🍫ေမာင္🍫
🌟ChenXiu🌟"ျဖန္း"
"မင္းဘယ္လိုလုပ္လိုက္တာလဲ Kim Xiumin"
"႐ိုက္လိုက္တာေလ..ဘာလုပ္တာလဲသိေအာင္ထပ္လုပ္ျပရဦးမလား?"
"ေတာက္!!မင္းမိုက္႐ိုင္းလွခ်ည္လားဟမ္ ဘာလို႔အသားလြတ္ငါ့ကိုလာ႐ိုက္ရတာလဲ
မင္းမို႔သည္းခံေနတာေနာ္..အျခားသူသာဆိုေနရာမွာတင္ေသေနၿပီ႐ွင္းလား?""Oh..ဟိုး.ရယ္စရာေတသိပ္ေျပာတာဘဲ.
Joyရယ္..က်မကို႐ွင္ကဘာထင္ေနတာလဲ
႐ွင့္အၾကံေတမသိဘူးထင္ေနလားဟင္..က်မကိုအလြယ္တကူရမယ္ထင္ရင္ ႐ွင္မွားသြားမယ္ေနာ္..sorryဘဲJoy..""မင္းန႔ဲငါတေန႔လက္ထပ္ရမ့ဲသူေတဘဲ..
မင္းပုခံုးေလးဖက္တာေလာက္န႔ဲေတာ့ မင္းငါ့ကို႐ိုက္စရာမလိုဘူး..ၿပီးေတာ့မင္းန႔ဲငါကတြဲေနတာေလ ဒီေလာက္ေတာ့ငါ့မာအခြင့္အေရး႐ွိတယ္""႐ွင္ကက်မကိုအပိုင္တြတ္ထားတာဘဲ.တေန႔လက္ထပ္ပါ့မယ္လို႔ က်မေခါင္းမညိမ္ရေသးသလို..႐ွင္န႔ဲတြဲေနတာ.. လုပ္ငန္းသေဘာအရ လူႀကီးေတခိုင္းလို႔ဆိုတာ႐ွင္ေမ့မထားသင့္ဘူး"
Xiuစကားေၾကာင့္ Joyဆိုသူမ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္။တကယ္လဲဟုတ္ေနတာကိုး.သူ႔ဘက္ကသာXiuminအေပၚစြဲလမ္းေနတာ..ဟိုကသူ႔ကိုတစ္စက္ကေလးမွဂ႐ုမစိုက္..
အ့ဲဒါကိုဘဲသူကခံျပင္းတာပါ..Joyဆိုတာ မိန္းမက်မ္းေၾကေနတ့ဲ play boyတေယာက္..Kim.Xiuminဆိုတ့ဲ အလွဘုရင္မကိုျမင္ၿပီး..ေသမလိုေႂကြေနတ့ဲသူ..Kim Xiuminဆိုတာ ရက္ရက္စက္စက္လွရက္သလို.. မာနလဲအရမ္းႀကီးတ့ဲသူ..Kim Xiuminဆိုတာန႔ဲ၂ခါလွည့္မၾကည့္သူမ႐ွိ..
Kim Xiuminကိုလိုခ်င္တ့ဲပုရိသေယာက်ာ္းေတက၀ိုင္း၀ိုင္းလည္။ထိုသို႔လူေတထဲကမွ သူ႔န႔ဲXiuminတြဲ္ေနရ၍ ကိုယ့္ကိုကိုယ္အထင္ႀကီးေနတ့ဲJoy.. ေကာ္ဖီဆိုင္ရဲ႕သီးသန္႔ခန္းထဲခ်ိန္းဆိုကာ သူ႔အပိုင္ဆိုသည့္သေဘာျဖင့္ Xiuminအားဖက္ရန္ၾကံေနစဥိမာဘဲ ပါး႐ိုက္ခံလိုက္ရေလသည္။
Xiuminန႔ဲတြဲသည္ဆိုေပမ့ဲ ၂ေယာက္ထဲတြဲသြားတြဲလာမ႐ွိ.. comမာမိဘေတေ႐ွ႕ေတြ႔တယ္..အျပင္ေကာ္ဖီဆိုင္မာ၂ေယာက္ထဲေတြ႔ခ်င္ရင္ေတာင္ ေနာက္ကေဘာ္ဒီကတ္ကအသင့္..မိဘေတခ်င္းရင္းႏွီးသလို..လုပ္ငန္းခ်င္းစပ္တူလုပ္ေနသျဖင့္ လုပ္ငန္းသေဘာအရတြဲသြားရတာမ်ားသည္။Kim Xiuminဆိုတာ သူ႔မာန.သူ႔အလွ.သူ႔သိကၡာကို အထိခံသည့္မိန္းကေလးမဟုတ္..
ESTÁS LEYENDO
ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)
FanficJongDae::"မင္းကို အရမ္းမုန္းတယ္ Kim Xiumin" Xiumin::"ေမာင့္ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္" JongDae::"မင်းကို အရမ်းမုန်းတယ် Kim Xiumin" Xiumin::"မောင့်ကိုအရမ်းချစ်တယ်"