Bab 26.

38 10 0
                                    

1 massage from Seojun.
Jieun mengeluh. Kacau hidup orang je la dia ni. Nak apa duh?
Seojun - Jieun, awak dekat mana?
Jieun - Bilik.
Seojun - Awak jangan keluar memana. Saya dengar ada psiko dekat U kita. Saya takut awak bertembung dengan dia.
Jieun - What? HAHAHAHA.
Seojun - Betul awak. Sooyoung dah hilang ke mana entah dia pergi. Dari pagi tadi tak balik. Saya dah cari sekitar mall dan U dia takde jugak.
Jieun - Awak dah cuba call dia?
Seojun - Dah. Penat saya call tapi langsung tak dijawab.
Jieun - Dia balik lah nanti. Mungkin tengah bersuka ria dengan kawan-2 dia. Atau balik ke rumah.
Seojun - Ibu bapa dia cakap Sooyoung langsung tak balik. Takpelah, jaga diri ye Jieun.
Jieun - You too.

Heh, baru sekarang nak pentingkan aku? Baru kau tahu dunia sebenar tanpa aku. Jieun memandang ke belakang. Mayat Sooyoung yang terbaring di atas lantai itu di pandang dengan senyuman yang manis.
Mukanya penuh dengan cakaran pisau dan kedua-2 kaki serta tangannya dipotong lalu dimakan oleh Jieun. Di sebelahnya pula mayat Hyeri yang keadaan sama seperti Sooyoung cuma kepalanya tercabut sahaja. Di hujung sana pula ada mayat Kai yang kehilangan segala anggota badan.
"Kasihan betul korang ni kan. Aku dah pesan jangan main-2 dengan aku masih nak main-2 jugak. Goodbye."
Jieun meninggalkan mayat-2 diorang dengan ketawa yang kuat.
"Senang hati aku! Yahoo!"

Beware || Completed ✔Where stories live. Discover now