Předem MOOOC děkuji __Star_Blue__ za nápad k dnešnímu dílu, jinak by ani nebyl..DÍKY MOC!
A taky se omlouván za vulgárnost😂
Jsme na místě a vystupujeme. Stihli jsme to. Ještě se neperou. Nebo si aspoň neublížili.
,,No konečně Honzo!"
Křikne Pedro, ale ani se nemůže podívat.
,,Kubo, Marku! Co se děje"
Křičim a běžim k nim. Ani jeden to nechce říct.
,,Petře?"
Otočim se aby mi to aspoň někdo řekl.
,,Já nevim taky mi to nechtěj říct"
Řekne a Marek se pokusí o rvačku.
,,Nech toho Marku"
Řeknu a chytim ho za ruku. Táhnu ho kousek dál.
,,Proč se hádáte"
Pohladim ho po vlasech, aby se uklidnil. Nic neřekl.
,,Marku"
Řekla jsem prosebným hlasem. Pořád nic. Díval se mi do očí, ale nic neříkal. Byl v klidu.
Pohled Marka
Karol mě odvedla pryč od všech. Ptala se, proč se hádáme, ale já nic neřekl. Nechci, aby věděla, že jí pořád miluju, a že žárlim na GEJMRa. Ví to jen Petr a Kuba, který mě uklidňoval, ale já mu pak dal pěstí.
Když mi řekla jménem, uklidnil jsem se víc. Díval jsem se jí do očí a ona mně taky. Teď jen čekám, kdy něco řekne, abych jí políbil. Vidim nádech a připravuju se.
,,Mar"
Nedořekla to, protože přišla moje šance. Dívala se na mě nechápajícím výrazem. Odporovala, a tak jsem přitlačil. Teď začala spolupracovat. Položil jsem jí na trávu za keř a lehl si nad ní. Sundal jsem jí triko a kalhoty. Teď kalhotky! Ty ale ne... Přišel Kuba.
,,Marku pro..."
Zarazil se, když nás viděl.
,,Tak to si děláš prdel?!"
Začal křičet a ostatní se pomalu přibližovali.
,,Neřvi tolik"
Řekl jsem a zvedl se.
,,Budu řvát! Ja můžeš udělat tohle!"
Zakřičel a strčil do mě. Spadl jsem na zem. Kuba chytl její ruku a pomohl jí vztát. Už se stihla obléknout.
,,Co se děje?"
Řekl GEJMR a vzal si jí k sobě. Už zase žárlim.
,,Marku?! Proč..."
ČTEŠ
GEJMRE?!
FanfictionPoznali se přes YouTube. Natáčeli spolu víc a víc videí. Až to jednoho dne přišlo... Gejmr zavolal naší hlavní hrdince Karol a domluvili si schůzku. Karol pak pochopí, že ho viděla každý den a byl to on, kdo se na ni pořád usmíval a díval se na ní...