XC:11

2K 177 7
                                    

🎄ေမာင္🎄
🍡ChenXiu🍡

"ကိုကိုရယ္​ မ်က္​ႏွာႀကီးကလဲ ဘယ္​လိုႀကီးျဖစ္​​ေနတာလဲ.. အ့ဲလိုႀကီးမႈန္​မ​ေနပါန႔ဲ ကိုကိုကအ့ဲလိုျဖစ္​​ေန​ေတာ့ မမကဘယ္​စိတ္​မ​ေကာင္​းမလလို႔.. ​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေနာ္​"

"ကိုကို ဘယ္​လိုစိတ္​န႔ဲ​ေပ်ာ္​မွာလဲငယ္​မရယ္​.ကိုကိုမွ Xiumin noonaကိုမခ်စ္​တာ"

"​ေအာ္​ ​ေနာက္​​ေတာ့လဲခ်စ္​လာမွာ​ေပါ့ကိုကိုရယ္​"

ဘယ္​လိုလုပ္​ျဖစ္​ႏိုင္​ပါ့မလဲ ညီမ​ေလးရယ္​..
ကိုကိုဘ၀မွာ Jueတ​ေယာက္​ထဲကိုတစ္​ဘ၀လံုးစာရည္​ရြယ္​ပီးခ်စ္​ခ့ဲတာ​ေလ..

ဒီခန္​းမႀကီးထဲကထြက္​​ေျပးခ်င္​တယ္​.ဟုတ္​တယ္​ ဒီ​ေန႔က က်​ေနာ္​န႔ဲxiumin noonaန႔ဲလက္​ထပ္​ရမ့ဲ​ေန႔.. arjushiကအ့ဲ​ေလာက္​ျမန္ျမန္​စီစဥ္​လိမ္​့မယ္​လို႔မထင္​ထား.. အခု​ေတာ့ က်​ေနာ္​့အတြက္​ျပင္​ဆင္​ခ်ိန္​​ေတာင္​မရခ့ဲဘူး..

က်​ေနာ္​ Jueကိုမတားခ့ဲမိတာ​ေနာင္​တရမိသည္​။အခုခ်ိန္​Jue႐ွိလ်ွင္​ က်​ေနာ္​့ခ်စ္​သူပါလို႔​ေျပာၿပီး ဒီမဂၤလာပြဲကိုျငင္​းခ့ဲမိမွာ.. အခု​ေတာ့ က်​ေနာ္​့ခ်စ္​သူပါဆိုပီး ​ေခၚျပစရာJueကမ႐ွိ..

"​ေအာ္​ သမီးLu​ေလးကဒီမွာကိုး.. သမီးအန္​တီကိုသြားကူလိုက္​ပါဦးကြယ္​.. သမီးအန္​တီဧည္​့သည္​​ေတန႔ဲတ​ေယာက္​ထဲျဖစ္​​ေနမွာစိုးလို႔"

"Nae"

Chang Wook arjushi၀င္​လာၿပီး luကို​အျပင္​ထုတ္​လိုက္​သည္​။

"သား"

"Nae"

"သားကိုappa​ေတာင္​းဆိုစရာ႐ွိလို႔ပါ.appaမွာ သမီး​ေလးတ​ေယာက္​ထဲ႐ွိတ့ဲအတြက္​ သမီး​ေလးကို စိတ္​မခ်ခ့ဲဘူး.သားappaန႔ဲappaတို႔ ဘယ္​​ေလာက္​ခင္​လဲသားသိပါတယ္​.ဒါ​ေၾကာင္​့ ၂အိမ္​တစ္​အိမ္​ျဖစ္​ဖို႔ appaတို႔ကတိ​ေတ​ြေပးခ့ဲက်တယ္​.appaသမီး​ေလးကို သားအ​ေနန႔ဲမခ်စ္​ဘဲယူခ့ဲရတယ္​ဆို​ေပမ့ဲ ခင္​ပြန္​း​ေကာင္​းတ​ေယာက္​လို​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးပါ သမီး​​ေလးကအျပင္​ကၾကည္​့​ေတာ့စိတ္​ဓာတ္​မာသလိုန႔ဲ တကယ္​​ေတာ့စိတ္​​ေပ်ာ့တယ္​.appaသမီး​ေလးကို စိတ္​ခ်ပါရ​ေစသား. "

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now