Bab 10.

68 11 0
                                    

Kelas harini goes well! Yahoo! Sorak Jieun dalam hati. Best dapat lecture-2 yang sporting. Jieun sedang mengemas buku-2nya di atas meja. "Best kan kelas harini?" tanya Seojun tiba-2. Jieun mengangguk lembut. "Lapar tak? Jom pergi makan." ajak Seojun. Jieun berasa bersalah. Ikutkan hatinya dia tidak mahu namun sudah pasti akan menyakitkan hati Seojun. "Erm, boleh jugak." Terpaksa la dia ikut. Redah je lah. Mereka pun bangun dan sebelum hendak keluar dari dewan kuliah, seseorang menegur mereka. "Hi Jieun." Seorang lelaki menegur Jieun. "H..Hai." balas Jieun gagap. Pergh, handsomenya orang yang tegur aku ni. Bertuah betul rasa. Lelaki itu tersenyum. Whuu, melt nya rasa. Sabar Jieun sabar. Kau perlu kawal. Mereka berbincang tentang pelajaran. Seojun yang berada di sebelahnya hanya berdiam diri. Mukanya kelihatan amat geram. Dasar gatal! Jieun je yang kau tegur. Mentang la dia lawa, nak menggatal. Marah Seojun dalam hati. Yang peliknya, Jieun hanya melayannya sahaja. Setahu dia, Jieun seorang yang susah untuk ditegur. "Err, Jieun saya lapar lah. Jom lah nanti ramai pulak." "Oh, haah lah. Oklah bye." Jieun meminta diri untuk pergi. "Kau jangan sesekali nak amek dia, kalau aku tahu ada sesuatu jadi dekat dia, siap kau aku lunyaikan. Aku kenal kau siapa, Kai." Tegas Seojun berkata kepada lelaki itu dengan matanya tajam merenung ke arah lelaki itu lalu berlalu pergi setelah mendapati Jieun sudah jauh pergi daripadanya. Kai hanya tersenyum sinis. "Heh. Sorry bro, aku ada tugasan kena buat. Jieun takleh lari dari aku."

Beware || Completed ✔Where stories live. Discover now