XC:7

1.9K 158 2
                                    

🎁ေမာင္🎁
🌴ChenXiu🌴

Jongdae ေကာ္ဖီေစ့ေတြစစ္ေနတုန္း ေဘာင္းဘီအိတ္ေထာင္ထဲျမည္လာတ့ဲဖုန္းသံေၾကာင့္ ၾကည့္မိေတာ့ unknown contect.

"ဘယ္သူပါလိမ့္ ... hello"

"Dae"

Jongdaeခနမ်ွတိတ္ဆိတ္သြားသည္။သူသတိရ တမ္းတမ္းတတၾကားခ်င္ေနခ့ဲရတ့ဲအသံေလး..

"Jue Jueလား?"

"အင္း..Jueပါ"

Jueေက်ာင္းသြားတက္တဲ့ တစ္လေက်ာ္အတြင္း Jueဘက္ကအဆက္အသြယ္ျဖတ္ထားသလို..က်ေနာ့္ဘက္ကလဲ မဆက္သြယ္ခ့ဲ.. အခုမွ Jueဘက္ကပထမဆံုးဆက္သြယ္လာျခင္း

"Dae ဘာလို႔ၿငိမ္သြားတာလဲ..Jueဖုန္းဆက္တာမေပ်ာ္ဘူးလား?စိမ္းကားသြားသလိုဘဲ"

"ဟင္ အာ မဟုတ္ပါဘူးJueရယ္.. ႐ုတ္တရက္ဆိုေတာ့ အိမ္မက္လားလို႔ထင္ေနမိလို႔"

"Miyannal Dae.. Jueဘက္ကအဆက္အသြယ္ျဖတ္ထားခ့ဲမိလို႔.. Jueလဲေရာက္ေရာက္ခ်င္းဘဲေက်ာင္းတက္ဖို႔လုပ္ရ.. စာေတြလဲအခ်ိန္ျပည့္ျဖစ္ေနလို႔.."

"ရပါတယ္Jueရယ္..ဒါန႔ဲအ့ဲမာအဆင္ေျပလား စားေရးေနေရးေကာ"

"ေျပတယ္Dae.. ေက်ာင္းကအေဆာင္ေပးတယ္ေလ.. ေအာ္ ဒါန႔ဲအဓိကေျပာဖို႔ေမ့ေနတာ.. ေနာက္၃ရက္ေလာက္ေနရင္ Jue Koreaကိုခနျပန္လာမာ"

"ဟမ္ ေက်ာင္းပိတ္သြားတာလား?"

"မဟုတ္ပါဘူးDaeရဲ႕.. ေက်ာင္းကတပတ္ပိတ္မာ ေက်ာင္းကprofessorေတ ခရီးသြားမာမို႔လို႔ တပတ္နားေပးတာ..အ့ဲအခ်ိန္Koreaျပန္လာမလို႔"

"တပတ္ေလးကိုJueရယ္ ပင္ပန္းပါတယ္..
သြားရလာရတာ"

"ဘာပင္ပန္းစရာ႐ွိလဲDaeရယ္.. ဘာလဲdaeက Jueကိုမေတြ႔ခ်င္ဘူးလား.. ဒီကေတာ့ သူ႔ကိုလြမ္းလို႔ ျပန္လာမလို႔ကို"

"မေတြ႕ခ်င္ဘဲေနမလားJueရယ္.. Jueပင္ပန္းမာစိုးလို႔ပါ"

"မပင္ပနိးပါဘူးdaeရဲ႕.. အာ့ဆို ဒါဘဲေနာ္Jueဖုန္းခ်ပီ"

ဖုန္းခ်သြားေတာ့ ဖုန္းကိုင္ပီး တေယာက္ထဲရယ္ေနတ့ဲJongdaeကို Taoန႔ဲTaeyongက

"ငါတို႔ Jongdae hyungျပံဳးေနပံုေထာက္ရင္ေတာ့ တခုခုဘဲ"

"ခ်စ္သူေလးန႔ဲစကားေျပာလိုက္ရလို႔ေနမာေပါ့ Tao hyungရ"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now