Kelo to típl a já si šel udělat něco k jídlu. Najedl jsem se a pustil si televizi. Dal jsem to na písničky a šel stříhat.
,,Musim najít něco, kde je ona. Potřebuju slyšet její hlas"
Řekl jsem si a našel jedno video.
,,Á!"
,,Co je?"
,,Eee... Nechci rušit"
Zasmála se a já taky.
,,Ty si někam zahučela?"
Zasmál jsem se.
,,Jo. Já sem kopala pod sebe a najednou sem našla průrvu ne. Ale já sem dopadla přesně blok od vody. To nechceš kámo"
,,Já se lek co se stalo, když máš půlku srdíčka"
,,Ale našla sem diamanty!"
,,Jo s půlkou srdíčka"
.
.
.Video je dostříhané. Zítra ho vydám. Dneska musim jít na vzduch, protože se mi zase nahrnuly slzy do očí. Zavolal jsem MenTovi, jestli nejde se mnou. Souhlasil.
Už jsem tady a on už jde.
,,Čau"
,,Čau"
Pozdravili jsme se a šli.
,,Proč ste se vůbec rozešli?"
,,Protože mě viděla dneska v parku jak se líbu se Sárou"
,,Co?!"
,,Reaguješ stejně jako ostatní"
,,Sorry ale... Proč?"
Zeptal se a já mu to vysvětlil. Po chvíli jsme šli někam na jídlo. Najednou jsem ji viděl. Seděla u jednoho stolu a jedla její oblíbený jídlo. Sem jsme chodili často. S nikym tady nebyla.
,,Michale"
Ozval se Honza a přerušil mi pohled na ní.
,,Nech toho. Vim co chceš udělat. Ale taky znám odpověď. Pokud to fakt chceš udělat, počkej až odejde někam jinak, ne před všema lidma"
Řekl.
,,Fajn. Díky Honzo"
Řekl jsem a oba jsme čekali, než někam pude.
,,Proč ji furt stalkujeme?"
Zasmál se Hozna a já trochu taky. Konečně se zvedla. Šla našim směrem, ale nevšimla si nás.
,,Mám?"
,,Jo"
Řekl a já šel.
,,Kryju ti záda"
Dodal a já jen kývl.
,,Karol"
Zastavil jsem ji. Podívala se na mě nejdřív nechápajícím pohledem, ale když zjistila kdo jsem, změnila ho na nenávistný.
,,Co tady děláš?"
,,Šel sem na jídlo"
,,To ho nemůžeš udělat doma?"
,,Karol počkej! Nebuď naštvaná"
,,Já nejsem naštvaná!"
,,Neřvi tak. Karol. Budu ti to říkat dokud to nepochopíš. Nebylo to úmyslně, nechtěl sem"
ČTEŠ
GEJMRE?!
FanfictionPoznali se přes YouTube. Natáčeli spolu víc a víc videí. Až to jednoho dne přišlo... Gejmr zavolal naší hlavní hrdince Karol a domluvili si schůzku. Karol pak pochopí, že ho viděla každý den a byl to on, kdo se na ni pořád usmíval a díval se na ní...