Final Part-2(End)

7.7K 277 38
                                    

🌵ေမာင္🌵
📪ChenXiu📪

Xiuကိုယ္​၀န္​သည္​လဲ တ​ေန႔တျခားထြက္​လာခ့ဲတာ အခုဆို ​ေမြးဖြားမ့ဲရက္​လဲ​ေရာက္​လာသည္​။

​ေရခ်ဳိးခန္​းထဲကထြက္​လာတ့ဲDae.ခုတင္​​ေပၚထိုင္​ပီး သူ႔ပံုကိုသာထိုင္​ၾကည္​့​ေနတ့ဲXiu​ေဘးကပ္​ထိုင္​ပီး ပုခံုး​ေလးဖက္​လိုက္​​ေတာ့ Xiuကအလိုက္​သင္​့ျပန္​မွီလာသည္​။

"​ေမာင္​့ပံုကိုဘာလို႔ညတိုင္​းထိုင္​ၾကည္​့​ေနတာလဲ?​ေမာင္​​ေမးခ်င္​​ေနတာၾကာပီ. "မ"ကိုယ္​၀န္​စ႐ွိကထဲကဘာလို႔အ့ဲလိုလုပ္​​ေနတာလဲ?"

"သားသား​ေလးကို ​ေမာင္​န႔ဲတစ္​ပံုစံထဲတူ​ေအာင္​လို႔​ေလ.. ​သားသား​ေလး​ေမြးတ့ဲအခ်ိန္​ ​ေမာင္​့မ်က္​ႏွာကိုစြဲသြား​ေအာင္​လို႔"

"အ့ဲလိုၾကည္​့ရင္​ ​​ေမာင္​န႔ဲခြၽတ္​စြပ္​တူတ့ဲသား​ေမြးလာမယ္​လို႔ "မ"ကိုဘယ္​သူက​ေျပာလဲ?"

"ဘယ္​သူမွမ​ေျပာပါဘူး..Xiuဘာသာခံယူထားတာ"

"ပံုထက္​ အျပင္​ကလူကိုၾကည္​့ရ
မွာကို..လူတ​ေယာက္​​လံုး​ေဘးထားပီး ဓာတ္​ပံုကိုဘဲၾကည္​့​ေနတာလြန္​တာ​ေပါ့"

"ၾကည္​့ပါတယ္​​ေနာ္​.Xiuရဲ႕ခ်စ္​တံုးႀကီးကို အခ်ိန္​တိုင္​းလိုက္​ၾကည္​့​ေနတာ.တစိမ္​့စိမ္​့ၾကည္​့​ေလ ခ်စ္​မ၀​ေလဘဲ."

"Oh my xiu.. ​ေမာင္​​ေတာ့​ေသလို႔ရပီကြာ.. အ့ဲအ​ေျပာ​ေလး​ေတြန႔ဲ"

Xiuႏွာ​ေခါင္​း​ေလးကို ခ်စ္​စႏိုးန႔ဲဆြဲညစ္​လိုက္​​ေတာ့ Xiuမ်က္​ႏွာ​ေလးကရံူ႕တြလို႔..

"မ​ေသပါန႔ဲဦး​ေမာင္​ရယ္​.. ခ်စ္​လို႔မ၀​ေသးပါဘူးဆို"

"မ"​ေနာ္​ သားသား​ေလး​ေမြးလာမွ ​ေမာင္​့ကို​ေဘးကပ္​မထားရဘူး.. အ့ဲအခ်ိန္​က်မွ ​ေမာင္​့အ​ေပၚအခ်စ္​​ေတြ​ေလ်ာ့မသြားရဘူး"

"မျဖစ္​ႏိုင္​တာ​ေမာင္​ရယ္​.. Xiuဘ၀မွာ​ေမာင္​ကအခ်စ္​ဆံုး​ေလ.. သားသားကိုခ်စ္​တ့ဲအခ်စ္​က ​ေမာင္​့ကိုခ်စ္​တ့ဲအခ်စ္​မွီႏိုင္​မွာမဟုတ္​ဘူး.. သားသားက အသည္​းတျခမ္​းဆို.. ​ေမာင္​ကႏွလံုးသားတခုလံုး​ပါ"

"​ေမာင္​့မိန္​းမကို ​ေမာင္​လဲအရမ္​းကိုခ်စ္​သြားလို႔ ႐ူး​ေတာ့မွာပါကြာ"

ေမာင္(Zawgyi) မောင်(Unicode)(Completed)Where stories live. Discover now