ေရာင္​တစ္​ခုကို သူ႔ဘာသာ​ေရြးထုတ္​ပီး၀တ္​မယ္​.က်မမ်က္​ႏွာကိုတစက္​က​ေလးမွ မၾကည္​့ဘဲအခန္​းထဲထြက္​သြားမယ္​. ပီးရင္​​ေတာ့ မနက္​စာစားပီး ကုမၸဏီကိုသြားမယ္​.. ​ေန႔စဥ္​ျဖစ္​​ေနတ့ဲ​အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြမို႔ က်မအတြက္​႐ိုး​ေနပါၿပီ..

လက္​ထပ္​ပီးကထဲက appaက ​ေမာင္​တို႔​ေမာင္​ႏွမ၂​ေယာက္​လံုးကို က်မတို႔အိမ္​မွာဘဲ​ေန​ေစသည္​။​ေမာင္​့ကိုလဲ ​သူ႔ကုမၸဏ္ီမွာ​ေနရာ​ေပးပီး သူ႔လုပ္​ငန္​းမ်ားကိုဦးစီး​ေစသည္​။ ​​

​ေမာင္​သည္​ အလြန္​ဟန္​​ေဆာင္​​ေကာင္​းသည္​။
appaတို႔​ေ႐ွ႕မွာဆို ျပံဳး​ေနတက္​​ေပမ့ဲ.appaတို႔မ်က္​ႏွာကြယ္​တာန႔ဲ ​ေမာင္​့အျပံဳး​ေတြ​ေပ်ာက္​သြားတက္​သည္​။​ေမာင္​့အျပံဳးန႔ဲတာင္​ မထိုက္​တန္​တ့ဲက်မရယ္​ပါ..

က်မကလဲ ၀ါသနာပါလို႔လုပ္​​ေနတ့ဲ ဒီဇိုင္​းလုပ္​ငန္​းကို မစြန္​႔လႊတ္​ႏိုင္​တ့ဲအတြက္​ အလုပ္​မွာဘဲ​ေသာင္​တင္​​ေန​ေတာ့ ​ေမာင္​န႔ဲကပို​ေ၀း​ေနသည္​။ဒါ​ေပမ့ဲ က်မစိတ္​ကူးယဥ္​ခ့ဲတာက မနက္​ခင္​းအလုပ္​မသြားခင္​ ​ေမာင္​့အတြက္​အက်ႌထုတ္​​ေပးမယ္​.က်မထုတ္​​ေပတ့ဲအကႌ်ကို ​ေမာင္​၀တ္​တ့ဲအခါ က်မကၾကယ္​သီး​ေလး​ေတတပ္​​ေပးမယ္​.. ​​ေမာင္​န႔ဲအတူမနက္​သာအတူစားပီး အလုပ္​ကို​ေမာင္​န႔ဲအတူသြားမယ္​.. ​ဒါ​ေတက က်မစိတ္​ကူးယဥ္​မႈတစ္​ခုပါ..

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt