Ty hajzle!

684 63 11
                                    

Omlouvám se za sprostá slova, ale bez nich by to nešlo
😊🔫😊🔫😊🔫😊🔫

,,Jak si to jen mohl udělat!?! Máš jediný štěstí, že nejsi vedle mě, jinak bys dávno chcípnul ty idiote!"

,,GEJMRe uklidni se"

Uklidňoval ho Pedro, ale marně.

,,Ne Pedro! Ten hajtl mi chtěl vzít holku nejhorším způsobem!"

Řekl a pak se zarazil. Došlo to jemu i Michalovi.

,,Počkat. Takže Karol má kluka a ten kluk je... GEJMR?!"

Řekl a po pár sekundách se odpojil.

,,Přemýšlíš někdy nad tim co říkáš ještě dřív než to řekneš?!"

Zeptala jsem se GEJMRa.

,,Jo ale teď ne..."

Vzdychnul.

,,Ach jo. Teď to bude vědět celej svět a to jenom proto, že nemůžeš být ticho a musíš se rozčilovat"

,,Tak promiň že mi na tobě záleží!"

Řekl a já odešla. Asi po 5 minutách mi zvonil mobil.

,,Ano?"

,,Ahoj to sem já"

,,Jo to sem už poznala. Tak co, vykecals to všem?!"

,,Ne nikomu sem to neřekl"

,,Co?"

,,Slyšíš dobře. Ale udělám to, pokud neuděláš jednu věc"

,,Ja-jakou?"

,,Vyspíš se se mnou"

Řekl a já byla zticha.

,,Vyspíš se se mnou a nikdo se to nedozví, nebo to neuděláš a budou to vědět všichni. Myslím že volba se jasná"

Zasmál se a já nevěděla co dělat.

,,Dám ti čas do zítra. Zítra večer ti zavolám a budeš u mě od pátka do pondělka, nebo to budou vědět všichni. Vyber si, ale je mi jasný co zvolíš. Nebo snad chceš GEJMRa prozradit? Myslíš že potom s tebou ještě bude? Nebo to bude brát jako zradu. Vyber si"

Řekl a típl to. Seděla jsem na pohovce s mobilem v ruce a děsivým výrazem na tváři.

,,Co mám dělat? Pokud to udělám a vyspim se s nim, GEJMR to bude brát jako nevěru, nebo to vezme dobře? A když to neudělám, GEJMR mě opustí nebo zůstane, ale když odejde, Michal mě bude chtít ještě víc a bude mi blíž, jelikož mě druhej Michal opustí. Co mám sakra dělat?! Mám mu to říct?"

Říkala jsem si pro sebe a pak vztala. Rozhodla jsem se to někomu říct. Někomu, kdo to snad pochopí a dokáže mi poradit. Někoho, kdo mě měl/má rád. Ano, je to MenT.

Dojela jsem ke studiu a zazvonila. Otevřel mi Rady.

,,Ahoj"

,,Ahoj. Ty si ta kterou měl Honza rád viď?"

,,Eee... Jo... To budu já. Je tady?"

,,Kdo"

,,Kdo asi Rady"

,,Jo zavolám ti ho. Tomáši máš tu návštěvu!"

,,Já myslela Honzu"

,,Aha tak ten tady není"

Usmál se. To s Tomem byla jen sranda.

,,A kdo to je?"

Křičel Tom.

,,To je asi omyl, protože ta by za mnou nikdy nepřišla"

Usmál se, pozdravil a zase odešel.

,,A kde je?"

,,Kdo"

,,Rady přestaň. Je to důležitý"

,,Fajn sorry. Jen vim, že jel domu dál nevim jestli tam bude"

,,Aha. Díky za lež Radíku"

Řekla jsem a šla dál. Viděla jsem MenTa jak ukazuje ať jdu dál. Rady se jen otočil, usmál se a odešel.

,,Ahoj"

,,Ahoj. Vidim že tě Rady pěkně zdržel"

Zasmál se.

,,Jo to jo. Honzo, můžu s tebou mluvit?"

,,Jasně"

,,O samotě?"

,,Jasně pojď"

Otevřel dveře a šli jsme do jeho pokoje. Sedla jsem si do křesla a on do druhého.

,,Tak o čem si chtěla mluvit?"

,,Víš... S GEJMRem ste byli na Pedrově streamu a... Byl tam ještě jeden host"

,,Jakej?"

,,To je to o čem chci mluvit. Byl to Michal"

,,Jako TEN Michal?!"

,,Jo TEN Michal. Nevim jak se dostal k Pedrovi ani jak je možný že má youtube, ale byl tam"

,,Aha. To je vše?"

,,Ne. Po skončení jsme kecali jako vždy a GEJMR se jaksy prokecl"

,,Jak prokecl? Jako že řekl že jste spolu?"

,,Eee..., jo"

,,Dělá si srandu?"

,,Ne. Potom mi Michal zas volal s tim, že pokud se s nim nevyspim řekne to všem a GEJMR už bude odhalenej"

,,Ty vole dělá si srandu?! To snad nemyslí vážně! Co si jako myslí?! Jako že řekne"

,,Honzo přišla sem kvůli radě co mám dělat ne kvuli tomu aby ses rozčiloval. To sem mohla jít rovnou za GEJMRem"

Řekla jsem a on přestal.

Ahoj lidi. Jsem zpátky hurá😂🔫❤
Co myslíte že MenT poradí? Vyspí se nakonec Karol s Michalem nebo ne? A když jo, jak to vezme GEJMR? Jinak jsme už u 40 části!!!😱😱😱 DÍKY že to čtete
❤❤😊😄😅😆😅😄😊❤❤

GEJMRE?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat