"Ji..Jieun. Da..daddy.." Jieun hanya tersenyum melihat ayahnya yang sedang nyawa-2 ikan itu.
"Nak apa daddy?" soal Jieun girang.
"Daddy..min..minta ma..af.."
Jieun tersenyum kembali.
"Sorry daddy, I've to do it."
Zasss, bergolek-golek kepala Tuan Dongyeop di atas lantai.
"Jieun dah pesan kan, Jieun taknak barbie doll. Jieun nak ps4. Daddy degil. Jieun bunuh lah daddy sebab daddy degil. Goodbye daddy. See u in heaven."
Wajah ayahnya itu sangat mengerikan. Lidahnya terkeluar, matanya terbeliak. Anggota badannya dipotong menjadi cube. Penuh darah di baju Jieun. Dia tidak kisah. Dia amat puas hati.
Dia memotong lidah ayahnya dan mengorek kedua-dua biji mata ayahnya dan memakannya.
"Urmm, sedapnya daddy! A++ punya."
Ujar Jieun girang. Dia terus mengambil potongan badan ayahnya dan makan.
---------------------------------------------------
"Jieun, please. Dengar cakap abang dulu."
"Dengar? Habis hati Jieun yang sakit ni sape nak dengar?!" tengking Jieun.
Jonghyun berundur ke belakang. Adik dia sudah naik hantu.
"Adik sayang abang tapi abang dah melampau sangat lah. Jieun sakit hati!!!!!!" Jerit Jieun lalu menusuk pisau ke hati abangnya. Darah memancut keluar dari mulut abangnya. Jieun tersenyum manis. Dia mencalit darah abangnya dengan jari telunjuk dan merasanya.
"Urm, boleh tahan. B+. Daddy punya lagi sedap. Ape lah darah abang tak sedap. Tapi takpe, kita rasa daging pulak ye."
Jieun mencucuk-cucuk badan abangnya dengan sekuat hati.
"Jieun dah cakap, Jieun malas asyik kena clingy dengan abang je. Jieun dah besar okay. Bukan baby lagi! Rasakan!""Mommy jangan lah nangis. Mommy doakan diorang ye." Pujuk Jieun. Macam nak tercabut mata puan Jihyo menangis kerana suami dan anaknya mati dalam hari yang sama. Pembunuhnya masih tidak dijumpai.
"Jieun ah, jaga diri tau. Mommy taknak Jieun juga hilang."
Jieun mengangguk laju.
"Sorry mommy, Jieun bukan anak yang mommy fikir dan harapkan."
YOU ARE READING
Beware || Completed ✔
ParanormalKehidupan sebagai seorang pelajar universiti, membuatkan Jieun memilih untuk duduk di asrama. Walaupun ibunya menentang kerana risau, Jieun nekad dengan pilihannya. Pelbagai perkara pelik berlaku sepanjang Jieun berada di universiti. Dengan mendapa...