XC:20

3.1K 237 24
                                    

🦋ေမာင္🦋
💐ChenXiu💐

"မသြားပါန႔ဲ.. ထားမသြားပါန႔ဲ.. အား"

"​ေမာင္​ ​ေမာင္​"

ညသန္​း​ေခါင္​ႀကီးမွ ထ​ေအာ္​တ့ဲDae​ေၾကာင္​့ Xiuႏိုးလာသည္​။

"​ေမာင္​ အိမ္​မက္​ဆိုး​ေတြမက္​​ေနတာလား?​ေရ​ေသာက္​လိုက္​ ​ေမာင္​"

​ေရခြက္​​ေလးကမ္​း​ေပး​ေတာ့ ယူပီးအငမ္​းမရ​ေသာက္​ကာ ​ေမာဟိုက္​​ေနလို႔ ​ေခြၽး​ေတြ​ေတာင္​ပ်ံ​ေနတ့ဲDaeကိုၾကည္​့ပီး Xiuလဲစိတ္​မသက္​သာ..

"​ေမာင္​ car accidentျဖစ္​တုန္​းကအ​ေၾကာင္​း​ေတြ ျပန္​မက္​​ေနတာလား?အ့ဲအ​ေၾကာင္​းကို​ေခါင္​းထဲကထုတ္​ပီး ​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆးျပန္​အိပ္​​ေတာ့​ေနာ္​"

​ေရခြက္​ကိုျပန္​ထားရန္​ ထမလို႔ျပင္​​ေနတ့ဲXiuကို Daeဆြဲထားပီး..

"မသြားပါန႔ဲ..က်​ေနာ္​အိပ္​​ေပ်ာ္​တ့ဲအထိ ​ေစာင္​့​ေပးလို႔ရမလား?"

"အင္​းပါ​ေမာင္​ရယ္​.. မသြားပါဘူး.. ​ေရခြက္​ထားမလို႔"

တကယ္​​ေတာ့Daeမက္​​ေနတာ accidentကအျဖစ္​အပ်က္​​ေတြမဟုတ္​..

အိမ္​မက္​ထဲမွာ Xiuကသူ႔ကိုကြာ႐ွင္​းပီး Yifan​ေနာက္​လိုက္​သြားသည္​။သူဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​းပန္​ပီး​ေျပာ​ေျပာ Xiuကသူ႔ကိုလွည္​့မၾကည္​့..

ထိုအိမ္​မက္​ကိုမက္​ပီး သူ႔စိတ္​ထဲ​ေျခာက္​ျခားလာသည္​။ခ်စ္​ရသူJueကလဲသူ႔ကိုထားပီးထြက္​သြားပီ.. သူ႔အနားမွာဘယ္​သူမွမ႐ွိ..

"အိပ္​​ေတာ့​​ေလ​ေမာင္​"

Xiuလက္​ကိုကိုင္​ကာ.. Daeမ်က္​လံုး​ေတြမွိတ္​လိုက္​သည္​။

"က်​ေနာ္​အိပ္​မ​ေပ်ာ္​မခ်င္​း​ကိုင္​ထား​​ေပးပါ.. က်​ေနာ္​အ့ဲလိုမွအိပ္​​ေပ်ာ္​တာမို႔"

တကယ္​​ေတာ့ က်​ေနာ္​့​ေဘးနားက ခင္​မ်ားထြက္​သြားမွာ​ေၾကာက္​တာ.. က်​ေနာ္​အတၱႀကီးပါရ​ေစ.ဘယ္​သူမွမ႐ွိ​ေတာ့တ့ဲအခ်ိန္​မွာ ခင္​မ်ားကို​တာ့ က်​ေနာ္​့အမလို.အ​ေမလိုအားကိုးခ်င္​မိတာ..

"စိတ္​ခ်.. ​ေမာင္​အိပ္​​ေပ်ာ္​တ့ဲအထိ​ေစာင္​့​ေပးမယ္​ အိပ္​​ေတာ့"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora