XC:3

2.4K 209 4
                                    

🦋ေမာင္🦋
💖ChenXiu💖

"ကိုကို"

"အင္း"

"အ့ဲunnineကေလအရမ္းလွတာဘဲ..
ေႂကြ႐ုပ္ေလးက်ေနတာ..ထိရက္စရာေတာင္မ႐ွိဘူး.. ပါးေလးကေဖာင္းေဖာင္းေလးန႔ဲ နတ္သမီးေလးက်ေနတာဘဲ သိလား?"

သူကသာေျပာေနရတာ ကိုကိုကအေရးေတာင္မလုပ္ ထမင္းသာငံု႔စားေနသည္။

"ကိုကိုလို႔"

"ဘာလဲ ငယ္မရာ"

"ကိုကိုကluေျပာေနတာကို အေရးလဲမလုပ္ဘူး"

"နားေထာင္ေနတယ္ေလ.. နင္ကဘယ္သူ႔ကိုေျပာေနမွန္းမွမသိတာ..ငါကဘာျပန္ေျပာရမွန္းမသိဘူးေလ"

"အာ ကိုကိုကလဲ.. luအခန္းထဲကunnineကိုေျပာတာ.. အရမ္းလွတာနတ္သမီးေလးက်ေနတာဘဲေနာ္"

"အဲ့ေတာ့ ကိုကိုကဘာလုပ္ရမာလဲငယ္မရယ္.. ၿပီးေတာ့ သူလွတာ.မလွတာကိုကိုမွမသိတာ"

"Boyarrr.. ကိုကိုအ့ဲunnineကို ခ်ီလာတာေတာင္မသိဘူးလား?"

"သူ႔ကိုခ်ီလာတာ ေမ့လဲေနလို႔ေလ.. ကိုကိုမခ်ီဘဲ သူ႔ကိုတရြတ္တိုက္ေခၚလာရမာလား?နင္လဲသူ႔ကိုသယ္ဖို႔မႏိုင္ဘူးေလ.."

"အံ့ၾသတယ္ကိုကိုရယ္.. ဒါန႔ဲေလ အ့ဲunnineကိုၾကည့္ၿပီး Luေတြးမိတယ္သိလား?..ဒီunnineကိုေယာင္းမေတာ္ရရင္ေကာင္းမာဘဲလို႔.. luမ်က္လံုးထဲမာ.ကိုကိုန႔ဲအ့ဲunnineအရမ္းလိုက္တာ.. ကိုကိုကလဲေခ်ာ.အ့ဲunnineကလွ..ေနန႔ဲလ.ေရႊန႔ဲျမဘဲ"

"ေတာ္ေတာ္ငယ္မ.. မဟုတ္တာေတေလ်ွာက္ေျပာမေနန႔ဲ.. ကိုကိုမာJue႐ွိတယ္.. ကိုကိုJueကလြဲလို႔ ဘယ္မိန္းကေလးမွစိတ္မ၀င္စားဘူး..Jueကသာ ကိုကို႔ႏွလံုးသား"

"ဆန္းၾကယ္တာကိုကိုရာ.. အခုမွကဗ်ာလာဆန္ေနတာ.. Luေတာင္မ်က္ရည္၂ေပါက္ေလာက္က်ခ်င္သြားတယ္.. Jue unnineန႔ဲခ်စ္သူျဖစ္လာတာေတာင္ Jue unnineဘက္က ဖြင့္ေျပာၿပီး တြဲခ့ဲလို႔ ဒီအဆင့္ထိေရာက္လာတာမလား?luေလ စဥ္းစားလို႔ကိုမရတာ"

"နင္ဘယ္လိုသိတာလဲ?"

"Jue unnineေျပာျပတာ.. ကိုကိုလို႔ေအးတိေအးစက္ထမင္းၾကမ္းခဲႀကီးကို Jue unnineဘာၾကည့္ၿပီးခ်စ္လဲမသိဘူး"

"ဒါကေတာ့ ကိုယ့္ကုသိုလ္န႔ဲကိုငယ္မရ.. မိန္းကေလးေႂကြေစေလာက္တ့ဲ႐ုပ္ရည္န႔ဲအျပံဳးက ကိုကိုရဲ႕ေမြးရာပါအားနည္းခ်က္ကိုး"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora