!!!Nic mi neříkej!!!

1.1K 98 5
                                    

Doma jsem zamkl dveře a lehl si na postel. Brečel jsem. A to dost.

Pohled MenTa

Byl jsem s Karol na zastávce a donutil GEJMRa aby tam přišel. Přišel právě včas. Akorát jsme se s Karol líbali, a on viděl vše. Jak jsme si ho všimli, nebo spíš Karol, protože já o něm věděl od začátku, se otočil a běžel pryč. Karol chtěla za nim ale já ji nepustil a dál ji nutil k líbání se mnou. Užíval jsem si to. Hlavně to, že to GEJMR viděl. Má odplatu!

Pak se mi ale Karol vyvlíkla a běžela za nim. Byl jsem naštvanej a běžel taky. Vzala to skratkou a byla tam dřív. GEJMR ji ale neposlouchal a běžel pryč. Ze zadu jsem jí obejmul a dal pusu na krk. Neřešila mě.

,,To bude dobrý. Neboj"

Řekl jsem. Ona ale nebyla nadšená.

,,Nech mě! Všechno je to tvoje vina! To ty si mě sem vytách a začal. A zrovna když přišel GEJMR!"

Řekla naštvaně a začala brečet. Bylo na ní vidět, že nechtěla brečet, ale neudržela to.

,,Moje vina?! Si sem nemusela líst! Nikdo tě nenutil. A to že přišel bylo plánovaný"

Řekl jsem i když jsem nechtěl. Zadivila se a couvla.

,,Ty,ty,ty si chtěl, aby to viděl?!"

,,Jo"

Řekl jsem. Nic neřekla, dala mi facku a odešla. Šel jsem za ní a omlouval se ale ignorovala mě. Tak jsem šel za GEJMRem.

Jsem u něj. Zvonil a slyšim kroky.

,,Kdo je?"

Slyšim ubrečený hlas.

,,To sem já"

,,Co tady chceš? Běž radči za Karol, ta tě zaměstná!"

Řekl naštvaně.

,,GEJMRe promiň"

,,Co promiň? Nic ti neprominu. Tohle nejde"

Řekl a já slyšel, jak si sedá na zem. Položil jsem ruku na dveře a čelo taky.

,,GEJMRe. Prosím. Já jsem v tom nevinně. To Karol mi volala, ať tam jdu a začala ona. To ona mě začala líbat. Ne já"

Zalhal jsem. Musí se rozejít. Jedině tak bude se mnou.

,,Co? To by neudělala"

Vzdych a šeptal.

,,Bohužel jo. Udělala to. Taky mi řekla, jestli s ní budu chodit, ale ty s ní seš, tak jsem to odmítl, a ona mě začala líbat"

Řekl jsem a GEJMR praštil do dveří. Couvl jsem.

,,To není možný"

Pokračoval. Slyšel jsem jak odchází pryč. Nevím jestli tam mám zůstat nebo ne, ale radči jsem odešel.

Pohled GEJMRa

Hned jak mi to MenT přišel říct, odešel jsem a šel se převléknout. Jdu ke Karol jí něco říct.

Jsem u ní a zvonim. Slyšim kroky a pak její hlas. Ani jsem nevěděl, jak mi chyběl.

,,Kdo je?"

,,To jsem já"

Řekl jsem a ona otevřela.

,,Co tady děláš?"

Řekla a já jsem jí odstrčil dovnitř. Opřel jsem jí o stěnu a svojí ruku dal na její krk.

,,Proč si volala MenTovi?!"

,,Já mu nevolala. Nevim o čem to mluvíš"

,,NELŽI! Byl u mě a říkal, že to ty si ho tam vytáhla. Proč?!"

Řekl jsem naštvaně. Neřekla ani slovo. Lapala po dechu a tak jsem trochu povolil. Držela mojí ruku obouma rukama a snažila se jí dostat pryč.

,,Proč si mu řekla, aby s tebou chodil?! Copak už nechceš být se mnou?!"

,,GEJMRe. MenT ti lže. To on mi volal i psal. Klidně ti to ukážu"

Řekla poslední co mohla. Pustil jsem jí a kývl. Šla pro mobil. Když přišla ukázala mi zprávy.

MenT: Ahoj Karol. Nechceš jít ven? Co třeba na bus?

Karol: Ahoj. Ok ale teď nemůžu

MenT: Aha ale já odjíždim

Karol: Kam?

MenT: Přijď a vysvětlím ti to

Karol: Ok

Dočetl jsem a měl udivený výraz. MenT mi lhal. Jak jsem mu mohl věřit?

,,P-pro-promiň. Nevěděl jsem, že mi MenT lhal"

Dostal jsem ze sebe. Cítil jsem se trapně. Jak můžu věřit někomu, jako je MenT. Jako nic ve zlým, ale lhal mi už několikrát. Ale já mu pořád věřil.

,,To je dobrý. GEJMRe. Opravdu sis myslel, že tě už nemám ráda?"

Podívala se mi do očí. Díval jsem se tam taky a pak sklopil zrak.

,,Jo"

Řekl jsem. Nedokázal bych jí to říct do očí. Šla ke mně a objala mě. Objetí jsem jí opětoval.

,,Nemilovala bych ho. To tebe. On je jen kamarád. To tebe miluju"

Řekla mi do ucha. Usmál jsem se a odpověděl.

,,I já tebe. Byl jsem idiot, že jsem mu věřil"

Řekl jsem a pustil jí.

,,Ne. Ty nejsi idiot"

Usmála se. Usmál jsem se taky a nastalo to trapný ticho. Pak ho ale přerušila.

,,Eh. Co budem dělat teď?"

Zeptala se. Navrhl jsem nějaké video. Souhlasila. Má tady dva počítače, kdyby se jeden rozbil. Zapli jsme minecraft a hráli UHC run. Nakonec jsme byli druzí.

GEJMRE?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat