,,Ahoj lidi já jsem Kira a vítejte u dalšího videa. Dneska jsem tu společně s GEJMRem a MenTem ahoj kluci''
Uvedla jsem video.
,,Ahoj zdravím všechny GEJMRovce a GEJMRovkyně ahoj''
,,Čau Kiro čau GEJMRe ahoj''
Pozdravili.
,,Á dneska si zahrajeme Minecraft minihry a to přesně Bedwarsy. Na téhle hře proběhl update že jo kluci''
,,Jojo přesně tak. Byly tu přidané nové mapy, emeraldy,...''
Vysvětloval GEJMR.
,,Ehmm. Jo a jinak sme zelení!!!,'
Řekl MenT. Točili jsme asi 4 hry a já to pak ukončila.
,,Tak jo. Takže jak se tak dívám tak nahráváme asi 30 minut, takže už to asi ukončíme co vy na to kluci''
,,Jojo''
,,Okej''
,,Fajn takže tohle je konec. Poslední dvě hry se nám vydařili, za což jsem ráda. Tak jo. Takže díky kluci že jste přišli a pokud se nemýlím tak ty MenTe zítra vydáš Rust viď?''
,,Jojo. Zítra se můžete těšit na 10 díl Rustu. V něm jsme si postavili konečně bejsku a proskoumávali les''
,,Jo no taky na nás zaútočili mutanti''
Zasmál se GEJMR a já taky.
,,To jo no. Ale já to nebudu prodlužovat a už to ukončím, takže ještě jednou díky i vám kluci a pokud se vám video líbilo nezapomeňte dát like nebo napsat nějaký ten koment. Jinak kanály kluků máte v popisku a já se s vámi loučím takže u dalšího dílu ahooj!''
,,Ahoj''
,,Ahooj''
Rozloučili jsme se a já vypla nahrávání. S klukama jsem ještě chvíli kecala. Do té doby než mi zazvonil mobil.
,,Počkejte kluci někdo mi volá''
Řekla jsem a zvedla to a šla do vedlejší místnosti.
,,No ahoj Kate. Co potřebuješ''
,,Ahoj Karol no já jsem sama doma nechceš přijít?''
,,No já bych ráda, ale nemůžu. Za chvíli jdu s MenTem natočit video ke GEJMRovi a''
,,Ach jo. Když si ještě neměla YouTube byla si jiná. Teď nemáš čas ani na nejlepší kámošku!"
Řekla a típla to. Vzdechla jsem a šla zpátky.
,,Kdo to byl''
Řekl GEJMR.
,,Ále. Kate má zase špatnou náladu''
,,Aha''
Řekl a uvedl video. Po skončení MenT odešel protože měl nahrávat s Jirkou.
,,Hele nechtěla bys jít někdy někam?''
Zeptal se. Ta otázka mě zaskočila. Chvilku jsem mlčela, ale po zopakování jsem konečně něco řekla.
,,Nó, tak jo, můžem. Kam?''
,,No co třeba ve středu na náměstí v 1?"
,,Jo. Ve středu mám čas''
Řekla jsem a GEJMR se rozhodl natočil UHC run. Tak jsem hrála s ním. I přes nedostatek diamantů jsme vyhráli. Po ukončení videa a rozloučení s GEJMRem jsem šla do sprchy. Ale ještě předtím mi zavolala Kate.
,,Ahoj Kate''
,,Ahoj. Hele promiň za to předtim. Byla jsem mimo a... No prostě jsem se rozešla s Ianem"
,,Co?! On ti dal kopačky?! To je idiot, doufám že aspoň brzo odletí zpátky do Anglie a nevrátí se sem! ''
Řekla jsem udiveně a naštvaně.
,,Hm. Hele nemohla by si zítra přijít?''
,,Zítra? No já mám zítra domluvenou schůsku s GEJMRem, ale zkusím to posunout. Přijdu v 10 dobře?''
,,Tak jo. Tak zatím ahoj''
Řekla ubrečeně a já to típla. S GEJMRem jsem se domluvila na 3. Pak jsem šla spát.
ČTEŠ
GEJMRE?!
FanfictionPoznali se přes YouTube. Natáčeli spolu víc a víc videí. Až to jednoho dne přišlo... Gejmr zavolal naší hlavní hrdince Karol a domluvili si schůzku. Karol pak pochopí, že ho viděla každý den a byl to on, kdo se na ni pořád usmíval a díval se na ní...