🍎ေမာင္🍎
🎂ChenXiu🎂"မင္းကိုငါမုန္းတယ္ Kim Xiumin.ငါ့မွာခ်စ္သူ႐ွိမွန္းသိရက္န႔ဲ မင္းလုပ္ရက္တယ္ကြာ.မင္းမွတ္ထား.ငါ့ခ်စ္သူကလြဲၿပီးဘယ္သူမွငါမခ်စ္ဘူး.မင္းကိုလဲခ်စ္လာမွာမဟုတ္ဘူး..မင္းျမဲျမဲမွတ္ထား"
♕ Jong Dae♕"မုန္းပါေမာင္ရယ္..မုန္းပါ.ေမာင္မုန္းသင့္ပါတယ္..ဒါေပမ့ဲ..Xiuအနားကေနေတာ့ထြက္မသြားပါန႔ဲေနာ္..ေမာင့္ပါးစပ္ကမုန္းတယ္ဆိုတ့ဲစကားတစ္ခြန္းထြက္တိုင္း ေမာင့္ေပၚခ်စ္တ့ဲအခ်စ္က တစ္ဆတိုးလာတယ္ဆိုတာ ေမာင္သိပါေလစ..Xiuခံယူထားတ့ဲအခ်စ္က ရယူပိုင္ဆိုင္ျခင္းဘဲေမာင္.. Xiuဘ၀မာအခ်စ္ဆိုတာေမာင္န႔ဲမွသိတာ ေမာင့္ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္"
♕ Xiumin ♕:-* :-* :-* :-* :-* start::-* :-* :-* :-*
"မမ ဒါေတကႏွစ္ခ်ဳပ္စာရင္းေတပါ..ဒီေန႔ ပစၥည္းေတ စက္ရံုေရာက္မာမမ.. "
"အင္း မမသြားစစ္လိုက္ပါ့မယ္.Baekရံုးဆင္းလို႔ရၿပီေနာ္."
"မမကလဲအေစာႀကီး႐ွိေသးတာ.. ၿပီးေတာ့ မမန႔ဲစက္ရံုလိုက္ရဦးမယ္ေလ..မမတေယာက္ထဲေတာ့မလႊတ္ႏိုင္ပါဘူး အ့ဲဘက္ကလူပ်က္တယ္..Baekပါလိုက္မယ္"
"Baekရယ္.. နင္ေလခနေနမွ အ့ဲစကားေျပာမိတာ ေနာင္တရတယ္ျဖစ္ေနမယ္..စက္ရံုဘက္ကမမသြားေနက်ဘဲ..ဘာမွမျဖစ္ဘူး.
နင္သာရံုးဆင္းဖို႔လုပ္""Noona"
"ေဟာ ေျပာရင္းဆိုရင္းေရာက္လာၿပီ..
chanေလး.ငါ့companyလဲနင့္ေျခရာေတခ်ည္းဘဲ .နင့္ေဆးခန္းေတာင္ ငါ့comထဲကေလာက္ေျခရာရွိမယ္မထင္ဘူး""Noonaကလဲဗ်ာ..ဟီး..ဒါန႔ဲnoona.baekကရံုးမဆင္းရေသးဘူးလား?က်ေနာ္ေျပာထားသားန႔ဲ"
"အမေလး ငါဆင္းခိုင္းပါတယ္..နင့္Baekကသာ ေစာေသးတယ္ဆိုၿပီးမဆင္းေသးတာ"
"Baek..ရံုးဆင္းဖို႔ျပင္ေတာ့ ဒီေန႔ကို႔appaတို႔န႔ဲေတြ႔ေပးမလို႔"
"ဟင္ Baekဘာမွမသိရပါလား?Baekအဆင္သင့္မျဖစ္ေသးဘူး..Baekတို႔ကိုသေဘာမတူရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"
YOU ARE READING
ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)
FanfictionJongDae::"မင္းကို အရမ္းမုန္းတယ္ Kim Xiumin" Xiumin::"ေမာင့္ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္" JongDae::"မင်းကို အရမ်းမုန်းတယ် Kim Xiumin" Xiumin::"မောင့်ကိုအရမ်းချစ်တယ်"